Kjøkkenfrue82 Skrevet 21. februar 2011 #1 Skrevet 21. februar 2011 (endret) Jeg har problemer med ryggen. Siden mannen min er katolsk, og i samme slengen er ekstremt kåt får vi ofte barn. For øyeblikket har vi 5 barn og alle under 10 år. Ikke vet jeg om jeg orker mer av dette og personelig begynner jeg å bli lei av fødseler... Jeg vet ikke om skikkene er slik i norge men i finland er det ikke vanelig? Endret 21. februar 2011 av Kråkesaks
Kjøkkenfrue82 Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2011 Nei det er i mot hans personlige tro... -.-'
Gjest Blubberella Skrevet 21. februar 2011 #5 Skrevet 21. februar 2011 (endret) *slettet* (Etter at kråkesaksen hadde klippet bort deler av innlegget, mistet det meningen). Endret 23. februar 2011 av Ylvina
Kråkesaks Skrevet 21. februar 2011 #6 Skrevet 21. februar 2011 Tråden er ryddet for reklame. Kråkesaks, moderator.
Gjest hai Skrevet 21. februar 2011 #7 Skrevet 21. februar 2011 Nei det er i mot hans personlige tro... -.-' jo, men det er ikke mot din personlige tro da du ikke er katolikk. hva du gjør med din kropp er opp til deg - dessuten er det gjerne kun de mest konservative som praktiserer forbud mot prevensjon. Jeg tror muligens dette er et tøyseinnlegg, for du har jo før tatt inn et innlegg om at mannen din er konstant kåt - og at du lurer på om det er "greit" at du avogtil ikke har lyst. Dersom dette ikke er tull kan det jo hende at din mann trenger en alvorlig realitychech - det er ikke riktig at du skal være hans pule- og fødemaskin. Igjen - du er jo ikke katolikk, og dersom dette var så ekstremt viktig for ham burde han funnet noen med like strenge synspunkt som ham. Hva med å sterilisere deg? Du har jo allerede 5 barn- og det blir garantert 5 til om du ikke gjør noe med saken. Han trenger jo ikke vite om det dersom dette blir et stort problem...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå