Gjest Gjest i dag Skrevet 27. oktober 2003 #1 Skrevet 27. oktober 2003 Hei. Trenger litt råd og tips her. De siste 6 mnd har vært ganske tøffe for meg og mannen. Vi er ganske unge og han har i det siste følt seg usikker på hva han vil. Han føler bla at han er ganske ung og har bundet seg for tidlig. I tillegg har det vært ei annen jente i bildet ( ikke noe utroskap ) men han har / hadde følelser for henne. Vi har nå bestemt oss for å ta en mnd pause hvor han flytter på en hybel så lenge. Så får vi se etter den mnd. Noen andre som har vært i en slik situasjon ? Trenger litt oppmuntring :D Jeg er veldig glad i gutten og håper at det blir oss. Men jeg har selvsagt blitt usikker jeg også. Har vi vokst fra hverandre og klarer vi å jobbe oss gjennom dette. Så jeg tror vi trenger en pause. Må bare ta en dag av gangen. Likevel er det hardt.
Sandman Skrevet 27. oktober 2003 #2 Skrevet 27. oktober 2003 Litt brutalt: Å ta veien via en "pause", er som regel det første skritt til et endelig brudd.
Gjest Kane Skrevet 27. oktober 2003 #4 Skrevet 27. oktober 2003 Pause? Pause fra hva?? Fra å være gift med hverandre, være glad i hverandre, eller fra hverdagen? Den som tror livet er en dans på roser bør se til å våkne!
Gjest Madley Skrevet 27. oktober 2003 #5 Skrevet 27. oktober 2003 Mine foreldre var separerte i et år. Så flyttet de sammen igjen. Til våren har de sølvbryllup. Noen ganger kan det være fornuftig å komme seg litt unna. Forutsatt at man ikke da lever livet og "puler rundt". Man trenger å puste litt og bruke tid for seg selv til å finne ut hva man vil. Det er ikke lett å ta en avgjørelse når man tråkker oppå hverandre hele tiden.
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2003 #6 Skrevet 27. oktober 2003 Hvordan det går, er det ingen som vet. Det viktigste og positive er at dere forsøker å finne en vei ut av en dårlig situasjon istedenfor å gå rundt og rundt.
Barbie Skrevet 27. oktober 2003 #7 Skrevet 27. oktober 2003 Litt brutalt: Å ta veien via en "pause", er som regel det første skritt til et endelig brudd. Enig med Mr. Sandman her. En pause fører sjelden noe godt med seg.
tingeling Skrevet 27. oktober 2003 #9 Skrevet 27. oktober 2003 Hei Hvis dere skal ta pause tror jeg det er kjempe viktig å bli enige om noen spilleregler, hva er lov og hva er ikke lov (ref friends...ross / rachel) Lykke til! Klem Tingeling
Gjest Cruella Skrevet 27. oktober 2003 #10 Skrevet 27. oktober 2003 Da bør man i tilfelle benytte pausen til å gå i parsamtaler f.eks på familievernkontoret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå