Gå til innhold

Pretty Little Liars

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som fulgte med på Pretty LIttle Liars på FEM: Hvilken episode var den siste før Gossip Girl tok over etter nyåret? :)

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det var den hvor Hannah ble påkjørt i den parken/parkeringsplass mit på natta. De hadde vært på noe camp av noe slag. Noen som vett når det begynner igjen??

AnonymBruker
Skrevet

Siste episode før pausen til serien, var nr. 10. Ligger allerede ni nye episoder ute :) Kjempespennende!

Skrevet

Takk! Jeg tenkte jeg skulle bremse opp slik at jeg helle kunne følge med på FEM når sesongen begynner igjen, men jeg er jo laaangt forbi :P

Jeg vet desverre ikke når det begynner igjen. Det er jo over 20 episoder av Gossip Girl som ikke er vist. Kan ikke skjønne at de avbryter GG sesong 4 for å vise resten av Pretty Little Liars. Til våren kanskje :)

• 2 uker senere...
Gjest sue84
Skrevet

Åååh hekta!! nettop sett episode 20 :D spennende :)

Noen andre som synest Melissa ( Spencer sin søster ) ligner på Angelina Jolie btw?? jeg synest de er syykt like!!

Skrevet

Åååh hekta!! nettop sett episode 20 :D spennende :)

Noen andre som synest Melissa ( Spencer sin søster ) ligner på Angelina Jolie btw?? jeg synest de er syykt like!!

Akkurat sett episode 20 jeg også - kjenner jeg blir litt oppgitt! Det ordner seg aldri! Makan til komplikasjoner altså :P

Jeg er litt redd for at jeg blir skuffet om vi får vite hvem "A" er - listen er lagt skyhøyt nå.

Og kan vi være så sikker på at Jenna er blind? Og Ezra kan jo også være en skurk?!

Ja, hun ligner veldig! Og så synes jeg Emily er så lik Catherine Lisa Bell i Army Wives - de kunne vært mor og datter!

Skrevet

I bøken er ikke A akkurat skuffende ( ifølge et raskt søk på google, når jeg ble lei av å vente på å finne ut hvem A er...), men om de har tenkt å la A være den A er i bøkene aaaner jeg ikke.. Håper nesten ikke det.

Tror ikke Jenna er blind jeg!

Gjest sue84
Skrevet

Akkurat sett episode 20 jeg også - kjenner jeg blir litt oppgitt! Det ordner seg aldri! Makan til komplikasjoner altså :P

Jeg er litt redd for at jeg blir skuffet om vi får vite hvem "A" er - listen er lagt skyhøyt nå.

Og kan vi være så sikker på at Jenna er blind? Og Ezra kan jo også være en skurk?!

Ja, hun ligner veldig! Og så synes jeg Emily er så lik Catherine Lisa Bell i Army Wives - de kunne vært mor og datter!

Jaa samme her du.. begynner bli lei av at de aldri finne ut hvem det er.. liker serien veldig godt. men hadde ikke orka flere sesonger med at de prøver finne ut hvem - A er.. da tror jeg at jeg hadde blitt lei.. Har også tengt tanken om at Jenna ikke er blind, men det er kansje litt obvius at det er tilfellet? så tror egentlig ikke det. og har tengt på det med Ezra selv.. har en stygg følelse av at noe ikke stemmer med han. for han er liksom bare der? Og har lurt på hvordan -A vet så mye hele tiden, jeg tror det er noe på mobilene til jentene så - A hører hva som blir sagt og gjort hele tiden :) Gleder meg til neste episode nå :)

Måtte google på henne, de va kjempelike :) kansje de er mor og datter ;) Hun er også lik hun som spiller datteren til Ted i how i met your mother :)

Gjest sue84
Skrevet

I bøken er ikke A akkurat skuffende ( ifølge et raskt søk på google, når jeg ble lei av å vente på å finne ut hvem A er...), men om de har tenkt å la A være den A er i bøkene aaaner jeg ikke.. Håper nesten ikke det.

Åhh hvet du hvem - A er?? åååh nå ble jeg nyskjerrig og fikk fryktelig lyst og spør deg.. Men neei. ta meg selv i nakken! vil IKKE vite ;)

Skrevet

Åhh hvet du hvem - A er?? åååh nå ble jeg nyskjerrig og fikk fryktelig lyst og spør deg.. Men neei. ta meg selv i nakken! vil IKKE vite ;)

A er ikke den samme i tvserien som i boka. Mener også ganske sikkert å ha hørt at vi ikke får vite hvem A er før neste sesong.

Skrevet

Nå begynner det å skje noe iallefall, så episode 21 i går kveld. Skal definitivt slutte å se PLL så sent om kvelden, jeg blir så skvetten og redd :P

Og jeg drømte at vi fikk vite hvem "A" er xD Det var altså Dan (som liten guttunge) i One three hill :) :) (jaja).

Uansett!

Skrevet

Jeg tror heller ikke Jenna er blind! trodde nesten hun skulle bli avslørt i scenen på jentedoen :lur: (no spoilers!)

Gjest sue84
Skrevet

Såg episode 21 igår.. hele episoden va egentlig ganske kjedelig.. men så siste 5/10 min bare pang, pang, pang.. :) sykt spennende nå :)

Jeg tror faktisk Jenna er blind jeg, for det virker som de vil seerne skal ha mistanker om at hun ikke er det, og når det blir så åpenlyst at de prøver så tror jeg det er for og lure oss litt ? :)

Skrevet

Jeg elsker serien, og lurer veldig på hvem A er :popcorn:

Jeg blir alltid dritsint når jeg ser hun som spiller søsteren til Spencer jeg, hun var skikkelig bad i One Tree Hill :fnise:

Gjest sue84
Skrevet

Jeg elsker serien, og lurer veldig på hvem A er :popcorn:

Jeg blir alltid dritsint når jeg ser hun som spiller søsteren til Spencer jeg, hun var skikkelig bad i One Tree Hill :fnise:

jeg også, har blitt en smule hekta ja ;)

Ser ikke One Tree Hill, men vet hva du mener om du kjenner ijen noen fra andre serier der de spiller helt annerledes, man klarer liksom ikke slippe det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...