Gå til innhold

Brandos.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet noen sko jeg ville bestille, men da jeg kom til kassen å klikket av for valget om faktura, så forlanger de personnummeret mitt. Ble litt skeptisk, hvem som helst har ikke lov til å spør om personnummer.

Jeg vet at om jeg betaler med kort, så er alt greit, men jeg synes det er greit at faktura ligger i pakken når jeg henter den på posten, og har ikke opplevd hos andre nett-butikker å måtte oppgi personnummer fordi jeg velger faktura.

Er det noen som har erfaring med brandos.no?

Skrevet

Jeg har handlet der flere ganger og har bare positive erfaringer.

Gratis frakt og retur, har sendt tilbake noen ganger og pengene kom kjapt tilbake på min konto.

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg har bare gode erfaringer med brandos etter å ha handlet der noen ganger. Men jeg har aldri valgt faktura.

Skrevet

Sikkert for kredittsjekk. Står det noe om det? Uansett, jeg har handlet fra brandos, betalte med kort. Rask levering og alt gikk helt fint.

Skrevet

Brandos er en gull-butikk, har bare gode erfaringer derfra! Proff nettbutikk og flotte sko med god kvalitet.

Jeg kan ikke huske å ikke bli spurt om personnummer ifm. nettkjøp på faktura de siste årene, det er nært sagt ingen som tilbyr faktura uten å kredittsjekke nå for tiden.

Skrevet

Jeg har handelt en gang på Brandos.no og mamma har handlet der en gang. Vi er begge kjempefornøyde med hele opplevelsen. Vi betalte begge med kort.

Når det gjelder personnummer i forhold til faktura er det slik at det er krav om personnummer for å kunne rettslig kreve inn ubetalte krav. Det er nok bare en måte å sikre seg på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...