Gå til innhold

Something blue

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest filiokus

Hei,

Jeg har lett etter blått strømpebånd..

Nå oppdaget jeg en annonse nede på høyre side her på Kvinneguiden :-)

..og har handlet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjekk også ut Lisenett, hun har noen strømpebånd med litt blått på. Veldig fine synes jeg, lurer på om jeg skal bestille et slikt selv :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har valgt å ikke ha strømpebånd, syns det er ekkelt å gå med....

Har kjøpt et smalt himmelblått silkebånd som jeg skal sy fast som en liten sløyfe på korsettet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kjøpt et smalt himmelblått silkebånd som jeg skal sy fast som en liten sløyfe på korsettet mitt.

:Nikke: Dette hadde jeg også. En veldig greit måte å løse "something blue" på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups, Pusekatt: jeg formulerte meg kanskje litt feil....

Det jeg EGENTLIG mente å si var at: dette med 'something blue', er det liksom noe alle følger? Vet at det er en gammel tradisjon, men jeg hadde liksom ikke tenkt at det var så viktig jeg da... Så mitt spørsmål var egentlig om alle fulgte denne tradisjonen med noe gammelt, noe nytt, noe lånt og noe blått? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups, Pusekatt: jeg formulerte meg kanskje litt feil....

Det jeg EGENTLIG mente å si var at: dette med 'something blue', er det liksom noe alle følger? Vet at det er en gammel tradisjon, men jeg hadde liksom ikke tenkt at det var så viktig jeg da... Så mitt spørsmål var egentlig om alle fulgte denne tradisjonen med noe gammelt, noe nytt, noe lånt og noe blått? :lol:

chit jeg glemte faktisk det der jeg :o Betyr det lykke hvis man følger den tradisjonen eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ok jeg er safe også nå - dressen til mannen min var gammel - min kjole var ny - jeg hadde et par blå blomster i buketten min og ringene var lånte -- phhhh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

.og ringene var lånte....??? :o

hehe ja :o :o vi hadde kun min forlovelsesring og ikke råd til å kjøpe ringer - så vi lånte foreldrene hans sine ringer :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tradisjonen er vel ikke norsk, er den vel? Er ikke dette en amerikansk tradisjon? Jeg tror uansett ikke på overtro, så det der gidder jeg ikke å følge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gadd heller ikke å bry meg om det blå. Dessuten fant jeg heller ikke noe fint blått strømpebånd. Men fredagkveld før bryllupet lå det en liten pakke under dyna mi da jeg skulle hoppe i loppekassa. Da var det en pakke fra min venninne i Australia med det fineste og søteste strømpebåndet jeg har sett, så ble det blått allikvel. :D ( men det sklei ned på foten utover dagen, kjipt!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel opprinnelig amerikansk, men mange velger å følge den her også.

Jeg kommer ikke akkurat til å gjøre dette fordi jeg tror det gir meg et lykkeligere ekteskap. Synes bare det er en morsom tradisjon å følge. Dessuten skal det jo ikke så mye til før man har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...