Gå til innhold

Sorte joggesko/jobbsko til bred fot og høy vrist ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg sliter, trenger desperat nye jobbsko men min kjære eccomodell har såklart gått ut av produksjon og de som jeg finner i eccobutikken nå er for smale eller har kontrastfarger.

noen som har tips til helt sorte (null kontraststriper/farger/dill) joggesko med god demping i hæl som kan fungere til bred fot og høy vrist ? dvs jeg trenger snøring i overdelen.

vippesko kan dessverre ikke brukes, går gjerne over på herremodeller så lenge de kan skaffes i størrelse 40.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*puffe*

Skrevet

Er ikke helt sikker på hva du er ute etter, men Nike har jo mange modeller som er helt sorte, både såle og overlær. Den som heter Air Max Classic har god demping i foten, og finnes i helt sort uten kontraststriper. Sjekk Ebay.

Skrevet

glemte å skrive at jeg dessverre er avhengig av å prøve skoen før kjøp :-/

Skrevet

Da må du nok tråle sportsbutikkene for å finne noe. Ecco har vel noen også, men de har vel ikke spesiell demping.

Mener jeg har sett Nike Shox NZ i helt sort hos G-Sport.

Skrevet

Jeg har litt brede bein og forholdsvis høy vrist, og jeg kjøper nesten utelukkende Nike eller Rebook. De er brede, har god oppbygning under foten og passer til folk med høy vrist. :)

Skrevet

Jeg har litt brede bein og forholdsvis høy vrist, og jeg kjøper nesten utelukkende Nike eller Rebook. De er brede, har god oppbygning under foten og passer til folk med høy vrist. :)

har sett litt på de men problemet er at de stort sett alltid har noen form for logo/pyntetekst etc.

har et par eccosko jeg tester ut nå, ser ut som en blandig av tøfler og loafers men funker de så får jeg bare se ut som jeg glemte å bytte skotøy før jeg dro på jobb :gjeiper:

Skrevet

Er det arbeidsgiver som sier at du ikke engang har lov til å ha en logo på skoene? Isåfall så er det arbeidsgiver som burde stå for innkjøp av sko. Dersom det er tvang på hva slags type sko man kan bruke, så er det uniformsreglement på jobben og da skal arbeidsgiver stå for klær og eventuelt sko.

Personlig hadde jeg gitt blanke i hva arbeidsgiver mener om logoer på skoene. Så lenge de er svarte så får de være fornøyd.

Skrevet

er nok arbeidsgiver ja, de har sko men jeg kan ikke bruke de (den forbannede vrista...) så jeg få refundert innkjøp av egne sko såfremt de er sorte uten merking.

Skrevet

Hva med noe sånn? Softwalk har ihvertfall gode såler. :)

Skrevet

Hva med noe sånn? Softwalk har ihvertfall gode såler. :)

har prøvd de og de er for tynne i sålen under fremfoten. jeg hadde noe i likhet med denne bare i herremodell men modellen er utgått og de som har kommet (den i linken og herreutgaven) er for smale i foten for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...