Glitterchick Skrevet 27. oktober 2003 #1 Skrevet 27. oktober 2003 Noen som har vært i traktene rundt Sacramento, San Francisco, Lake Tahoe, Napa Valley, Carmel etc. og har gode tips til hva man ikke må gå glipp av?
Litago Skrevet 3. november 2003 #2 Skrevet 3. november 2003 De områdene du nevner har alt : nydelige milelange strender, hektisk nattliv, kultur og historie, spa og luksus, vild og vakker natur. Enkelte av områdene har også fattigdom og nød. Hva ønsker du å oppleve? Hvilken reiserute har du lagt opp og hvor lenge skal dere reise rundt? Hva du bør få med deg avhenger veldig mye av interessene dine. Uansett, området du nevner har noe for enhver smak! Sjekk litt rundt på Google. Eller du kan sende meg en PM med litt mer info om hva du ønsker å oppleve og jeg skal prøve å hjelpe.
Glitterchick Skrevet 4. november 2003 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2003 Har googlet endel allerede, og funnet mye jeg vil få med meg. Lurer bare på om det er andre som har vært i området og hva de syntes var fantastisk. Vi vet ikke helt hvor lenge vi kommer til å være der ennå, vi skal reise litt rundt og regner med at vi blir en ukes tid i dette området. Regner med at vi blir 3 dager i SF, og bruker Sacramento som utgangspunkt de andre dagene, med reiser til Lake Tahoe, Napa Valley etc. Jeg liker kunst og kultur, inkludert populærkultur og elsker snåle museer dedisert til alle mulige, merkelige greier. Elsker gamle diners, tikibarer og 50-60talls amerikana, og har funnet endel jeg vil besøke allerede. Kommer nok ikke til å reise til Lake Tahoe for å gå på ski, men har lyst til å se området.
Gjest Løvinnen Skrevet 10. desember 2003 #4 Skrevet 10. desember 2003 Hei, bodde i området noen år og reiste mye rundt. Utrolig mye å få med seg, så noen uker der blir fort i minste laget. Mine favoritter; - Sørover mot santa cruz, monterey, carmel, big sur - Sonoma Valley (mye bedre enn napa) - Gold Country; mange småsteder ved foten av sierra - Yosemite - Tiburon & Saucalito rett nord for SF - Berkeley & Berkeley Hills; vanvittig utsikt over bay area
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå