Gå til innhold

Føler meg vid

Fremhevede innlegg

Skrevet

Selv om jeg vet at jeg ikke er det. Tar knipeøvelser, og jeg bruker kun en finger når jeg fingrer meg selv. Noe jeg kjenner veldig godt. Klarer også å stramme rundt fingeren.

Når jeg har sex blir jeg veldig våt, noe som gjør at jeg mister følelse der inne. Så blir jeg redd for at han synes jeg er stor. At jeg kjennes stor ut for han. Vil ikke være tørr heller, men en mellomting hadde vært fint.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om jeg vet at jeg ikke er det. Tar knipeøvelser, og jeg bruker kun en finger når jeg fingrer meg selv. Noe jeg kjenner veldig godt. Klarer også å stramme rundt fingeren.

Når jeg har sex blir jeg veldig våt, noe som gjør at jeg mister følelse der inne. Så blir jeg redd for at han synes jeg er stor. At jeg kjennes stor ut for han. Vil ikke være tørr heller, men en mellomting hadde vært fint.

Vi opplever det samme, dvs. at hun blir veldig våt og at friksjonen blir litt mindre. Men begge har ansvar for å sørge for at sex'en blir så bra som mulig. Hun kan forsøke å tørke litt opp før samleiet for å redusere fuktugheten og han kan bruke penisring (med eller uten litt pumping først) for å bli stivere og øke omkretsen.

Fungerer veldig bra for oss.

Skrevet

Men hva med alt snakket om knipeøvelser? hjelper ikke til syvende og sist uansett dersom man er for våt.

Skrevet (endret)

.

Endret av runekki

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...