Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser nok litt for mye vinteridrett på tv, og gleder meg noe helt utrolig! :)

Skal selv på noen av arrangementene også, hva om dere?

Bare leste dette nå og sukk.. Jeg som trodde at det så ut til å bli helt perfekt med mange fine minusgrader og perfekt skivær:

http://www.aftenposten.no/vaer/article4037010.ece

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal følge med. :hoppe:

Skrevet

Skal prøve så godt jeg kan

Skrevet

Satser på ett par dager i Holmenkollen, og om ikke alle så mange kvelder med premieutdeling på Universitetsplassen.

Må jo absolutt få med seg så mye som mulig av livet her i Oslo-byen ved en slik anledning.

Skrevet

Jeg skal sitte fastlimt i sofaen og se alle øvelsene jeg får med meg! :popcorn:

Jeg elsker vintersport og langrenn og skiskyting er de absolutte favorittgrenene.

Dessverre går jeg glipp av mye i ukedagene pga. skole, skulle ønske VM var i vinterferieuka. :snurt:

Skrevet

Her har jeg sykt barn som akkurat er lagt, da er det 15 km på tv :bolledeig:

Merker tv'en står mye på om dagene, men så er det jo vm på hjemmebane og da må det være lov å følge med litt.

Etterpå er det kombinert langrenn også :nigo:

Skrevet

Var på Kollen for å se sprint og skal igjen i morgen :hoppe: !

Uansett hva man skal si, Hellner fortjente å vinne der, han var bare så rå :)

Skrevet

Jeg skal absolutt ikke se det.

Så ufattelig kjedelig da! :hakeslepp:

Skrevet

Om en ser på tv og nyheter generelt, er det vel ikke mulig å slippe unna VM, men jeg velger det bort om jeg kan. :)

Syns det er litt trist at det bare er Bjørgen og Northug det dreier seg om. At det nesten forventes at spesielt Marit skal ta alle gullmedaljene som er. Syns det ville være fint om andre også kunne få vinne litt innimellom. Til og med andre lands deltagere også.

Skisporten var bedre "før i tiden".

Skrevet

Nei, uff. VM er så kjedelig atte :P

Skrevet

Øhhh.. har jo vært andre vinnere så langt? Bjørgen er nok litt overlegen, men på herresiden er ingenting gitt nå om dagen. Cologna er nå sterk og Hellner har også vært bra. Andre svensker kan også overraske, Bauer på 15km klassisk.. Er absolutt ikke Northug som er favoritten på alt :)

Skrevet (endret)

Ok, hehe...godt å høre, og et solid bevis på at jeg virkelig ikke følger med på vm i det hele tatt. :fnise:

Endret av Margareth
Gjest Valiant
Skrevet

jeg ser litt på det. Kommer til og se stafetene

men jeg kommer nok til og følge mer med på skiskyter VM

• Liker 1
Skrevet

Jeg er pålagt til å se hopp. :P

Skrevet

Ah, har ikke fått sett de siste dagene, litt for mye jobb, men altså - ser at så fort jeg slutter å følge med nøye, tar Norge færre gull.. Kausal sammenheng? :gjeiper:

Skrevet

... Og herrestafetten idag! :ler:

Jeg følger med. Må si at det passer særdeles bra å være sykemeldt med bekkenløsning disse to ukene her!

Skrevet (endret)

Ser nok litt for mye vinteridrett på tv, og gleder meg noe helt utrolig! :)

Skal selv på noen av arrangementene også, hva om dere?

Bare leste dette nå og sukk.. Jeg som trodde at det så ut til å bli helt perfekt med mange fine minusgrader og perfekt skivær:

http://www.aftenposten.no/vaer/article4037010.ece

Jeg har vært i Kollen alle dager under VM. Helt fantastisk. På den ene siden lei meg for at det i morgen er siste øvelse. Men samtidig er nok kroppen glad. Det er utrolig slitsomt, med køståing, køgåing. Såing på tribuner og t-bane med mere.

Endret av Kjetil E
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ikke at VM skal være over i morgen! Det er så gøy :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...