AnonymBruker Skrevet 21. februar 2011 #1 Skrevet 21. februar 2011 Jeg lurer fryktelig på hva det er med prompeketchup og mødre/damer, spesielt i barnebursdager? Hver gang jeg var i bursdag som liten eller vært i som voksen så står den der halvtomme ketchupflaska på bordet og lager de verste prompelydene mens mødrene, står å ler det bort å sier "hehe, det var sånn prompeketchup det" og lignende og tror de er morsom. Jeg synes det er ekkelt å prate om promp når man spiser. Det synes jeg da jeg vsar liten også og de eneste som synes det var morsomt var noen av guttene under 12 vanligvis. Om de lo med dem eller av dem er ikke godt å si da. 1
Tears.of.the.Sun Skrevet 21. februar 2011 #3 Skrevet 21. februar 2011 Wow for en utfordring og for et stort problem du tar opp. At noen lager prompelyder med ketchupflaska er virkelig noe som man bør diskture fram og tilbake, for det er virkelig et viktig tema. 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2011 #4 Skrevet 21. februar 2011 Wow for en utfordring og for et stort problem du tar opp. At noen lager prompelyder med ketchupflaska er virkelig noe som man bør diskture fram og tilbake, for det er virkelig et viktig tema. Nei, det er ikke prompelydene jeg reagerer på, det er de voksne som må komentere det når man spiser.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2011 #5 Skrevet 21. februar 2011 Wow for en utfordring og for et stort problem du tar opp. At noen lager prompelyder med ketchupflaska er virkelig noe som man bør diskture fram og tilbake, for det er virkelig et viktig tema. Langt i fra det dummeste temaet som har blitt tatt opp her inne. 3
Gjest Schweinstein Skrevet 21. februar 2011 #6 Skrevet 21. februar 2011 Latterfremkallelsen ved ketsjupens ikke optimale viskositet er for noen uungåelig, ettersom de fleste nettopp har tatt den ut fra kjøleskapet. Trolig vil disse personene kommentere hvis man gir de en glassflaske (syrebestandig) og en kniv, man er av den typen ja.. som er fint på det. Så kan en ta et partytriks for barna og rense mynter, forklare dette med at edikksyren i ketsjupen faktisk er etsende. Oj! sier barna og mødrene sier klart.. dette er elementært
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2011 #7 Skrevet 21. februar 2011 Prompelyder fra ketchupflasken? Aldri hørt om det! Hilsen mamma til 3.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2011 #8 Skrevet 21. februar 2011 Prompelyder fra ketchupflasken? Aldri hørt om det! Hilsen mamma til 3. Da er du en dårlig mor, ass. 2
HedvigR Skrevet 22. februar 2011 #9 Skrevet 22. februar 2011 Jeg syns man må tåle litt prompehumor i barnebursdager. Hadde skjønt problemet hvis det var et voksenselskap. 4
Gjest jomfrua Skrevet 22. februar 2011 #10 Skrevet 22. februar 2011 Jeg lurer fryktelig på hva det er med prompeketchup og mødre/damer, spesielt i barnebursdager? Hver gang jeg var i bursdag som liten eller vært i som voksen så står den der halvtomme ketchupflaska på bordet og lager de verste prompelydene mens mødrene, står å ler det bort å sier "hehe, det var sånn prompeketchup det" og lignende og tror de er morsom. Jeg synes det er ekkelt å prate om promp når man spiser. Det synes jeg da jeg vsar liten også og de eneste som synes det var morsomt var noen av guttene under 12 vanligvis. Om de lo med dem eller av dem er ikke godt å si da. Folk er forskjellige og har forskjellig humor. Det er nok noe du må lære deg og leve med. Din humor er ikke mer rett enn deres. 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #11 Skrevet 22. februar 2011 Jeg ville også synes at det med prompeketsjup var en unødvendig kommentar. Greit nok at noen barn er veldig fascinert av det med promping og tiss og bæsj, men voksne trenger ikke å være anførere i prompekulturen. Når det er sagt, ville jeg sikkert bare smilt overbærende og gjort en liten grimase, og ikke skrevet en tråd om det her. Men jeg har akseptert forlengst at jeg ikke har samme humor som alle andre.
Gjest Lillekanin Skrevet 22. februar 2011 #12 Skrevet 22. februar 2011 Hahahahaha prompehumor er jo bare morsomt Nei da ville jeg bare ledd jeg altså 1
Pastill Skrevet 22. februar 2011 #13 Skrevet 22. februar 2011 Prompelyder får alltid stemningen opp hjemme hos oss, har alltid gjort det, vil sikkert alltid gjøre det. Pastill 2
Mixelite Skrevet 22. februar 2011 #14 Skrevet 22. februar 2011 Huff og huff... Jeg som til og med har gitt ungene prompeputer i gave... 3
MilleRose Skrevet 22. februar 2011 #15 Skrevet 22. februar 2011 Jeg var i et barneselskap en gang der mora hadde laget en kake som hun kalte for bæsjekake. Det var selvfølgelig sjokoladekake da, men den var formet som en kabel, og så hadde hun laget et slags marsipan-flak ved siden av som lignet på en dorull. Husker jeg syntes det var dritekkelt å måtte spise det. Mora til kompisen min syntes dette var veldig morsomt, og de andre barna syntes det også. Dette ble så traumatisk for meg at jeg måtte gå til psykolog og hadde forstoppelse i 4 år, samt at jeg aldri mer fikk lyst på sjokoladekake. Så ja... jeg skjønner godt hva du mener med prompeketchup og "morsomme" mødre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå