Gå til innhold

Noen som husker Hverdagsliv?

sister

Anbefalte innlegg

Australsk serie fra et sykehus i den Australske bushen, som gikk på tv2 hele 90-tallet. Noen som husker originaltittelen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husker den godt ja, den begynte allerede på 80-tallet. Så den i alle fall på Sky (som en engelsk kanal het den gangen), på midten/slutten av 80 tallet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker godt den. Jeg så den på tidlig 90-tall på TV2. Var litt småforelsket i han blonde legen. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, jeg fulgte den trofast jeg også. Husker noen av hovedrollene der, men resten begynner å bli slørete. Årene går. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott serie, skulle gjerne sett den igjen!

:jepp:

Lurer på om vi ville likt den like godt nå. Ofte er det jo sånn at gamle serier "taper" seg fordi den må konkurrere mot såm ange andre. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å ja, den husker jeg og.. satt og snakka om den igår faktisk med mora mi.. noen som veit om man kan finne episoder fra den noen sted.. eller om det finnes dvd med den ute ell noe??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror faktisk den hadde vært bra i dag også, selv om verden har gått fremover. Nå er det så mange serier som jeg helst vil slippe å se :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker den kjempegodt. Så på den selv, men var ikke så fan som ei venninne av meg og hennes mor var. Der plugget de faktisk ut telefonen for å ikke bli forstyrret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så morsomt. Jeg fulgte trofast med på Hverdagsliv i mange år.

Morsomt å se Esme og Matron Sloan igjen.

Husker at serien ble erstattet av Love Boat på TV2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så morsomt gjensyn det var!! Jeg husker egentlig ingenting av serien, men det var jo bare kjente fjes og navn der, jo :ler:

Kjempegøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode minner dukkar opp når eg tenkjer på denne serien. Australske kvardagsseriar er ofte så koselege :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fulgte jeg med på, ja! Vi hadde bare NRK og SVT, så det var så stas da TV2 kom. Da ble det til at man fulgte med på det meste som ble vist på denne nye kanalen.

Jeg husker best episoden da sykehuset fikk et nytt dataprogram, og for å teste det la de inn informasjon om at Esme led av dødelig onomatopoetikon. Esme kom selvfølgelig over denne informasjonen, og trodde hun snart skulle dø! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...