Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om SE Xperia E15?

Jeg vurderer denne eller Xperia Mini Pro, men synes denne ble litt liten egentlig.

Trenger litt innspill og synspunkter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vurderer denne eller Xperia Mini Pro, men synes denne ble litt liten egentlig.

Jeg anbefaller deg å lese litt rundt på nette før du vurderer å kjøpe de. Det kommer helt ann på hvor teknisk interisert du er osv.

Xperia mini pro : De gamle Nokia 3310I fra 1990 tallet hadde større skjer enn denne.

Batteriets levetid er ca 1-2 dager hvis du er heldig. Veldig dålig telefon etter min mening.

Hvis du er teknisk interisert og du liker å følge med på det nyeste programmene og spillene som kommer, så ville jeg gått for HTC eller IPHONE. Det finnes i dag så mye morsomt og så mange tusen programmer som du kan laste ned til din telefon. Utrolig.

Ta en titt på " HTC Desire Z " Den er veldig god telefon samt den har Qwerty tastatur slik som mini proen har

Skrevet

Takk for tipset!:)

Skrevet

Jeg regner med at du sikter til Xperia X8 når du skriver "Xperia E15". I så fall er forskjellene (bortsett fra størrelsen) først og fremst at X8 har mer minne og litt bedre batteri, mens Mini Pro har bedre kamera. Ellers er de to telefonene ganske like.

Xperia mini pro : De gamle Nokia 3310I fra 1990 tallet hadde større skjer enn denne.

Batteriets levetid er ca 1-2 dager hvis du er heldig. Veldig dålig telefon etter min mening.

Det er bare tull at Nokia 3310 hadde større skjerm enn Mini Pro. Nokia 3310 hadde en skjerm på 1,6 tommer med oppløsning på 84x48 punkter, mens Mini Pro har 2,55 tommer og 240x320 punkter - altså langt større. Men det stemmer at Mini Pro må lades etter 1-2 dager.

Jeg har brukt Mini Pro mye, og synes det er en glimrende, liten telefon. Men hvis du synes den er for liten, er den naturligvis ikke noe for deg.

Ta en titt på " HTC Desire Z " Den er veldig god telefon samt den har Qwerty tastatur slik som mini proen har

Helt enig. Hvis du kan ta deg råd til en telefon i den prisklassen, og ikke har noe imot å gå rundt med 180 gram i lomma, er det vanskelig å finne en bedre telefon enn HTC Desire Z akkurat nå.

Skrevet

Jeg anbefaller deg å lese litt rundt på nette før du vurderer å kjøpe de. Det kommer helt ann på hvor teknisk interisert du er osv.

Hvis du er teknisk interisert og du liker å følge med på det nyeste programmene og spillene som kommer, så ville jeg gått for HTC eller IPHONE. Det finnes i dag så mye morsomt og så mange tusen programmer som du kan laste ned til din telefon. Utrolig.

Mange faktafeil her.

Som alle smarttelefoner varierer batterilevetiden alt eter hva man har påslått. Den har faktisk lengre batterilevetid hvis wifi osv er avslått på grunn av at skjermen er så liten. Samt at man kan velge at skjermen går helt av når man ikke bruker den.

Alle telefonene her untatt iphone er vel android. Så man kan få samme applicasjonene på de. Blir bare en smaksak hvilken størrelse man er mest komfortabel med.

Syns du minien er for liten tar du den andre, enkelt og greit :)

Jeg har minien fordi den er så praktisk å ha i lommen pga av størrelsen. SLlpper jeg å drasse på veske hele tiden.

Skrevet (endret)

Min xperia mini pro har en batterilevetid på flere dager, selv når jeg bruker den aktivt som musikkspiller. Dog har jeg ikke på datatrafikk etc annet enn når jeg skal bruke programmer som krever dette, og jeg har den i flymodus om natten og/eller når jeg vet at jeg er på steder uten dekning. Dessuten har jeg skrudd lysstyrken på skjermen ganske mye ned (uten at jeg tenker over at den er mørk av den grunn). Ikke sitter jeg og "diller" med telefonen så veldig mye heller, men noe blir det jo. Lader den i høyden hver tredje dag, litt avhengig av hvor mange (og lange) samtaler jeg har hatt. Jeg sender meldinger hver dag, er litt på nett med den, og bruker den som "notatbok" og kalender hyppig.

Endret av Frøken Smilla
  • 3 uker senere...
Skrevet

Som alle smarttelefoner varierer batterilevetiden alt eter hva man har påslått. Den har faktisk lengre batterilevetid hvis wifi osv er avslått på grunn av at skjermen er så liten. Samt at man kan velge at skjermen går helt av når man ikke bruker den.

Bank bank, noeen hjemme?

Det er jo selvsagt helt avgjørende om du benytter deg av Wifi og data trafikk, men Htcen min varer fortsatt mye lengre enn min mini pro ( Med wifi og datatrafikk på ) Ellers kun standard Apps.

Ser ingen grunn til å kjøpe en Mini Pro telefon, hvis du må deaktivere alt samt skru ned skjerm lyset for at telefonen skal vare i 2 dager.

Null fakta feil,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...