AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #1 Skrevet 20. februar 2011 Denne filmen er blitt kjent i den siste tiden. Hva mener dere om hans rolle som bruker filmklipp av henne og limer det sammen med resten han har laget? http://www.dagbladet.no/a/15492078/
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #3 Skrevet 20. februar 2011 Pedofile storkoser seg sikkert. Det er det jeg tenker.
Kråkesaks Skrevet 20. februar 2011 #4 Skrevet 20. februar 2011 Ungen drikker ikke alkohol, men det blir fremstilt som at den gjør det. En sånn kobling er fullstendig feil. 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #5 Skrevet 20. februar 2011 Det er en film. For å lage film må man ha skuespillere. Man har da brukt barneskuespillere i maaaange år. Ungen drikker ikke ekte alkohol. Pedofile koser seg nok ikke mer over denne filmen enn over et hvilket som helst uskyldig klipp eller bilde av et barn som foreldre legger ut på youtube eller facebook. Jeg skjønner overhodet ikke hvorfor dette skulle være galt. Ungen er ikke naken, den har ikke sex. 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #6 Skrevet 20. februar 2011 Ungen drikker ikke alkohol, men det blir fremstilt som at den gjør det. En sånn kobling er fullstendig feil. Fordi andre ettåringer kommer til å se det og også få lyst til å drikke alkohol? :klø: Jeg tror de fleste voksne klarer å se filmen for det den er ment som; politisk ukorrekt og morsom. 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #7 Skrevet 20. februar 2011 Fordi andre ettåringer kommer til å se det og også få lyst til å drikke alkohol? :klø: Jeg tror de fleste voksne klarer å se filmen for det den er ment som; politisk ukorrekt og morsom. :klo : ikke :klø:
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #8 Skrevet 20. februar 2011 :klo : ikke :klø: Æsj da, jeg som trodde jeg endelig hadde lært meg en kode! Det tar så lang tid å bla igjennom hele listen med ikoner.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #9 Skrevet 20. februar 2011 Syns denne var totalt smakløs og lite morsom. Vet det er fake,men blir alikevel lettere kvalm av fremstillingen. Mulig fordi jeg er litt nærtagende når det gjelder alkohol. Er oppvokst med en far som er alkoholiker 4
Askael Skrevet 20. februar 2011 #10 Skrevet 20. februar 2011 Denne filmen er blitt kjent i den siste tiden. Hva mener dere om hans rolle som bruker filmklipp av henne og limer det sammen med resten han har laget? http://www.dagbladet.no/a/15492078/ Jeg mener han har laget en snutt som er til å le seg skakk av. 4
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #11 Skrevet 20. februar 2011 Æsj da, jeg som trodde jeg endelig hadde lært meg en kode! Det tar så lang tid å bla igjennom hele listen med ikoner. Du må ha kolon foran og etter hvert ord og mellom rom mellom de forskjellige.
LukaFrost Skrevet 20. februar 2011 #12 Skrevet 20. februar 2011 Jeg tror ikke alle her har skjønt filmen... 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #13 Skrevet 20. februar 2011 Jeg tror ikke alle her har skjønt filmen... Hvordan skal den forstås, mener du? 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #14 Skrevet 20. februar 2011 Syns denne var totalt smakløs og lite morsom. Vet det er fake,men blir alikevel lettere kvalm av fremstillingen. Mulig fordi jeg er litt nærtagende når det gjelder alkohol. Er oppvokst med en far som er alkoholiker Både stefaren min og min biologiske far er alkoholikere. Har sett den sikkert 10 ganger. ler hver gang. den er superfestlig Det er datteren til filmskaperen selv som er skuespilleren. Det er et klipp fra en ny kortfilm. 3
Gjest BettyBoop28 Skrevet 20. februar 2011 #15 Skrevet 20. februar 2011 Pedofile storkoser seg sikkert. Det er det jeg tenker. Det er jo absolutt ingenting seksuelt med filmen... 3
Gjest BettyBoop28 Skrevet 20. februar 2011 #16 Skrevet 20. februar 2011 syns den var skikkelig morsom jeg. Ungen drikker jo ikke alkohol på ordentlig. De som lar seg støte av den mangler humor.
Djungelvrål Skrevet 20. februar 2011 #17 Skrevet 20. februar 2011 Måten hu spiser på mens gjesten stirrer forskrekket på henne og da hun ramler over bordet på slutten er "priceless" 4
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #18 Skrevet 20. februar 2011 Måten hu spiser på mens gjesten stirrer forskrekket på henne og da hun ramler over bordet på slutten er "priceless" Jeg liker spesielt godt når hun dytter hele hånda i kjeften. hun er da ufattelig søt, hehe. utrolig hvor mange likheter det er mellom barn og fulle voksne 2
Djungelvrål Skrevet 20. februar 2011 #19 Skrevet 20. februar 2011 Ja hu skyver hele handa i munn, hu er dritsøt. Ja vi voksne har akkurat den samme vaklinga når vi er fulle. hehe.
The Kitten Skrevet 20. februar 2011 #20 Skrevet 20. februar 2011 Jeg så ikke humoren, men det gjør jeg aldri når det kommer til slevende unger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå