Gjest Spreng kåt Skrevet 21. februar 2011 #1 Skrevet 21. februar 2011 Jeg bare lurer på om dere jenter tenner på selve sæden ? kjenner dere at dere faktisk har lyst til å se sæden flomme ut av penisen og ønsker dere å få sæden i munnen , over brystene eller ansiktet ? er det du som ønsker dette eller gjør du det bare pga guttenes ønsker?
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2011 #2 Skrevet 21. februar 2011 typen min tenner på sæd. Han liker å smøre det utover seg etter at han har kommet på meg.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2011 #3 Skrevet 21. februar 2011 Nja, jeg vet nå ikke helt om sæd brenner så godt, jeg. 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2011 #4 Skrevet 21. februar 2011 Jeg syns det er veldig tennende når han kommer på ryggen eller magen min. Men når det skjer så har vi jo begge allerede kommet, så da spiller det egentlig liten rolle
Gjest HunterLady Skrevet 21. februar 2011 #5 Skrevet 21. februar 2011 Jeg tror seriøst jeg har en aldri så liten sæd-fetisj! Elsker feite spermklyser som lander i ansiktet mitt. Mmmm.
Gjest Sfinx Skrevet 21. februar 2011 #6 Skrevet 21. februar 2011 (endret) Ja, jeg kan godt si at jeg tenner litt på sæd. Noen ganger prøvd å slikke ren kuken etter han har sprutet inn i meg. Blandingen av hans safter og mine... hmmm. Endret 21. februar 2011 av Sfinx
Gjest birry93 Skrevet 21. februar 2011 #7 Skrevet 21. februar 2011 Jeg tenner på å se at han kommer, og spruten er en del av moroa, selvsagt, men jeg tenner ikke på sæden i seg selv, og jeg vil langt mindre ha det i ansiktet. :gjeiper:
Gjest SnakeOil Skrevet 21. februar 2011 #8 Skrevet 21. februar 2011 Shit trodde du mente at noen kvinner faktisk liker å tenne på sæd (med lighter altså) Men det går ikke, sæd brenner ikke Sorry, klarte ikke å la være :gjeiper: 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå