Gå til innhold

Eurofoto eller Foto Knudsen?

Po Pi

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal fremkalle mange digitale bilder, men jeg er usikker på om jeg skal bruke Eurofoto eller Foto Knudsen. Er det noen som har erfaringer og kan gi meg tips om hvem jeg bør bruke?

Håper på svar!

Hilsen fra Po Pi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ingen erfaring annet enn at jeg en gang brukte selvbetjenigsautomaten til FotoKnudsen på OsloCity for å bestille papirkopier på to dager som da var litt dyrere enn ukesfremkalling, men jeg hadde dårlig tid. Dagen etter fikk jeg mail (så raskt!) om at bildene var klare til henting på FotoKnudsen Bergen Storsenter... Jaha ja... Etter litt fram og tilbake klarte jeg å overtale de på OsloCity til å fremkalle dem til meg på nytt der, på timen. Jeg hadde ingen planer om å reise til Bergen for å hente bildene mine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen erfaring med noen av dem.. Vi har brukt å fremkalle våre digitalbilder hos Elite Foto - og er fornøyde både med kvalitet på bildene og prisen - så det kommer vi til å fortsette med :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Vi fremkaller biler via VG (altså eurofoto) og er fornlyd med både pris og kvalitet, samt hvor enkelt det er, og det tar ikke lang tid. Alternativet ditt har jeg ingen erfaring med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker FotoKnudsen og er godt fornøyd. FotoKnudsen ble "best i test" på TV2 Hjelper deg sist gang de testet leverandører Priser er 3,- pr bilde. Den raskeste måten er å sende bildene over nett; da kan du enten hente dem i en valgfri FotoKnudsenbutikk (og spare portoutgifter) etter ca 3 dager, eller du kan få bildene hjem i posten. FotoKnudsen tilbyr dessuten gratis oppbevaring av alle dine digitale bilder via firmaets webside. Dette er en stor fordel- du sparer plass på egen harddisk, har bildene tilgjengelig fra ulike maskiner og unngår å miste bildene dersom maskinen din skulle kræsje.

Eurofoto har jeg ingen erfaring med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker Fotoknudsen - er veldig fornøyd med det! De leverer raskt, og på mine tusen bilder som jeg har fremkalt siden jul i fjor ( :o ) har de ikke gjort noen store blemmer med farger og andre ting.

Har ingen erfaring med eurofoto..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Tusen takk for alle svar. Jeg gjorde det slik at jeg sendte inn noen bilder til både Foto Knudsen og Eurofoto for å sammenlikne kvaliteten. Jeg synes bildene fra Foto Knudsen ble finest, så jeg kommer nok til å sende resten av bildene dit.

Takk for hjelpen!

Hilsen Po Pi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite tips:

Jeg sjekket litt rundt på priser og så vidt jeg husker så lå det på rundt 4 kroner hos de fleste. Men hos Preus Foto (altså i butikkene) kan man kjøpe et slags rabattkort, dvs. at man betaler på forånd og da ble det nesten halv pris! Jeg leverte da en CD og hentet kopiene i butikken 10 dager senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...