Gå til innhold

Kattesand

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samme her :) Jeg bruker litter pearls, og strålende fornøyd.. Jeg kjøper en eske jeg, med 9 kg ca i, koster litt over 300 og jeg har av den en stund.. veldig lite lukt av den blir det også, men min samboer reagerer på støvet det blir når den akk er skiftet, så jeg må passe på å gjøre det endel timer i forveien før han skal inn i det rommet..

ja, det kan ikke bli bedre enn litter pearls.

2 katter, 3 kattedoer. plukke bæsj hver fredag og skifte hver 4.måne.

blir aldri så mye som et snev av lukt engang.

når jeg brukte everClean måtte jeg plukke tisseklumper minimum 2x daglig for at det ikke skulle lukte(har litt katte-tiss-lukt-fobi) - SLITSOMT!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker Imperial,er ganske fornøyd.

Skrevet

Bruker tidy cats og er fornøyd med det. Har vårt borti imperial på utstilling og den virker fin og grov og klumper bra. Men har aldri testet den i hjemmet om den dekker lukt bedre enn andre merker.

Har hørt at det blir lite griseri hvis man bruker pellets, men har ikke testet det selv.

Skrevet

Hvor får man kjøpt Imperial, og hva er prisen?

AnonymBruker
Skrevet

Hvor får man kjøpt Imperial, og hva er prisen?

Dette lurer jeg også på :)

Skrevet

Vi også sverger til imperial, etter å ha blitt skuffet etter mange av de andre merkene.. Kjøper den på tropehagen zoo, ofte er det 3 for 2-tilbud, så grei pris også!

Skrevet

Hvilken type Imperial bruker dere? Ser tropehagen har nettbutikk, fantastisk siden de ikke finnes her i distriktet :D

Skrevet

Jeg blei ikke helt klok på forskjellene på de, nemlig :klo: Jeg vil ha en som drysser minst mulig utover gulvet, hvertfall.

Skrevet

Har faktisk vurdert den :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...