Gjest lakkern Skrevet 20. februar 2011 #1 Skrevet 20. februar 2011 Jeg er en far til ei jente på 7 år og føler meg litt bekymret og årsaken er: 1) Hun bruker fremdeles bleie om natten og en dag hvor hun skulle på en lengre skoletur med buss ( hun går i 2 klasse) så ble hun puttet på ei bleie og send avgårde. Har tatt dette opp med kona men får bare kjeft og at hun ikke ønsker senga våt. Hva synes dere? 2) Min kone har tedenser til å ta frem puppen når hun sitter i sofaen og sier..til jentungen..hey..se her..og jentungen sutter henne på puppen.(kun kort tid) Hun sier at det kun er for morro men jeg har sagt at hun bør slutte med dette. Hva synes dere? 3) Etter at jentungen fikk eget rom (når hun var 4 år)med en relativ stor seng så flyttet min kone etter, så der sover min kone om natten...i min datters seng...Hva synes dere?
Barcelone Skrevet 20. februar 2011 #2 Skrevet 20. februar 2011 Dette virker jo veldig spesielt spør du meg. Ei jente på 7 år trenger da ikke bleie på natten og få pupp av mamma eller en mor som sover i samme seng. Virker som om mor er redd for å slippe taket. Ville kanskje ha snakket med legen eller noe om dette. Virker ikke helt normalt nei... 3
gravid med nr 2 Skrevet 20. februar 2011 #3 Skrevet 20. februar 2011 å du store, dette er virkelig ikke sundt verken for kona di eller datteren din, hun hemmer barnet deres i å utvikle seg normalt ved og prøve og holde henne som en baby, kansje dere skulle fått ett barn til så hun hadde en baby hehe bare en spøk, det ville vært og utsatt problemet, jeg tror kona di har vanskelig for og gi slipp, det og la hanne ha bleie på natten, altså jeg vet ikke hva jeg skal si, det er bare feil rett og slett. også det og ta fram puppen og att jenta sutter på den, nei guri mei detta er helt vilt, også att hun sover på rommet hennes i en alder av 7 år, da har du problemer altså, sønnene min er 1 år og han er ute av rommet allerede, sover best på eget rom han og godt er det snakk med lege
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2011 #4 Skrevet 21. februar 2011 her trenger både mor og barn profisjonell hjelp.vis ungen bruker bleie på skolen vil barnet bli mobbet om det ikkje foreligger en medisinsk årsak.barn som blir ammet når det er 7 år?? huske å ha ammet sin mor må da vere forferdelig.barnevern og skole må gripe inn straks!barnet blir hemmet i normal utvikling.håper historien er usann.
Kråkesaks Skrevet 21. februar 2011 #5 Skrevet 21. februar 2011 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Kråkesaks, moderator.
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2011 #6 Skrevet 21. februar 2011 Seriøst, hvorfor skulle han være et troll? Slike, og faktisk enda værre, ting skjer!!! Men folk lukker øynene sine og tenker at det sikkert ikke er så farlig... Håper faren tar dette opp med moren og ber henne kutte ut tullet med en gang. Ble kvalm da jeg leste ts sitt innlegg... men dessverre finnes det psyke mennesker, også mødre...
Kråkesaks Skrevet 21. februar 2011 #7 Skrevet 21. februar 2011 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Kråkesaks, moderator.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2011 #8 Skrevet 21. februar 2011 Du har all grunn til å være fortvilet far. Dette er høyst uvanlig, å din datter blir satt tilbake både fysisk om mentalt. Mors omsorg for barnet er vel heller mishandling - selv om hun bare vil barnet godt. Dette er noe du må få satt en stopper for, å vil ikke mor høre på deg, må du ta kontakt med helsestasjon, helsesøster på barnets skole eller barnevernet. Mor har tydeligvis problemer med å gi slipp på barnet, men det er noe hun må hvis barnet skal følge en normal utvikling.
Kråkesaks Skrevet 21. februar 2011 #9 Skrevet 21. februar 2011 Tråden er ryddet for avsporinger. Spørsmål angående ryddingen kan taes på pm. Kråkesaks, moderator.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2011 #10 Skrevet 21. februar 2011 Moddene har en jobb å gjøre, å de må forholde seg til visse regler. Sånn er det bare - om du vil skjønne det elller ei.
Fluffe Skrevet 21. februar 2011 #11 Skrevet 21. februar 2011 Dette er urovekkende spør du meg. Høres ut som din kone trenger hjelp. Høres ut som hun klamrer seg til barnet og ikke vil hun skal bli eldre.
liv Skrevet 21. februar 2011 #12 Skrevet 21. februar 2011 Jeg synes du skal snakke med barnets helsesøster for råd og veiledning. Er barnets bleie tung på morgenen når dere tar morgenstellet eller er bleien tørr? Er den våt så er det på tide med en legeundersøkelse.
Mette Skrevet 21. februar 2011 #13 Skrevet 21. februar 2011 Tråden er stengt etter gjentatte ryddinger. Mette Forumansvarlig
Anbefalte innlegg