Gå til innhold

Far brukte barnet for å lage film

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne filmen er blitt kjent i den siste tiden. Hva mener dere om hans rolle som bruker filmklipp av henne og limer det sammen med resten han har laget?

http://www.dagbladet.no/a/15492078/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke noe problem med det.

• Liker 4
Skrevet

Pedofile storkoser seg sikkert. Det er det jeg tenker.

Skrevet

Ungen drikker ikke alkohol, men det blir fremstilt som at den gjør det. En sånn kobling er fullstendig feil.

• Liker 3
Skrevet

Det er en film. For å lage film må man ha skuespillere. Man har da brukt barneskuespillere i maaaange år. Ungen drikker ikke ekte alkohol. Pedofile koser seg nok ikke mer over denne filmen enn over et hvilket som helst uskyldig klipp eller bilde av et barn som foreldre legger ut på youtube eller facebook.

Jeg skjønner overhodet ikke hvorfor dette skulle være galt. Ungen er ikke naken, den har ikke sex.

• Liker 3
Skrevet

Ungen drikker ikke alkohol, men det blir fremstilt som at den gjør det. En sånn kobling er fullstendig feil.

Fordi andre ettåringer kommer til å se det og også få lyst til å drikke alkohol? :klø:

Jeg tror de fleste voksne klarer å se filmen for det den er ment som; politisk ukorrekt og morsom.

• Liker 3
Skrevet

Fordi andre ettåringer kommer til å se det og også få lyst til å drikke alkohol? :klø:

Jeg tror de fleste voksne klarer å se filmen for det den er ment som; politisk ukorrekt og morsom.

:klo : ikke :klø:

Skrevet

:klo : ikke :klø:

Æsj da, jeg som trodde jeg endelig hadde lært meg en kode! Det tar så lang tid å bla igjennom hele listen med ikoner.

Skrevet

Syns denne var totalt smakløs og lite morsom.

Vet det er fake,men blir alikevel lettere kvalm av fremstillingen.

Mulig fordi jeg er litt nærtagende når det gjelder alkohol.

Er oppvokst med en far som er alkoholiker

• Liker 4
Skrevet

Denne filmen er blitt kjent i den siste tiden. Hva mener dere om hans rolle som bruker filmklipp av henne og limer det sammen med resten han har laget?

http://www.dagbladet.no/a/15492078/

Jeg mener han har laget en snutt som er til å le seg skakk av.

• Liker 4
Skrevet

Æsj da, jeg som trodde jeg endelig hadde lært meg en kode! Det tar så lang tid å bla igjennom hele listen med ikoner.

Du må ha kolon foran og etter hvert ord og mellom rom mellom de forskjellige.

Skrevet

Jeg tror ikke alle her har skjønt filmen...

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror ikke alle her har skjønt filmen...

Hvordan skal den forstås, mener du? :vetikke:

• Liker 2
Skrevet

Syns denne var totalt smakløs og lite morsom.

Vet det er fake,men blir alikevel lettere kvalm av fremstillingen.

Mulig fordi jeg er litt nærtagende når det gjelder alkohol.

Er oppvokst med en far som er alkoholiker

Både stefaren min og min biologiske far er alkoholikere. Har sett den sikkert 10 ganger. ler hver gang. den er superfestlig :) Det er datteren til filmskaperen selv som er skuespilleren. Det er et klipp fra en ny kortfilm.

• Liker 3
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Pedofile storkoser seg sikkert. Det er det jeg tenker.

Det er jo absolutt ingenting seksuelt med filmen...

• Liker 3
Gjest BettyBoop28
Skrevet

syns den var skikkelig morsom jeg. Ungen drikker jo ikke alkohol på ordentlig.

De som lar seg støte av den mangler humor.

Skrevet

Måten hu spiser på mens gjesten stirrer forskrekket på henne og da hun ramler over bordet på slutten er "priceless"

• Liker 4
Skrevet

Måten hu spiser på mens gjesten stirrer forskrekket på henne og da hun ramler over bordet på slutten er "priceless"

Jeg liker spesielt godt når hun dytter hele hånda i kjeften. hun er da ufattelig søt, hehe.

utrolig hvor mange likheter det er mellom barn og fulle voksne :P

• Liker 2
Skrevet

Ja hu skyver hele handa i munn, hu er dritsøt. Ja vi voksne har akkurat den samme vaklinga når vi er fulle. hehe.

Skrevet

Jeg så ikke humoren, men det gjør jeg aldri når det kommer til slevende unger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...