Gå til innhold

Ferge fra Norge til England

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal til England til sommeren, og vil gjerne ta med oss bilen. Vi kan godt kjøre (fra Oslo til) dit fergen går fra, det tar vi bare som en del av turen :)

Er det noen som vet om dette i det hele tatt er mulig? Finnes det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såvidt jeg vet forsvant englandsbåten fra Bergen (Haugesund og Stavanger) i 2008. Og da finns det neppe andre alternativ enn å fly eller svømme. Dessuten er leiebil bedre, siden du da får rattet på "rett" side.

• Liker 1
Skrevet

Nei. Jeg hadde ei engelsk venninna strandet da det var flystans pga vulkanutbruddet, og du verden som vi lette etter en enkel løsning. Det går ferger fra Danmark og Nederland, det er det nærmeste man kommer. Og ingen av de går selvfølgelig fra samme byer som det går ferger til fra Norge. :rolleyes:

Skrevet

Hvis du er villig til å kjøre til Frankrike, kan du ta båten derfra! Mulig det er ferger fra nærmere havner, men du må utenfor Norges grenser.

Skrevet

Hvis du er villig til å kjøre til Frankrike, kan du ta båten derfra! Mulig det er ferger fra nærmere havner, men du må utenfor Norges grenser.

Det går ferge fra Esbjerg i Danmark.

Skrevet

Det var det jeg tenkte meg, ja, siden jeg ikke fant noe da jeg søkte. Takk for gode forslag, da, vi må nok sjekke noen av dem litt nærmere.

Det er forresten lite sannsynlig at det lønner seg for oss å fly og leie bil, vi har fire barn, tre av dem i seter - det koster en formue for oss å leie bil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...