AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #1 Skrevet 20. februar 2011 Har selv aldri hatt en kjæreste og nærmer meg 21 år. Har hatt ulike problemer gjennom livet som har hatt påvirkning på kjærlighetslivet men har jobbet mye med meg selv i det siste og øyner en lysere tid fremover forhåpentligvis (må innrømme jeg savner noen å holde rundt) Så hvordan er din situasjon, hvordan er du kommet i den og hvordan ser fremtida ut?
Gjest Hjerterdronning Skrevet 20. februar 2011 #2 Skrevet 20. februar 2011 Du er bare ung ennå og fremtiden har mange overraskelser i vente. Føler meg som en slags "Fortune-cookie"nå. 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #3 Skrevet 20. februar 2011 Jeg er 27 og har vært singel noen år. Håper lykken snur snart, men samtidig føler jeg sjansen blir mindre og mindre jo lenger tid det går.
*amanda* Skrevet 21. februar 2011 #4 Skrevet 21. februar 2011 Henger med på denne tråden:) Jeg er 22 år og har vært singel hele livet. Føler nå at tiden er inne for å gå mer aktivt inn for å finne seg en kjæreste. Har alltid vært litt passiv tidligere, og skjønner nå at dette ikke er veien å gå Har nå funnet en fyr som er potensielt kjærestemateriale. Kjenner han ikke så godt, men han virker svært interessant:) 1
Despicable Me Skrevet 21. februar 2011 #5 Skrevet 21. februar 2011 Henger meg på her jeg også Jeg er 23 år og har aldri hatt en kjæreste, grunn er at jeg ikke har funne en som har falt for meg på samme måte som jeg har falt for han. "Problemet" mitt er at de jeg faller for enten allerede er opptatt, eller rett og slett ikke interessert, mens de som faller for meg ikke er helt min type. Skjønner? det er ikke lett :gjeiper: Et annen problem er at når jeg endelig faller for noe, selv om personen er opptatt eller ikke, så bruker jeg så sinnsykt lang tid på å komme meg over vedkommende.. Sist brukte jeg 4!! år på å komme meg over noen som jeg falt for, men som da hadde kjæreste. Jeg er ikke den som er glad i å springe på byen hver helg, og er heller ikke interessert i noe ONS.. Så jeg forblir sikkert singel resten av mitt liv 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2011 #6 Skrevet 21. februar 2011 Er 23, og miljøet jeg studerer i er 90% hankjønn så jeg kommer sjeldent i snakk med kvinner. Har bare fokusert på skole egentlig. Håper noe skjer i år, så er vel bare å sette i gang å holde øynene åpne og være sosialt aktiv.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2011 #7 Skrevet 21. februar 2011 Så jeg forblir sikkert singel resten av mitt liv Ihvertfall med den innstillingen. Du er bare 23, slapp av Mange av oss som har levd en stund har erfart noe pussig: Når vi har kjæreste så får vi plutselig oppmerksomhet fra andre. (Hallo, hvor var dere da jeg var singel..) Hva skyldes det? Jo, at vi har det bra og er glade og fornøyde - og det VISES. Ingenting er mer tiltrekkende enn positiv utstråling. Gjør det du kan for å bli mest mulig fornøyd med livet ditt på alle andre områder, så skal du se at det blir lettere å komme i kontakt med interessante folk 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2011 #8 Skrevet 21. februar 2011 Henger meg på her jeg også Jeg er 23 år og har aldri hatt en kjæreste, grunn er at jeg ikke har funne en som har falt for meg på samme måte som jeg har falt for han. "Problemet" mitt er at de jeg faller for enten allerede er opptatt, eller rett og slett ikke interessert, mens de som faller for meg ikke er helt min type. Skjønner? det er ikke lett :gjeiper: Et annen problem er at når jeg endelig faller for noe, selv om personen er opptatt eller ikke, så bruker jeg så sinnsykt lang tid på å komme meg over vedkommende.. Sist brukte jeg 4!! år på å komme meg over noen som jeg falt for, men som da hadde kjæreste. Jeg er ikke den som er glad i å springe på byen hver helg, og er heller ikke interessert i noe ONS.. Så jeg forblir sikkert singel resten av mitt liv Kjenner meg skikkelig igjen. Bare at jeg er 22 og mann som faller som de damene som ikke vil ha meg
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2011 #9 Skrevet 21. februar 2011 Henger meg på her jeg også Jeg er 23 år og har aldri hatt en kjæreste, grunn er at jeg ikke har funne en som har falt for meg på samme måte som jeg har falt for han. "Problemet" mitt er at de jeg faller for enten allerede er opptatt, eller rett og slett ikke interessert, mens de som faller for meg ikke er helt min type. Skjønner? det er ikke lett :gjeiper: Et annen problem er at når jeg endelig faller for noe, selv om personen er opptatt eller ikke, så bruker jeg så sinnsykt lang tid på å komme meg over vedkommende.. Sist brukte jeg 4!! år på å komme meg over noen som jeg falt for, men som da hadde kjæreste. Jeg er ikke den som er glad i å springe på byen hver helg, og er heller ikke interessert i noe ONS.. Så jeg forblir sikkert singel resten av mitt liv Akkurat som å lese om meg selv dette, bare at jeg er 27 år... Jeg har også brukt fire år på å komme over noen Jeg har vært på et par dater, men det har aldri blitt noe mer. Og når jeg faller for noen blir jeg så skjenert overfor dem at jeg bare trekker meg unna... Hehe, så jeg tror jeg trenger litt hjelp og råd for å si det sånn...
per78 Skrevet 21. februar 2011 #10 Skrevet 21. februar 2011 Henger meg på her. Er nok litt eldre enn de fleste som har skrevet her, blir 33 i sommer.. Så dere unge har masse av tid. Vær aktiv, bli med på ting, si ja til ting, bli kjent med nye folk, være sosiale.. så vips.. Kjæreste. Er vel litt annerledes for oss som er over 30, føler jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå