AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #1 Skrevet 20. februar 2011 Hvorf ofte hører u på musikk når du er hjemme? Her sitter jeg med pc.en med headsettet på fra jeg står opp til jeg legger meg så her er det hele tiden. Untaket er vel når jeg spiser eller ser en film og du "vet hva". Og hvor høyt spiller dere? Bruker dere headset?
nøffenøff Skrevet 20. februar 2011 #2 Skrevet 20. februar 2011 Jeg pleier å legge mye musikk på usb minne som jeg setter inn i annlegget..Hører alltid på musikk når jeg er hjemme..Den spilles på full guffe :D
Vulpes Skrevet 20. februar 2011 #3 Skrevet 20. februar 2011 Jeg elsker musikk, men hører ikke på det hver dag. Mye fordi jeg ikke har noen gode høyttalere. Også liker jeg ikke å ha musikk på øra med mindre jeg er ute, eller eventuelt i senga.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #4 Skrevet 20. februar 2011 Hele tiden, nesten. Når jeg er hjemme spiller jeg musikk fra data-en, skal jeg gå et sted eller sitte i ro i jobbe bruker jeg ipoden. Skulle det skje at jeg går ut døren om morningen uten ipod er det nesten krise. Det er så kjedelig å bare gå uten musikk..
Gjest Valiant Skrevet 20. februar 2011 #5 Skrevet 20. februar 2011 jeg hører på musikk vær dag. Men mengden varierer veldig jeg bruker ikke head sett jeg bruker bare CD spilleren. Jeg hører av og til på MP3 spilleren når jeg er ute og når jeg reiser med tog da har jeg musikk med hvor høyt jeg spiller tja jeg spiller på rundt halv styrke noen ganger høyere og andre ganger lavere
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 20. februar 2011 #7 Skrevet 20. februar 2011 Som oftest som mulig egentlig. Hører på musikk når jeg kjører bil, sitter med pcen, og når jeg er alene ellers. Musikken blir skrudd opp på full guffe selvfølgelig :gjeiper:
Gjest Harriet Skrevet 20. februar 2011 #8 Skrevet 20. februar 2011 Hver dag - flere ganger hver dag. Må ha musikk når jeg går eller sykler til jobb - og enkelte ganger er det greit å plugge i proppene når man sitter i kontorlandskap på jobben. Til og fra jobb har jeg volumet nesten på full guffe, men når jeg sitter inne på jobben skruer jeg ned slik at ikke andre blir forstyrret.
Askael Skrevet 20. februar 2011 #9 Skrevet 20. februar 2011 Daglig, det være seg mp3-spiller eller på PC (med eller uten hodetelefoner). Volum varierer etter type musikk, men spiller aldri spesielt høyt.
Gjest imli Skrevet 20. februar 2011 #10 Skrevet 20. februar 2011 Kvar dag. Enten det er radio, iPod eller cd.
tiriel Skrevet 20. februar 2011 #11 Skrevet 20. februar 2011 jeg hører på musikk hver dag, oftest på spotify.. volumet avhenger av om jeg er alene eller ikke, og evt hvem som er der..
SnikkSnakk Skrevet 20. februar 2011 #12 Skrevet 20. februar 2011 Hører på musikk hver dag. Bruker Ipod når jeg går ute eller tar bussen til skolen. Det er krise for meg hvis jeg glemmer Ipoden når jeg skal ut! Hører også på musikk hjemme, enten på PC'en eller vinyl på platespillern min Hvor høyt jeg spiller avhenger av hva slags type musikk jeg hører på og hvordan dagsformen min er. Jeg har såpass at jeg hører godt, men at ingen andre blir forstyrra Hater nemlig folk som har på musikken så høyt at alle andre rundt hører...
Tabris Skrevet 20. februar 2011 #13 Skrevet 20. februar 2011 (endret) Jeg hører på musikk som regel daglig. Ofte når jeg sitter med laptopen så har jeg musikk på øretelefonene, siden de har mye bedre lyd enn laptophøytalerne. Ofte høyt også, på sanger jeg liker svært godt. Men det varierer selvsagt, noen ganger vil jeg bare ha stillhet. Hvis jeg har vært uten musikk en periode, så trenger jeg en kveld for meg selv hvor jeg diller på nett og hører på musikk høyt i flere timer. Det er terapi for meg. Endret 20. februar 2011 av Tabris 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #14 Skrevet 20. februar 2011 Stort sett hele dagen, fra morgen til kveld. Med unntak når jeg går til/fra jobb, når jeg ser på tv, og ellers når det ikke passer seg.
Gjest Raindrops Skrevet 20. februar 2011 #15 Skrevet 20. februar 2011 Stort sett hele dagen når jeg er hjemme, med mindre jeg leser eller ser på film. Ipoden er alltid med når jeg er utenfor huset, men jeg hører ikke på den hvis det er mange folk rundt meg, som på et kjøpesenter eller noe, da blir jeg så paranoid:p
Gjest Bond Skrevet 20. februar 2011 #17 Skrevet 20. februar 2011 Absolutt hver dag. Spotify på jobben, iPod på vei til steder og på trening og cd-er hjemme. Kjøper en del og hører mye. Samboeren er også musikk-(og lyd-)interessert, så det blir en god del Spiller ikke veldig høyt. Liker å ha bra forhold til naboene mine og er av oppfatning at bra lydanlegg spiller musikk bra også uten at man må spille på full guffe. Har også gode hodetelefoner, så om jeg får behov å få litt mer hørselsskader, bruker jeg de
antibac Skrevet 21. februar 2011 #19 Skrevet 21. februar 2011 Hver dag. Her i huset blir Spotify flittig brukt - både på PC og iPhone
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2011 #20 Skrevet 21. februar 2011 Hver dag, streamer musikk over nettet. Eneste Wimp-brukeren her, Spotify er bedre kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå