Chakoya Skrevet 20. februar 2011 #1 Del Skrevet 20. februar 2011 Jeg har alltid undret meg over hvorfor noen skriker voldsomt høyt når de nyser. Det gjør av og til vondt i ørene mine å sitte nærme folk som skriker når de nyser! Selv skriker jeg aldri når jeg nyser. Men skulle gjerne likt å vite hvorfor enkelte skriker veldig høyt når de nyser. Hva kommer det av tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toxic_blue Skrevet 20. februar 2011 #2 Del Skrevet 20. februar 2011 Fordi det er sinnsykt digg og du får ut en bedre nys...! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ByAdina Skrevet 20. februar 2011 #3 Del Skrevet 20. februar 2011 Det er så utrolig irriterende når folk gjør slikt. pappa er ekstrem på dette. hans far også. ligger vel i genene.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #4 Del Skrevet 20. februar 2011 Jeg gjør det. Tar skikkelig i! Da får jeg trykk i nysen og får liksom ut alt. Jeg irriterer meg da over folk som fortrenger nysen så den bare høres ut som et lite hikst. :gjeiper: 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 20. februar 2011 #5 Del Skrevet 20. februar 2011 Det er vel litt som en orgasme; ting blir sterkere og mer tilfredsstillende hvis man lager lyd! :gjeiper: 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #6 Del Skrevet 20. februar 2011 Jeg har ei venninne som gjør det, og hun klarer ikke å kontrollere det....litt artig egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Toxic88 Skrevet 20. februar 2011 #7 Del Skrevet 20. februar 2011 Jeg gjør det. Tar skikkelig i! Da får jeg trykk i nysen og får liksom ut alt. Jeg irriterer meg da over folk som fortrenger nysen så den bare høres ut som et lite hikst. :gjeiper: meg joo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toxic_blue Skrevet 20. februar 2011 #8 Del Skrevet 20. februar 2011 Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatshoooooo......! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #9 Del Skrevet 20. februar 2011 Det er vel litt som en orgasme; ting blir sterkere og mer tilfredsstillende hvis man lager lyd! :gjeiper: Å få ut en ordentlig nys som har bygd seg over tid er også bedre enn allverdens orgasmer.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #10 Del Skrevet 20. februar 2011 Jeg har også forundret meg over hvorfor noen roper så fælt når de nyser, selv om det føles aldri så ekkelt og ubehagelig å nyse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 21. februar 2011 #11 Del Skrevet 21. februar 2011 Å få ut en ordentlig nys som har bygd seg over tid er også bedre enn allverdens orgasmer.. Ja faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2011 #12 Del Skrevet 21. februar 2011 Det er bare sånn jeg nyser - høyt og buldrende. Har aldri skjønt hvordan det går an å "frøken-nyse". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2011 #13 Del Skrevet 21. februar 2011 Nei, det skjønner jeg ikke. Når jeg nyser, er det fordi det kiler i nesen, det er da ingen vits å blande halsen og munnen inn i det? Jeg pleier å lukke munnen når jeg nyser, så slipper jeg å sprute spytt ut over omgivelsene. Langt mer hygienisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 21. februar 2011 #14 Del Skrevet 21. februar 2011 Enkelte har nok hardere nys enn andre. Man lager ikke lyd med vilje. Jeg får ikke til sånne nusselige, stille og frøkenaktige "kattungenys" om jeg prøver aldri så mye. Lyden kommer uansett, og jeg kan ikke styre hvor mye lyd som kommer. Det er akkurat som om stemmebåndene bare må settes i bevegelse når det skal ut så mye luft i så høy fart. Lufta som går ut gjennom nesen skal jo komme fra et sted, så at bare nesen er med på nyset går jeg ikke med på. Å lukke munnen under et nys er for øvrig helt uaktuelt for meg. Trykket er for stort. På den annen side: jeg nyser bare ett nys om gangen. Har inntrykk av at "kattenyserne" ofte nyser 4-8-10 nys i slengen. Det synes jeg er både rart og litt irriterende. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2011 #15 Del Skrevet 23. februar 2011 Nei, det skjønner jeg ikke. Når jeg nyser, er det fordi det kiler i nesen, det er da ingen vits å blande halsen og munnen inn i det? Jeg pleier å lukke munnen når jeg nyser, så slipper jeg å sprute spytt ut over omgivelsene. Langt mer hygienisk. Ikke blande inn halsen? Hvor tror du lufta i nyset kommer fra? Oppstår det magisk i nesen? Nei det kommer faktisk fra lungene, via halsen og ut nese/munn. Stenger du munnen får du et himla kraftig trykk og blåser i tillegg ut en haug snørr og gørr. Det er verken spesielt sunt eller hygienisk å stenge igjen munnen når du nyser. Her har dere litt nysing i sakte kino! (og her ser vi eksempler på at mye av gørret faktisk kommer ut av nesen selv om munnen er åpen) http://filter.start.no/humor/3700 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 23. februar 2011 #16 Del Skrevet 23. februar 2011 Har lurt på det samme jeg å. Pappa nyser så høyt at hele huset rister! :gjeiper: Kvekker sikkelig når han nyser. Han som bor under meg i blokker nyser å sikkelig høyt. Hører han helt opp hit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cyanid Skrevet 23. februar 2011 #17 Del Skrevet 23. februar 2011 Hahaha nå tenkte jeg på hvordan jeg og andre egentlig nyser. Jeg pøver å kontrollere, men de har en tendens til å komme rett etter jeg trodde det ikke kom noen nys allikevel, og ender opp med en "Wiiiiiiiiiiiichuuuu!!!" mens kjæresten er mer "HÆWSJ HÆSJ HISJ!" han nyser alltid mange ganger etter hverandre og høres ut som han hoster samtidig Ene katten vår sier "MITCH" (som han i baywatch ja!) og han andre "MJÆFF!" For et innlegg.. Å ja, og min pappa brøler også når han nyser, men bare når han er med familien så jeg vet han kan styre seg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 24. februar 2011 #18 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg har alltid lurt på hva disse som "stenger inne" nyset, som de tidligere nevnte "kattepusnysene, får ut av det. Å nyse er jo skikkelig digg, kunne aldri tenkt meg å "liksom-nyse"! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sommertid Skrevet 24. februar 2011 #19 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg kjenner et par slike "brølere". Det er litt flaut når man sitter påcafe ol. og de nyser de vanvittig høye nysene sine. Men det er morsomt også Jeg har slike små "kattenys" og nyser nesten alltid flere ganger etter hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 2. mars 2011 #20 Del Skrevet 2. mars 2011 blir veldig irritert av det, pleier å si fra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå