Gå til innhold

Kjøpe hele kaffebønner på nett

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest strykebrett

Jeg kan anbefale wild tracks. Bestiller selv derfra i store kvanta ca to ganger i året. Kaffen er kjempegod, og pengene går direkte til bøndene, så det er mye snillere enn å kjøpe kaffe på vanlig måte. Jeg kjøper hele bønner, men man kan få det malt i forskjellige malingsgrader hvis man vil det. Har aldri vært noe tull med betaling eller forsendelser.

Kjekt om man går sammen flere da, det er billigere om man kjøper mye :)

Jeg kan anbefale wild tracks. Bestiller selv derfra i store kvanta ca to ganger i året. Kaffen er kjempegod, og pengene går direkte til bøndene, så det er mye snillere enn å kjøpe kaffe på vanlig måte. Jeg kjøper hele bønner, men man kan få det malt i forskjellige malingsgrader hvis man vil det. Har aldri vært noe tull med betaling eller forsendelser.

Hørtes spennende ut.

Kan kaffeen sammenliknes med noen her i norge?

Hvor mye kjøper du av gangen, og hvor mye koster det. husker du?

Men da er jo ikke kaffen fersk? Hele kaffebønner er fersk i 2-3 uker, og kjøper du store kvanta får du jo "gammel" kaffe siden det tar så lang tid før du får kaffen...

Prøv denne

Annonse

Gjest strykebrett

Men da er jo ikke kaffen fersk? Hele kaffebønner er fersk i 2-3 uker, og kjøper du store kvanta får du jo "gammel" kaffe siden det tar så lang tid før du får kaffen...

Prøv denne

Kaffen er vakumpakket, pluss at jeg har den i fryseren, så da går det helt fint :)

De brenner jo ikke kaffen før etter man har bestilt den, så den er veldig fersk når den kommer på postkontoret.

Endret av strykebrett

Kaffen er vakumpakket, pluss at jeg har den i fryseren, så da går det helt fint :)

De brenner jo ikke kaffen før etter man har bestilt den, så den er veldig fersk når den kommer på postkontoret.

Hva slags brenninge velger du? Medium, fransk eller mørk?

TS

Jeg bruker mørk. Men det er jo litt en smakssak egentlig, jeg er veldig glad i helt svartbrent kaffe. Syns den blir rund og god når den er så mørkt brent.

Ok. Prøver meg litt frem. Bestiller 5 kg mørkbrent, så får vi testet litt.

Etter hva jeg forstår koster det 675,- inkl frakt hvis man velger 7-21 dagers levering?

Sendes den i oppkrav eller får man faktura?

TS

• 2 år senere...

Har noen tips til steder i norge eller utland hvor det er gunstig å kjøpe hele kaffebønner på nettet?

Kaffesmak.no leverer ferskbrent kaffe fra små mikro-brennerier i hele Norge.

Veldig greit, det kommer en ny pakke kaffe i posten en gang i måneden.

Anonymous poster hash: 58667...57e

Annonse

• 3 måneder senere...
  • 6 år senere...
Annonse
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I 2020 får du kjøpt hele kaffebønner i enhver kolonialforretning.

Anonymkode: 1b895...d0f

Det har ingenting med saken å gjøre! 😠

Anonymkode: e7cf8...266

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...