Sandman Skrevet 27. oktober 2003 #1 Skrevet 27. oktober 2003 ..skriver du SMS når du kjører bil? ...må innrømme at jeg ofte gjør det... :oops:
Gjest mattahara Skrevet 27. oktober 2003 #3 Skrevet 27. oktober 2003 Har gjort det men ikke nå mer..... Satt som passasjer i en bil på e 18.... der var det tofeltsvei...plutslig kom bilen ved siden av faretruende nær... tittet til siden å så opp i et sjokkert ansikt :o Hun satt å tekstet å glemte veien et øyeblikk tror jeg... Det var ganske ekkelt.... etter den episoden lovte jeg meg selv å ikke gjøre det mer... Har klart det.... Skjedde i går
Gjest Embla s Skrevet 27. oktober 2003 #5 Skrevet 27. oktober 2003 hm, jeg gjør ofte det. Både når det er kø (det er vel formildende?) og ellers.. Sikkert ikke spes smart, men..
Gjest care Skrevet 27. oktober 2003 #6 Skrevet 27. oktober 2003 Nei, vet dere hva, det gjør jeg ikke. Kan fort bli farlig det...
Redhead Skrevet 27. oktober 2003 #7 Skrevet 27. oktober 2003 Nei! Snakker heller ikke i telefonen mens jeg kjører.
MarianneE Skrevet 27. oktober 2003 #8 Skrevet 27. oktober 2003 Jeg gjør det ikke, men mannen min hender gjør det. Jeg blir ryktelig sinna og redd da.....
Gjest gjest1 Skrevet 27. oktober 2003 #9 Skrevet 27. oktober 2003 Vel, når man tenker på at bilen forflytter seg fjorten meter på ett sekund når du kjører i femti km/timen, så er det kanskje ikke lurt å ha øynene andre steder ett eneste lite øyeblikk.... det kan skje mye på fjorten meter ...men må innrømme at jeg har gjort det selv noen ganger...
Gjest care Skrevet 27. oktober 2003 #10 Skrevet 27. oktober 2003 Vær så snill alle sammen: ikke send sms under kjøringen - det kan få katastrofale følger...
chimp Skrevet 27. oktober 2003 #12 Skrevet 27. oktober 2003 Jeg gjør selvfølgelig ikke det, ikke sambis heller. Bruker dessuten hands-free under bilkjøring!
Gjest gjest1 Skrevet 27. oktober 2003 #13 Skrevet 27. oktober 2003 Vær så snill alle sammen: ikke send sms under kjøringen - det kan få katastrofale følger... ja - og for andre enn deg selv!!! Tenk om man sitter der og tekster med et halvt øye på veien, og tre kvart øye ned på mobilen -plutselig smeller det og barna dine er foreldreløs. Eller bilen du traff hadde en familie med to barn i baksetet og ingen av dem overlevde......
Gjest Poirot Skrevet 27. oktober 2003 #14 Skrevet 27. oktober 2003 NEI!! Ikke lenge siden et lite barnble drept fordi bilfører var for opptatt av sms. Blir antakelig fengsel for ham. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=76778 Hadde en diskusjon med venner for en stund siden, der de fleste mente jeg var sinke og trafikkfarlig pga følger fartsgrensen. De var så flinke til å kjøre bil, så de lå gjerne noe over. Senere på kvelden fortalte de alle om at de også sender sms... Snakk om hvem som er farlig... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=76807
Gjest gjest1 Skrevet 27. oktober 2003 #15 Skrevet 27. oktober 2003 Huff - håper ikke noen av dine venner er ute på veien samtidig med meg....
Barbie Skrevet 27. oktober 2003 #17 Skrevet 27. oktober 2003 Nei, det gjør jeg ikke. Hvis jeg får en melding under kjøring,så leser jeg den. Hvis den behøver å svares på, ja så stopper jeg selvfølgelig bilen. Fy skamme dere, dere som taster og kjører samtidig! :fy:
Gjest Embla s Skrevet 27. oktober 2003 #18 Skrevet 27. oktober 2003 Fy skamme dere' date=' dere som taster og kjører samtidig! :fy:[/quote'] undskyld
Gjest mattahara Skrevet 27. oktober 2003 #19 Skrevet 27. oktober 2003 :o har slutta jeg...helt sant...
chimp Skrevet 27. oktober 2003 #20 Skrevet 27. oktober 2003 Seså!!! Noen nye og bedre vaner! Ikke verst, Sandman! Dagens gode gjerning!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå