Gjest TS Skrevet 20. februar 2011 #1 Skrevet 20. februar 2011 Heisann. Skal skrive kort siden jeg er trøtt :) Dama har begynt på p-piller for 3 dager siden. Jeg vil ha sex hele tiden - vi har sex rundt 4-5 ganger imåneden. Hun har begynt på en p-pille som heter Yasmin eller noe sånt. Er det noen vet om sexlysten endrer seg av denne pillen? Iogmed at hun har så lite lyst fra før av så er det rett rundt hjørnet at jeg tygger av mine egne fingre hvis 4 ganger om måneden blir til 0 Takker for svar!
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2011 #2 Skrevet 21. februar 2011 Jeg har akkurat begynt på yasminelle 28 (var det den du mente kanskje?) og merker at jeg ikke tenker like mye på sex som før og derfor ikke er like lysten men nå er jeg singel også da. Men det er forskjellig fra person til person hvordan man reagerer på pillene så det finner dere ut etterhvert
Gjest Bond Skrevet 21. februar 2011 #3 Skrevet 21. februar 2011 (endret) Veldig avhengig fra person til person, men en god del mister lysten av forskjellige p-piller. Om hun kommer til å gjøre det, er jo vanskelig å vite. Sånn litt OT: Starter jo nesten å lure på om halvparten av meningen er at man mister lysten og dermed minsker sjansen å bli gravid ennå mer.. :gjeiper: Endret 21. februar 2011 av Bond
Gjest TS Skrevet 21. februar 2011 #4 Skrevet 21. februar 2011 Veldig avhengig fra person til person, men en god del mister lysten av forskjellige p-piller. Om hun kommer til å gjøre det, er jo vanskelig å vite. Sånn litt OT: Starter jo nesten å lure på om halvparten av meningen er at man mister lysten og dermed minsker sjansen å bli gravid ennå mer.. :gjeiper: haha, true. Greia med at vi ikke gjør det så mye lenger, er vel at for det første henger mora på oss som en klegg, og overalt så er det mennesker. Før var vi mye hos meg, hvor vi selvfølgelig får være i fred, men jeg har flyttet et stykke unna, og det er lettere for meg enn for hun å komme meg frem. For det andre har vi vært sammen i 2 år, og litt av "spenningen" er vel vekk. men når vi er hos meg har vi selvfølgelig veldig bra sex
Hankjønn Skrevet 25. februar 2011 #5 Skrevet 25. februar 2011 En av de vanlige bivirkningene ved p-piller er redusert sexlyst. Dersom du synes det er et problem, be om at hun prøver et annet merke, da de forskjellige p-pillene reagerer forskjellig hos de fleste kvinner. Damen min gikk på Mercilon tror jeg det var, og den drepte lysten hennes, så hun skiftet igjen. Har i dag ingen problemer med den hun bruker nå.
Envy Skrevet 25. februar 2011 #6 Skrevet 25. februar 2011 Jeg tror Yasmin er veldig på den virkningen. Jeg fikk Yasminelle (som er en slags "light versjon") fordi jeg røyket på den tiden. Da jeg begynte på de pillene mistet jeg nesten all sexlyst og gikk opp 15 kg på ett år. Anbefaler absolutt ikke den pillen, personlig har jeg hatt mye bedre erfaring med Loette. Selvsagt, det aller beste er å kjøre hormonfritt uansett da
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #7 Skrevet 25. februar 2011 Heisann. Skal skrive kort siden jeg er trøtt :) Dama har begynt på p-piller for 3 dager siden. Jeg vil ha sex hele tiden - vi har sex rundt 4-5 ganger imåneden. Hun har begynt på en p-pille som heter Yasmin eller noe sånt. Er det noen vet om sexlysten endrer seg av denne pillen? Iogmed at hun har så lite lyst fra før av så er det rett rundt hjørnet at jeg tygger av mine egne fingre hvis 4 ganger om måneden blir til 0 Takker for svar! Aner ikke navnet på pillene dama mi brukte, men hun blei tørr som en ørken og mista fullstendig lyst på sex. Måtte bare få kutta de ut
Gjest mann36 Skrevet 25. februar 2011 #8 Skrevet 25. februar 2011 Har samme erfaring som øvrige, men her i huset har både piller og p-stav gjort sitt til å kvele interessen. Og tro det eller ei; tredjemann på vei så snart svineriet ble operert ut. Hilsen befruktningsdyktig mann 36
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå