Apple- Skrevet 21. februar 2011 #1 Skrevet 21. februar 2011 Vi skal til England til sommeren, og vil gjerne ta med oss bilen. Vi kan godt kjøre (fra Oslo til) dit fergen går fra, det tar vi bare som en del av turen Er det noen som vet om dette i det hele tatt er mulig? Finnes det?
Kamikatze Skrevet 21. februar 2011 #2 Skrevet 21. februar 2011 Såvidt jeg vet forsvant englandsbåten fra Bergen (Haugesund og Stavanger) i 2008. Og da finns det neppe andre alternativ enn å fly eller svømme. Dessuten er leiebil bedre, siden du da får rattet på "rett" side. 1
Pingting Skrevet 21. februar 2011 #3 Skrevet 21. februar 2011 Nei. Jeg hadde ei engelsk venninna strandet da det var flystans pga vulkanutbruddet, og du verden som vi lette etter en enkel løsning. Det går ferger fra Danmark og Nederland, det er det nærmeste man kommer. Og ingen av de går selvfølgelig fra samme byer som det går ferger til fra Norge.
Golde Skrevet 21. februar 2011 #4 Skrevet 21. februar 2011 Hvis du er villig til å kjøre til Frankrike, kan du ta båten derfra! Mulig det er ferger fra nærmere havner, men du må utenfor Norges grenser.
ToveM Skrevet 21. februar 2011 #5 Skrevet 21. februar 2011 Hvis du er villig til å kjøre til Frankrike, kan du ta båten derfra! Mulig det er ferger fra nærmere havner, men du må utenfor Norges grenser. Det går ferge fra Esbjerg i Danmark.
Apple- Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 21. februar 2011 Det var det jeg tenkte meg, ja, siden jeg ikke fant noe da jeg søkte. Takk for gode forslag, da, vi må nok sjekke noen av dem litt nærmere. Det er forresten lite sannsynlig at det lønner seg for oss å fly og leie bil, vi har fire barn, tre av dem i seter - det koster en formue for oss å leie bil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå