Despicable Me Skrevet 20. februar 2011 #1 Skrevet 20. februar 2011 Aner ikke om dette er postet på rett sted, men jeg tar sjangsen likevel Lurer på om noen har lest noen av disse bøkerne, om kan fortelle meg om hva dere syns? - Boken om Christoffer: Jeg tenker nok du skjønner det sjøl - Natascha Kampusch 3096 dager - Espen Simonsen - Sammen til verdens ende Jeg har lest 'Idas dans' og 'Regines dagbok' og bare elsker sånne bøker der hele meg føler at jeg er en del av historien.. Kanskje kan dere anbefale ander bøker som handler om slike ufattelige historier?
kamela Skrevet 21. februar 2011 #2 Skrevet 21. februar 2011 Sammen til verdens ende er en nydelig, men tragisk bok. Anbefales. Anbefaler også Hva skal vi med stjerner nå av Espen Olafsen.
tessa3 Skrevet 21. februar 2011 #3 Skrevet 21. februar 2011 Boken om Christoffer er kjempebra. Anbefaler den sterkt! Klarte ikke å legge den fra meg når jeg hadde begynt på den, og kjente jeg ble skikkelig forbanna og lei meg om hverandre når jeg leste den.. At det går ann å gjøre noe sånt mot barn!
Hanne Irene Skrevet 9. mars 2011 #4 Skrevet 9. mars 2011 Så bra at du spurte om dette, for jeg har lurt på akkurat de samme bøkene Elsker også Regines bok og Idas dans!
lille-lure Skrevet 9. mars 2011 #5 Skrevet 9. mars 2011 Idas dans er helt nydelig. fikk tårer i øynene da jeg leste den. Jeg synes den var skrevet på en enkel, men en virkelig måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå