Gå til innhold

i ansiktet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor jakter du? Kunne vært artig med litt motstand :lur:

:)

Sikkert moro å jekke deg ned et hakk eller to ;) men den gleden får en annen mann ta seg av. Lykke til med de eh... særegenhetene dine.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker når min kjære spruter meg i ansiktet :lur: Syns det er super deilig!

Skrevet

:)

Sikkert moro å jekke deg ned et hakk eller to ;) men den gleden får en annen mann ta seg av. Lykke til med de eh... særegenhetene dine.

Heh, du feiget ut raskere enn jeg hadde trodd. Uvane jeg har virker det som, overvurdere guttunger slik.

• Liker 1
Skrevet

Heh, du feiget ut raskere enn jeg hadde trodd. Uvane jeg har virker det som, overvurdere guttunger slik.

Det er sånne kvinner som du som ender med både gule og blå merker over hele trynet på sykehuset. Og siden får vi menn skylden for at det skjedde. Man skal aldri slå en kvinne, men du gjør deg så absolutt fortjent til det.

Skrevet

Greit å kunne få ta det valget selv. Har alltid blitt spurt om hvor jeg vil ha spruten, og om jeg ikke vil ha det i ansiktet så godtar de det. Unntatt én gang, da holdt fyren meg fast i håret og jeg fikk sprut i øyet, det svei og jeg ble rimelig forbannet. :kjefte:

Skrevet

Det er sånne kvinner som du som ender med både gule og blå merker over hele trynet på sykehuset. Og siden får vi menn skylden for at det skjedde. Man skal aldri slå en kvinne, men du gjør deg så absolutt fortjent til det.

Så du mener at om jeg blir presset eller tvunget til noe, så har jeg ikke rett til å ta igjen eller forsvare meg?

Om du følger diskusjonen bakover så ser du at det begynner med at en AB sier han tvinger folk til å ta spruten i ansiktet. Ikke at han gjør det ved et uhell, eller bare satser på at det går bra, men tvang. Noen sier de hadde reagert på det, han fniser av hele greia, og joda, jeg er "frekk" nok til å si at han bør være obs på at det finnes kvinnfolk som er sterkere og bedre trent enn det han er. Jeg er sannsynligvis en av de. Jeg begynner aldri, men jeg har sendt en overfallsmann på legevakten med bruddskader. Kommer jeg over andre følger de etter.

Greit å kunne få ta det valget selv. Har alltid blitt spurt om hvor jeg vil ha spruten, og om jeg ikke vil ha det i ansiktet så godtar de det. Unntatt én gang, da holdt fyren meg fast i håret og jeg fikk sprut i øyet, det svei og jeg ble rimelig forbannet. :kjefte:

Aich. Folk som ikke kan ta et nei for et nei fortjener det de får etter min mening. Håper du i det minste ikke endte opp til sengs med han igjen?

• Liker 1
Skrevet

Aich. Folk som ikke kan ta et nei for et nei fortjener det de får etter min mening. Håper du i det minste ikke endte opp til sengs med han igjen?

Skrevet

Så du mener at om jeg blir presset eller tvunget til noe, så har jeg ikke rett til å ta igjen eller forsvare meg?

Jeg har vanskelig for å tro at du som kvinne ikke får noen nytelse ut av å bli sprutet i ansiktet. Selv når du blir "tvunget" til det.

det finnes kvinnfolk som er sterkere og bedre trent enn det han er. Jeg er sannsynligvis en av de. Jeg begynner aldri, men jeg har sendt en overfallsmann på legevakten med bruddskader. Kommer jeg over andre følger de etter.

hehe jasså? Du tror det? Men jeg vet at mannlig muskelmasse er mye større enn kvinnelig muskelmasse. I tillegg er kvinner små skapninger jevnført med mannen. Selv dårlig trente normalstore menn er sterkere enn godt trente kvinner. Jeg har vanskelig for å se for meg at selv topptrente Kari Jaquesson løfte en mann av normal størrelse. Derimot tror jeg de fleste menn klarer å løfte Kari Jaquesson, trente som utrente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...