Gjest frustrert Skrevet 21. februar 2011 #1 Skrevet 21. februar 2011 Hei! Jeg og dama har vært sammen i halvannet år nå. Til å begynne med var alt roopelv, men etter et halvt år avtok sexlysten hennes mer og mer. Til å begynne med tenkte jeg dette bare var noe forbigående, men innså at det ikke var det etterhvert som tida gikk.. Hun er i overgangsalderen og går på antideppressiva.. For å gjøre en lang historie kort så har hotmail sex max en gang i mnd. Har spurt om det er noe som er galt, men hun sier alt er i orden. Problemet er bare at hun alltid er så trøtt og sliten, hun sier hun ikke tenker på sex og heller ikke har lyst på sex. Når jeg tar opp temaet så føles det ut som at jeg maser og at hun er en martyr dersom hun har sex med meg. Sist gang fikk jeg beskjed om å bare gjøre meg ferdig..ja tømme meg rett og slett.. Fikk skikkelig vondt inni meg og blir frustrert...Er jo glad i dama mi, men jeg synes det tærer veldig på å leve sammen uten sex..Er jo ikke alt hær i livet den sexen, men det føles du som at selvtilliten har fått seg en knekk.. Vil ikke være utro, det blir bare for dumt.. Så hva gjør man når det er lite tilnærmet null sex i et forhold? Har prøvd å prate om det uten at det hjelper..Gidder ikke mase meg til sex, det blir bare for dumt.. Er det virkelig slik at kvinner mister all lyst på sex i overgangsalderen? Vil denne mangelen på lyst være der konstant? Dama er snart 48..Vil gjerne ha andres syn og innspill, gjerne for noen som har opplevd eller opplever det samme!!! Hilsen rådløs mann..
Gjest Traadstarter Skrevet 21. februar 2011 #2 Skrevet 21. februar 2011 Beklager at det kom noen feile ord innlegget.. Skulle staa ok istedenfor roopelv og ordet hotmail var vel ogsaa helt malplassert...
womenwomen Skrevet 21. februar 2011 #3 Skrevet 21. februar 2011 Hei! Jeg og dama har vært sammen i halvannet år nå. Til å begynne med var alt roopelv, men etter et halvt år avtok sexlysten hennes mer og mer. Til å begynne med tenkte jeg dette bare var noe forbigående, men innså at det ikke var det etterhvert som tida gikk.. Hun er i overgangsalderen og går på antideppressiva.. For å gjøre en lang historie kort så har hotmail sex max en gang i mnd. Har spurt om det er noe som er galt, men hun sier alt er i orden. Problemet er bare at hun alltid er så trøtt og sliten, hun sier hun ikke tenker på sex og heller ikke har lyst på sex. Når jeg tar opp temaet så føles det ut som at jeg maser og at hun er en martyr dersom hun har sex med meg. Sist gang fikk jeg beskjed om å bare gjøre meg ferdig..ja tømme meg rett og slett.. Fikk skikkelig vondt inni meg og blir frustrert...Er jo glad i dama mi, men jeg synes det tærer veldig på å leve sammen uten sex..Er jo ikke alt hær i livet den sexen, men det føles du som at selvtilliten har fått seg en knekk.. Vil ikke være utro, det blir bare for dumt.. Så hva gjør man når det er lite tilnærmet null sex i et forhold? Har prøvd å prate om det uten at det hjelper..Gidder ikke mase meg til sex, det blir bare for dumt.. Er det virkelig slik at kvinner mister all lyst på sex i overgangsalderen? Vil denne mangelen på lyst være der konstant? Dama er snart 48..Vil gjerne ha andres syn og innspill, gjerne for noen som har opplevd eller opplever det samme!!! Hilsen rådløs mann.. Man kan aldri forandre et menneske . Glem det . Når hun er så voksen - har du liten mulighet til å påvirke henne i mer positiv retning når det gjelder sex , og for å få henne til å ha oftere lyst . Hun høres ikke intrisert ut selv , og da er hun ikke det . Det må du bare akseptere . Men du kan jo bytte dame ? Alle damer på hennes alder er ikke slik . Damer er veldig forskjellige når det gjelder sexlyst og egen interesse av sex .For noen er det kjempeviktig , for andre mindre viktig forde de ikke har medfødt god sexlyst . Men noen damer har det , uansett alder .Finnes 50 + årige damer som blomstrer sexuelt opp , selv om de er i overgangsalderen . Det trenger ikke å være overgangsalderen som gjør henne slik . Mulig hun alltid har vært slik , også i unge år . Lenge før overgangsalderen begynte . Og du kan ikke forandre henne .
Gjest Maneater Skrevet 22. februar 2011 #4 Skrevet 22. februar 2011 Man kan aldri forandre et menneske . Glem det . Når hun er så voksen - har du liten mulighet til å påvirke henne i mer positiv retning når det gjelder sex , og for å få henne til å ha oftere lyst . Hun høres ikke intrisert ut selv , og da er hun ikke det . Det må du bare akseptere . Men du kan jo bytte dame ? Alle damer på hennes alder er ikke slik . Damer er veldig forskjellige når det gjelder sexlyst og egen interesse av sex .For noen er det kjempeviktig , for andre mindre viktig forde de ikke har medfødt god sexlyst . Men noen damer har det , uansett alder .Finnes 50 + årige damer som blomstrer sexuelt opp , selv om de er i overgangsalderen . Det trenger ikke å være overgangsalderen som gjør henne slik . Mulig hun alltid har vært slik , også i unge år . Lenge før overgangsalderen begynte . Og du kan ikke forandre henne . Svarte en av de mer brutale kvinnemennskene på forumet.
Gjest Skrevet 22. februar 2011 #5 Skrevet 22. februar 2011 Vil vel ikke tro at overgangsalder blandet med antidepressiva er den beste blandinga, uten at jeg hverken er der selv eller bruker slike medikamenter - vil jeg tro at begge deler har sin skyld i lav sexlyst.
Gjest Trådstarter Skrevet 22. februar 2011 #6 Skrevet 22. februar 2011 Vet ikke hva jeg gjorde rett eller sa idag..endte ihvertfall med sengevalsen.. Hu sa at hun ser at sex betyr mye for meg..hm forstår meg ikke på dere damer men vit jeg prøver.... 1
Gjest Maneater Skrevet 22. februar 2011 #7 Skrevet 22. februar 2011 Vet ikke hva jeg gjorde rett eller sa idag..endte ihvertfall med sengevalsen.. Hu sa at hun ser at sex betyr mye for meg..hm forstår meg ikke på dere damer men vit jeg prøver.... Ja da. Ikke mist motet lille venn. Selv mener jeg at sexlyst er noe som kommer og går her i livet. Har hørt om at det er vanlig at damer har et aktivt sexliv lenge etter overgangsalderen så det er vel ingen definitiv stopp for slike aktiviteter. Ikke at jeg har nådd/ passert klimakteriet selv så jeg vet 100% hva jeg snakker om. Men min erfaring, så langt i livet, at man kan ha perioder som man er mindre interessert og så tar det seg opp igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå