hallingbrud Skrevet 27. oktober 2003 #1 Del Skrevet 27. oktober 2003 Noen ganger er det bare håpløst å finne frem på internett. Jeg så på pronovias sin 2004-kolleksjon, og fant en kjole som så lekker ut (Rosana under Dreams-kolleksjonen). Men de hadde jo ikke bilde av hele kjolen, så jeg fikk ikke se hvordan den så ut bak, om den hadde slep osv. Antakelig finnes jo et bilde på internett av hele kjolen, men jeg tror rett og slett ikke jeg er flink nok til å finne på søkeord... Er det mange andre som har dette problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 27. oktober 2003 #2 Del Skrevet 27. oktober 2003 Øvelse gjør mester. Finner du noe, legg det inn på favoritter, så slipper du å lete så fært neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ringblomst - ulogget Skrevet 28. oktober 2003 #3 Del Skrevet 28. oktober 2003 Bilder av Pronovias-kjolene er ikke lett å finne på nett, hvis det ikke er et helfigur-bilde allerede (har selv en kjole fra Pronovias som først og fremst viser overdelen). Ble til at jeg oppsøkte en brudekjolesalong som fører Pronovias og som har en A3-katalog med flere bilder av kjolen, hvis du da ikke er så heldig at de har selve kjolen inne. Ellers får du vel rett og slett søke på Pronovias og modellnavnet, evt bare modellnavnet. Jeg har selv bare fått opp det offisielle bildet - i flere land - og et privatbilde som viste litt mer av kjolen. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå