Gå til innhold

Kjenner vedlig lite ved samleie

Fremhevede innlegg

Gjest Maneater
Skrevet

Er det bare meg som kjenner lite ved samleie? Får bare orgasme ved fingring/ masturbering. Partneren min har vel sånn middels størrelse på utstyret, tenker jeg. Noen erfaringer?

Selv får han orgasme ved samleie nesten hver gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs jo hvor tykk penisen hans er og hvor trang du er. Begge har litt ansvar for å nærme seg hverandre i størrelse. Han kan bruke penisring og evt. penispumpe for å pumpe den litt tykkere og du kan ta kegel øvelser for å bli trangere.

Skrevet

Går TS på en eller annen medisin som kan virke inn eller tar noe hormonelle piller?

Gjest Maneater
Skrevet

Går TS på en eller annen medisin som kan virke inn eller tar noe hormonelle piller?

Har alltid vært sånn. Har vært seksuelt aktiv med mann i 20 år.

(Går ikke på hormonelle piller selv om jeg har passert 35)

Skrevet

Er det bare meg som kjenner lite ved samleie? Får bare orgasme ved fingring/ masturbering. Partneren min har vel sånn middels størrelse på utstyret, tenker jeg. Noen erfaringer?

Selv får han orgasme ved samleie nesten hver gang.

Du har vell bare ikke kjent godt nok etter enda og skrudd av knappen for nytelse mentalt kanskje og dermed ikke blitt helt vant med penetrerings stimulering enda ? Da dette jo er en ny måte å få orgasme og stimulering på for veldig unge eller uerfarne kvinner , eller kvinner med svak eller ingen sexdrift . Som dame vil jeg si at dette er en modningsprosess som skjer hos de fleste kvinner , noen veldig tidlig andre seint i livet , eller kanskje aldri .Kommer an på erfaring , erfaring , erfaring og eksperimentering ! Smarte frigjordte kvinner finner raskt ut hva som er godt og hvor g-punktet er . Forde de er mer nysgjerrige , experimenterende og har et avslappet forhold til å ta på seg selv INNVENDIG OGSÅ , og ikke kunn utvendig . Alt ut ifra hvilket forhold man har til sexuell nytelse ,grad av psykisk / fysisk opphisselse ved tanke på penetreringen , hvordan man er vant til å bli stimulert eller stimulere seg selv . Kjøp deg en dildo og eksperimenter med den , når du er kåt . Finn G-punktet ditt med fingrene og begynn å stimuler dette området direkte når du er opphisset . Så lærer og oppdager du fort en ny måte å stimulere deg selv på og få orgasme på . Du er kanskje bare vant til å få klitorisorgasmer ? Dermed er du ikke erfaren og trent nok på andre stimulerings teknikker . Du har ikke oppdaget dem enda , for å si det slik . Handler om å bli kjent med kroppen sin , spesielt G-PUNKTET .

Vaginal orgasme er den erfarne og modne kvinnes privilegium vil jeg si , og erfaring eller sexuell modenhet trenger ikke ha så mye med alder å gjøre . Men med eget forhold til sex og experimentering .Mens " småpiker / eller mindre experimentelle / aktive kvinner

ofte ikke gidder å utforske seg selv innvendig og finne sine gode punkter . Dermed har de bare ikke lært seg dette enda . Er en ny verden for deg . Som kunn du kan utforske selv .

Eller kanskje er du født uten eller med et lite utviklet g-punkt og har lav sexlyst i tillegg ? Det vet du heller ikke før du har utforsket deg selv .

Selv var jeg bare 17 år da jeg fikk min første vaginale orgasme . Men jeg hadde hatt en del sex før jeg fikk det til , jeg også . Så ERFARING GJØR DEG MODNERE SEXUELT OG MER MOTTAGELIG FOR NYTELSE - du lærer av det , og det er aldri negativt med positive og nye erfaringer når det gjelder sex - er stikkordet .

Tror ikke det er noe galt med deg . Du er bare umoden og uerfaren .Og har ikke blomstret opp sexuelt enda .Kvinner opplever jo et sexuelt høydepunkt noe senere i livet enn menn ofte .

Gjest Maneater
Skrevet

Du har vell bare ikke kjent godt nok etter enda og skrudd av knappen for nytelse mentalt kanskje og dermed ikke blitt helt vant med penetrerings stimulering enda ? Da dette jo er en ny måte å få orgasme og stimulering på for veldig unge eller uerfarne kvinner , eller kvinner med svak eller ingen sexdrift . Som dame vil jeg si at dette er en modningsprosess som skjer hos de fleste kvinner , noen veldig tidlig andre seint i livet , eller kanskje aldri .Kommer an på erfaring , erfaring , erfaring og eksperimentering ! Smarte frigjordte kvinner finner raskt ut hva som er godt og hvor g-punktet er . Forde de er mer nysgjerrige , experimenterende og har et avslappet forhold til å ta på seg selv INNVENDIG OGSÅ , og ikke kunn utvendig . Alt ut ifra hvilket forhold man har til sexuell nytelse ,grad av psykisk / fysisk opphisselse ved tanke på penetreringen , hvordan man er vant til å bli stimulert eller stimulere seg selv . Kjøp deg en dildo og eksperimenter med den , når du er kåt . Finn G-punktet ditt med fingrene og begynn å stimuler dette området direkte når du er opphisset . Så lærer og oppdager du fort en ny måte å stimulere deg selv på og få orgasme på . Du er kanskje bare vant til å få klitorisorgasmer ? Dermed er du ikke erfaren og trent nok på andre stimulerings teknikker . Du har ikke oppdaget dem enda , for å si det slik . Handler om å bli kjent med kroppen sin , spesielt G-PUNKTET .

Vaginal orgasme er den erfarne og modne kvinnes privilegium vil jeg si , og erfaring eller sexuell modenhet trenger ikke ha så mye med alder å gjøre . Men med eget forhold til sex og experimentering .Mens " småpiker / eller mindre experimentelle / aktive kvinner

ofte ikke gidder å utforske seg selv innvendig og finne sine gode punkter . Dermed har de bare ikke lært seg dette enda . Er en ny verden for deg . Som kunn du kan utforske selv .

Eller kanskje er du født uten eller med et lite utviklet g-punkt og har lav sexlyst i tillegg ? Det vet du heller ikke før du har utforsket deg selv .

Selv var jeg bare 17 år da jeg fikk min første vaginale orgasme . Men jeg hadde hatt en del sex før jeg fikk det til , jeg også . Så ERFARING GJØR DEG MODNERE SEXUELT OG MER MOTTAGELIG FOR NYTELSE - du lærer av det , og det er aldri negativt med positive og nye erfaringer når det gjelder sex - er stikkordet .

Tror ikke det er noe galt med deg . Du er bare umoden og uerfaren .Og har ikke blomstret opp sexuelt enda .Kvinner opplever jo et sexuelt høydepunkt noe senere i livet enn menn ofte .

Du verden!

Jeg har vel vært for fokusert på klitoris. Fikk min første klitorisorgasme 24 år gammel og har vel siden vært "frelst" på den, men jeg stusser jo når jeg hører andres skildringer og lurer på om jeg går glipp av noe.

Skrevet

Du verden!

Jeg har vel vært for fokusert på klitoris. Fikk min første klitorisorgasme 24 år gammel og har vel siden vært "frelst" på den, men jeg stusser jo når jeg hører andres skildringer og lurer på om jeg går glipp av noe.

Alle umodne og uerfarne damer uansett alderstrinn er " hel frelst " på klitorisen ja : ) Og tror den alltid er veien til saligheten . Typisk feil mange damer og menn gjør . Glem den nå - FORBUDT Å RØRE DEN NÅ ...PRØV NY TEKNIKK å stimulere deg selv på .

Stimuler heller G-punktet med fingeren når du er kåt og fokuser på den . At det skal gi orgasme , ikke fall for fristelsen til å røre klitten . .Det er jo så enkelt , men la vær nå . Nekt deg selv det . Les og lær hvor G- punktet er hen , og bruk den i stede , helt til du har blitt vant til det .Det er hemmeligheten : ) Utrolig enkelt . Men hvorfor så vanskelig ? Gammel vane er vond å vende kanskje . I alle år har du onanert og brukt klitoris. I mer voksen alder skal man så bli utsatt for penetrering . Selvfølgelig er det helt nytt for alle damer .

ALLE DAMER SOM KAN LESE - BØR OGSÅ KLARE Å FINNE G-PUNKTET TIL SLUTT ...he he Er det virkelig så vanskelig ?

Jeg må være sinnsykt inteligent i forhold til dere andre ...ert ert !

Skrevet

Du verden!

Du verden ja ! Nå har du oppdaget dette - fint .

Du må være utrolig seint ute i din fysiske og psykiske utvikling - som først klarer å oppdage klitorisorgasmer i en alder av 24 år - så voksen alder !!! Det er SEINT . Du er litt treg ja . Men det kommer seg hører jeg : )

Jeg var kanskje 4 - 5 år når jeg fikk min første klitoris orgasme.4- 5 år !!! Betydelig raskere å oppdage ting enn deg i hvertfall .

Sier litt om forskjellen på folk ja ..Til sammenligning .

Lykke til med vidre utviklingen din da : ) Ikke for å fornærme noen eller være ufin . Men er hva jeg tenker om saken .

Skrevet

Du verden ja ! Nå har du oppdaget dette - fint .

Du må være utrolig seint ute i din fysiske og psykiske utvikling - som først klarer å oppdage klitorisorgasmer i en alder av 24 år - så voksen alder !!! Det er SEINT . Du er litt treg ja . Men det kommer seg hører jeg : )

Jeg var kanskje 4 - 5 år når jeg fikk min første klitoris orgasme.4- 5 år !!! Betydelig raskere å oppdage ting enn deg i hvertfall .

Sier litt om forskjellen på folk ja ..Til sammenligning .

Lykke til med vidre utviklingen din da : ) Ikke for å fornærme noen eller være ufin . Men er hva jeg tenker om saken .

Atte du var tidlig ute i psykisk utvikling sa du?

Og påstand nr 2; at du er flinkere til å oppdage ting enn TS? I beg to differ - det er en teknisk umulighet.

Nå blir jeg sikkert moderert uti h----elvetet - men kan jeg spørre, har du vært til vurdering for narsissistisk personlighetsforstyrrelse?

Spør ikke for å være slem - men fordi jeg oppriktig lurer på det....hadde forklart en hel del.

• Liker 2
Skrevet

Endelig noen som har det som meg! Eneste forskjellen er at jeg ikke føler noen verdens ting ved penetrering, og sånn har det vært siden første gang jeg hadde sex som 18 åring. Nå er jeg 28, og føler at det er veldig urettferdig at det skal være sånn. Det har satt meg mye tilbake i forhold til menn, jeg trekker meg unna når temaet sex kommer opp. Det har gått fra å være "bare" et fysisk problem til å bli et psykisk problem også. Jeg har mang en gang tenkt at jeg burde snakke med en profesjonell om dette, men det er ikke det enkelste å snakke om.

Flere skriver at man skal utforske seg selv, stimulere g-punktet osv...Tro meg jeg har prøvd. Får ingen nytelse, jeg tror jeg mangler nerver eller et eller annet. Det er veldig frustrerende. Heldigvis får jeg klitorisorgasmer, men føler jeg går glipp av noe. Føler meg ikke normal.

Skrevet

Endelig noen som har det som meg! Eneste forskjellen er at jeg ikke føler noen verdens ting ved penetrering, og sånn har det vært siden første gang jeg hadde sex som 18 åring. Nå er jeg 28, og føler at det er veldig urettferdig at det skal være sånn. Det har satt meg mye tilbake i forhold til menn, jeg trekker meg unna når temaet sex kommer opp. Det har gått fra å være "bare" et fysisk problem til å bli et psykisk problem også. Jeg har mang en gang tenkt at jeg burde snakke med en profesjonell om dette, men det er ikke det enkelste å snakke om.

Flere skriver at man skal utforske seg selv, stimulere g-punktet osv...Tro meg jeg har prøvd. Får ingen nytelse, jeg tror jeg mangler nerver eller et eller annet. Det er veldig frustrerende. Heldigvis får jeg klitorisorgasmer, men føler jeg går glipp av noe. Føler meg ikke normal.

Ja da mangler du sikkert noen nerver og kanskje også G-punkt , eller har medfødt liten sexlyst / behov pga ditt hormon nivå , som også er medfødt . Folks underliv er jo skapt forskjellig .Ingen er like der nede , selv innen samme kjønn . Og sexdriften og hormon messig er folk skrudd sammen helt forskjelig . Urettferdig for noen / bra for noen som har vært heldigere osv . Og det kan godt hende det har skjedd en forstyrrelse , kanskje hormonell forstyrrelse da ditt foster var under utvikling i mors mage . Dermed har du utviklet deg litt annerledes . Enn andre . Kanskje har du arvet dette , fra dine foreldre . Kanskje de begge hadde lav sexlyst men fikk barn likevell , som også arvet en laber og dårlig sexdrive ? Men finnes sikkert mange som er som deg . Men også mange som er som meg . Gled deg over de orgasmene du får og bruk klitten da . Du må jo bare akseptere at sån er det for deg . Gjør det beste ut av situasjonen og ha sex på dine premisser også , så du får ditt likevell .

Ikke rart jeg er mannegal : ) Verre enn mannfolka jo : ) Jeg ble bare født slik . Sikkert anatomisk og hormonelt .Som gjør folk forskjellige også adferdsmessig , og ikke bare utseendemessig .Når det gjelder sex : )

Skrevet

Atte du var tidlig ute i psykisk utvikling sa du?

Og påstand nr 2; at du er flinkere til å oppdage ting enn TS? I beg to differ - det er en teknisk umulighet.

Nå blir jeg sikkert moderert uti h----elvetet - men kan jeg spørre, har du vært til vurdering for narsissistisk personlighetsforstyrrelse?

Spør ikke for å være slem - men fordi jeg oppriktig lurer på det....hadde forklart en hel del.

Har aldri hørt noen nevne det før om meg . Desuten er det uhøflig og stygt å slenge ut diagnoser til med- debbatanter i en debatt på nett . Kunn pga annerledes syn og erfaring .

Hvilken diagnose har folk som deg da ???? Er vell det du burde spørre deg selv om , før du slenger ut sånt tøv hær ?

Mine svar er seriøse .Og for å prøve å hjelpe TS med sitt kjedelige problem : )

Skrevet

Jeg tror det bare er sånn at folk er forskjellige. Noen føler mye når de knuller, mens andre føler lite. Det er sånn for mange menn også.

Gjest Blubberella
Skrevet

Ja, klitorisorgasmer er kanskje enkle, men det enkle er jo ofte det beste! :) Hvis man kan oppnå en haug orgasmer etter hverandre ved å stimulere klitoris, blir det jo bare slitsomt og avtennende å holde på i timesvis for å klare å gnu g-punktet til orgasme fordi "alle damer skal greie det". Orgasmer skal ikke være stress, og den ene typen er ikke mindreverdig på noen måte.

Til TS: nyt sexen, konsentrer deg om klitorisstimulering og gled deg over orgasmene du får. Det går jo også an å prøve å få en kombi-orgasme, dvs stimulere både innvendig og utvendig samtidig. Hvis du da konsentrerer deg litt ekstra om hvordan det føles innvendig mens du nyter den utvendige stimuleringen, kan det hende at du etterhvert greier å øve opp følsomheten innvendig litt mer også. Mange trenger også å være kjempekåt og oppvarmet før de greier å få orgasme bare ved innvendig stimulans, og noen sliter generelt med å oppnå vaginal orgasme, det er faktisk ganske normalt. Fortsett å eksperimentere med forskjellige typer stimulans, både innvendig og utvendig, men ikke la det bli et stressmoment. Man sliter ihvertfall med orgasme dersom man stresser og jager for å få det til.

• Liker 1
Gjest Blubberella
Skrevet

Har aldri hørt noen nevne det før om meg . Desuten er det uhøflig og stygt å slenge ut diagnoser til med- debbatanter i en debatt på nett . Kunn pga annerledes syn og erfaring .

Hvilken diagnose har folk som deg da ???? Er vell det du burde spørre deg selv om , før du slenger ut sånt tøv hær ?

Du er da raskt ute med å diagnostisere andre her sjøl, spesielt diagnoser av typen "sent utviklet mentalt og fysisk" og "mangler nerver og g-punkt eller sexlyst". Slutt å skap deg.

• Liker 3
Skrevet

Du er da raskt ute med å diagnostisere andre her sjøl, spesielt diagnoser av typen "sent utviklet mentalt og fysisk" og "mangler nerver og g-punkt eller sexlyst". Slutt å skap deg.

Det er jo bare sannheten - og det er jo DET som er selve kilden til TS sitt hovedproblem ! Sannheten , Den må folk tåle å høre . Og som jeg skriver , det er ikke meningen å være ufin !

Gjest Blubberella
Skrevet

Det er jo bare sannheten - og det er jo DET som er selve kilden til TS sitt hovedproblem ! Sannheten , Den må folk tåle å høre . Og som jeg skriver , det er ikke meningen å være ufin !

"Sannheten" her er temmelig relativ, da damer og damekropper er forskjellige. Den største og mest absolutte sannheten er vel at du fremstår som den minst utviklede her i tråden.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jo, det var litt slemt av meg å gjøre det - og også veldig off topic - men jeg spør fordi du har svært mange likhetstrekk. Du misforstår også mange helt grunnleggende sosiale koder - og det er en observasjon flere enn meg har gjort.

Jeg sier det ikke fordi jeg er uenig, men fordi du helt tydelig ikke forstår selv når andre reagerer - og hvorfor.

Det er forøvrig aldri noe som er sannhet.

Ei heller TS sine seksuelle utfordringer - som forøvrig er helt normale. Det kan komme av at hun har noe høy væskeproduksjon, at partnerens penis ikke er helt samsvarende med hennes vagina, at hun ikke har trent særlig der nede.

Men en ting er sikkert - det er ingenting unormalt ved at hun fikk orgasme når hun gjorde. TS har vel kanskje en av dem som trenger mye stimuli for å få nytelse, da ;)

Folk som meg har forøvrig diagnosen "litt for frekk i kjeften for sitt eget beste" - men jeg er jo i det minste fullstendig klar over det...

Endret av norah
  • Liker 1
Skrevet

Om jeg ikke tar feil var det vel Freud som introduserte tanken om at klitorisorgasmer er underlegen g-punktsorgasmer, men både Freud og WW har vel litt kontroversielle meninger... Folk er forskjellige. Man er ikke umoden og har lav sexdrift om man ikke får vaginalorgasme. Prøv, for all del, men funker det ikke går det fint det også. Det skal ikke handle om å prestere og å få de mest sofistikerte orgasmene, men om å nyte og kose seg.

• Liker 1
Skrevet

Spørs jo hvor tykk penisen hans er og hvor trang du er. Begge har litt ansvar for å nærme seg hverandre i størrelse. Han kan bruke penisring og evt. penispumpe for å pumpe den litt tykkere og du kan ta kegel øvelser for å bli trangere.

skulle til å si det samme!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...