AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #1 Skrevet 20. februar 2011 altså. kom litt i kontakt med en på en nettside. så stod tlf nr der. så sendte en sms, å forklarte hvem jeg er der. så har jeg fått noen sms `er. sagt at han håper å få bli kjent en dag. å har brukt ordet søt. la meg til på facebooka og. søndag var d litt sms`er. så sovnet han. etter ei stund kom d unnskuld sovnet ,kan du ringe i morgen. men da sovnet han fra tlf da også. tirsdag ikke en lyd. å onsdag ringte d, men da var d masse ulyder på svareren. og torsdag kom det opp ta kontakt på pc. å jeg nevnt anrope onsdag, da sa han d at tlf lå i lomma å må ha slått ut.... tastet litt da. plutselig stille. sendte sms igår. men ingen svar, for masete å send sms idag? han spurte hva planer for helgen var, og selv ikke skulle noe. burde jeg ha spurt om finn på noe? el kan jeg enda spør?
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #2 Skrevet 20. februar 2011 Jeg forstod ikke så veldig mye av dette her? Hvis han er veldig vanskelig å få kontakt med er det ikke sikkert han er særlig interessert i deg. Eller har jeg misforstått noe?
Gjest Hjerterdronning Skrevet 20. februar 2011 #3 Skrevet 20. februar 2011 altså. kom litt i kontakt med en på en nettside. så stod tlf nr der. så sendte en sms, å forklarte hvem jeg er der. så har jeg fått noen sms `er. sagt at han håper å få bli kjent en dag. å har brukt ordet søt. la meg til på facebooka og. søndag var d litt sms`er. så sovnet han. etter ei stund kom d unnskuld sovnet ,kan du ringe i morgen. men da sovnet han fra tlf da også. tirsdag ikke en lyd. å onsdag ringte d, men da var d masse ulyder på svareren. og torsdag kom det opp ta kontakt på pc. å jeg nevnt anrope onsdag, da sa han d at tlf lå i lomma å må ha slått ut.... tastet litt da. plutselig stille. sendte sms igår. men ingen svar, for masete å send sms idag? han spurte hva planer for helgen var, og selv ikke skulle noe. burde jeg ha spurt om finn på noe? el kan jeg enda spør? Menn tar lenger tid for å definere seg som bundet til deg og er opptatt av hvilke tjenester/ fordeler en relasjon kan representere. Vi kvinner har ofte det Faste forholdet som et mål i seg selv. Men jeg kan selvfølgelig ikke gjennomskue hvor interessert han er.
Nuith Skrevet 20. februar 2011 #5 Skrevet 20. februar 2011 Kanskje han er gift / har noe på gang med en annen, og derfor kun kan ta kontakt med deg når denne personen ikke er i nærheten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå