Gå til innhold

Klyster

Gjest frøken_m

Fremhevede innlegg

Gjest frøken_m
Skrevet

Hei,

har dere erfaring med klyster? Jeg er interessert i praktiske tips på hvordan, og om det er mye jobb å gjøre?

Virker som et tiltak bare for å ha det litt gøy, men kunne også vært fint å være på den sikre siden:)

**

Videoannonse
Annonse
Gjest HunterLady
Skrevet

DONT DO IT!!!

Om du tenker på å gjøre det pga analsex, så råder jeg deg til å heller bruke intimdusj med litt vann i. Gjør nøyaktig samme nytta uten å skade tarmfloraen din.

Jeg har erfaring med klyster, og det er ikke en god erfaring.

Gjest frøken_m
Skrevet

Okei, men hva er forskjellen på klyster og intimdusj med litt vann i? Mener du bare å vaske utenpå?

Gjest HunterLady
Skrevet (endret)

Okei, men hva er forskjellen på klyster og intimdusj med litt vann i? Mener du bare å vaske utenpå?

Nei, jeg mener å sprute inni rumpa og skylle litt, om du skjønner.:)

Forksjellen er at klyster inneholder stoffer som ikke er bra på sikt. Vann er bare vann.. :)

red.: Bæsj normalt først, deretter skyller du noen ganger med litt vann til vannet som kommer ut er blankt.

Endret av HunterLady
Gjest frøken_m
Skrevet

Da skjønner jeg. Takk for det!

Men hvordan får du vannet inn? Bruker du noe spesiell slange? Og hvor mye vann skal man bruke?

Vannet slipper man bare ut i do igjen regner jeg med?

Mange spørsmål dette :P

Gjest SnakeOil
Skrevet

Kan bruke dusjen (skru av dusjhodet, slik ar du har kun slangen), så har du temperert vann (ikke for varmt! Sjekk mot underarmen for å sjekke temp), veldig svakt trykk, skal såvidt renne, så setter du den bare mot åpningen og slapper av.

Max 2-4 sekunder, omtrent til å fylle en halv kaffekopp bruker å være nok, skyll, gjenta.

Evt kan du kjøpe en sånn "øreskyller", som er en slags gummiballong med tupp som du fører inn og klemmer, det er nok det enkleste, mener man får kjøpt det på apoteket.

Gjest HunterLady
Skrevet

Da skjønner jeg. Takk for det!

Men hvordan får du vannet inn? Bruker du noe spesiell slange? Og hvor mye vann skal man bruke?

Vannet slipper man bare ut i do igjen regner jeg med?

Mange spørsmål dette :P

Med intimdusj, så mener jeg en slik (fås kjøpt på de fleste sexbutikker):

http://www.google.no/imgres?imgurl=http://www.romantic.no/produkt_images/tdnyscagbgupuqq.jpg&imgrefurl=http://www.romantic.no/index.php%3Faction%3Ddisplay_info%26id%3D546&usg=__7_ygBWfaYP7wkw8s0xxQn1zBL-o=&h=250&w=165&sz=6&hl=no&start=4&zoom=0&um=1&itbs=1&tbnid=RN0Z4orTSfGfHM:&tbnh=111&tbnw=73&prev=/images%3Fq%3Dintimdusj%26um%3D1%26hl%3Dno%26client%3Dopera%26sa%3DN%26rls%3Dnb%26channel%3Dsuggest%26tbs%3Disch:1&ei=UgBiTZbTOoOytAazgM25CA

Du fyller den full, så bruker du litt og litt. Du vil merke selv hvor mye du trenger. Du trenger ikke å bruke opp alt nødvendigvis.

Du sitter over do mens du gjør det. Myyye rensligere enn i dusjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...