Gjest Vega Skrevet 27. oktober 2003 #1 Del Skrevet 27. oktober 2003 Når jeg undersøker, har vi visst en ganske dyr strømleverandør... Hvilke er rimeligst, og lønner det seg å binde prisen? Vet det finnes et sted på nettet som opplyser priser - er det noen som har en link dit? Og hvordan går man fram? Kan man bare lese av måleren og ringe den leverandøren som virker rimeligst? Eller må man si opp skriftlig overfor den nåværende leverandøren først? Jeg burde visst alt dette, men jeg er som strutsen, stikker hodet under sanda og håper det er kjempelurt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brownie Skrevet 27. oktober 2003 #2 Del Skrevet 27. oktober 2003 Prøv Konkurransetilsynet.no Brownie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 27. oktober 2003 #3 Del Skrevet 27. oktober 2003 Takk for svaret. Holder på å undersøke. Så får vi se da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brownie Skrevet 27. oktober 2003 #4 Del Skrevet 27. oktober 2003 Tenkte bare jeg skulle gi deg et tips til; prisene som strømleverandørene opererer med på fastpris varierer veldig, men dersom det er på over 47 øre kw/h så er det altfor høyt. Da lønner det seg heller å ha variabel pris nå (event. spotpris) og heller binde til våren når prisene går ned igjen. Du trenger forresten ikke å si opp hos din nåværende leverandør, det ordner netteier og din nye strømleverandør. Lykke til med valget ditt Brownie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpebobla Skrevet 28. oktober 2003 #5 Del Skrevet 28. oktober 2003 Bare et tips. Skal man bytte leverandør bør man også se på statistikk for det siste året, det finner man på konkurransetilsynet. Det lønner seg å velge en leverandør som jevnt over har god pris....prisene varierer veldig og visse tider på året (vår, sommer og tildels høst) er det mange som er veldig, veldig billige, når vinteren kommer skrur de prisen tilsvarende opp.... Derfor er mitt råd og ikke bare se på dagens priser, men også se statistikk for det siste året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå