IKHH Skrevet 8. mai 2002 #1 Skrevet 8. mai 2002 hei.. Lurer på om det er slik at man må levere skriftlig søknad om permisjon til arbeidsgiver? og når er isåfall fristen? Trodde man bare måtte si ifra.... Hva skal man skrive? og skal det sendes kopi til trygdekontorer? IKHH
Skravla Skrevet 8. mai 2002 #2 Skrevet 8. mai 2002 Der jeg jobber har vi et eget skjema. Det er ikke en søknad, men en melding om permisjon. Der føres det opp når perm. starter, når termin er, hvis det skal være ferieavvikling under permisjon, når fedrekvote skal være, etc. Det er vanlig å sende denne til personalkontoret 1,5-2 mnd før perm starter. Da har personalkontoret tid til å ordne melding til trygdekontoret etc. Sjekk dette ut med personalkontoret på jobben så har de sikkert svar. 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå