Gå til innhold

Rivalisering?

Fremhevede innlegg

Gjest Gutt-26
Skrevet

Hey!

Jeg har en pulevenninne som jeg har hatt sex med det siste halvåret. Utover at vi har hatt sex, så har det ikke vært noen følelser i bildet fra noen av oss.

For tre uker siden fant jeg ut at hun har pult en annen fyr i hele denne perioden..hun har med andre ord hatt to elskere de siste månedene, og det virker nærmest som om hun har hatt seg med oss tilnærmet annenhver dag/helg, alt ettersom. Jeg vet også at hun har hatt oss på samme dag enkelte ganger.

Greia er den at jeg og den andre fyren er, for å si det pent, ikke særlig gode venner. Vi har rivalisert om en jente tidligere, og etter dette har vi ikke vært på talefot i det hele tatt.

Det som overrasker meg, er at denne nye "rivaliseringen" gjør meg helt utrolig kåt på denne jenta. Jeg merker at jeg gjør alt for å være "den beste". Hun sier også at sexen med oss begge er fantastisk, og jeg mistenker at hun også blir ekstra gira av å vite at to menn kjemper om hennes gunst på denne måten.

Selv er jeg overrasket over at jeg reagerer sånn på situasjonen, og nå har hun ymtet frempå at hun ønsker trekant med oss. Dette har jeg aldri tent på tidligere, men nå er jeg faktisk fristet til å gå med på dette.

Noen som har noen råd i forbindelse med dette? Burde jeg takke bli med på en slik trekant? Hun sier selv at jeg er litt større enn han andre, og jeg vil ikke gi en sjanse til å gi ham det lille stikket gå fra meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du burde ikke ha deg med henne eller være med på 3-kant med henne. Du aner ikke hva mer hun har vært med på og hva hun bærer på for overraskelser...

• Liker 1
Skrevet

Jenta er vel tilfeldigvis ikke 24 år og bor i Akershus?

Skrevet

Bare det at du begrunner ønske om en trekant for å bevise at pikken din er størst sier meg at du mentalt ikke er voksen nok til å gjøre det.

• Liker 3
Skrevet (endret)

.

Endret av runekki
  • Liker 1
Skrevet

Trekant hadde vel vært greit det, om det hadde vært på andre premisser (enn å vise hvem som er best). Blir det ikke litt vel kleint å skulle være naken med jenta sammen med en fyr som du ikke liker?

Skrevet (endret)

.

Endret av runekki
Skrevet

Hey!

Jeg har en pulevenninne som jeg har hatt sex med det siste halvåret. Utover at vi har hatt sex, så har det ikke vært noen følelser i bildet fra noen av oss.

For tre uker siden fant jeg ut at hun har pult en annen fyr i hele denne perioden..hun har med andre ord hatt to elskere de siste månedene, og det virker nærmest som om hun har hatt seg med oss tilnærmet annenhver dag/helg, alt ettersom. Jeg vet også at hun har hatt oss på samme dag enkelte ganger.

Greia er den at jeg og den andre fyren er, for å si det pent, ikke særlig gode venner. Vi har rivalisert om en jente tidligere, og etter dette har vi ikke vært på talefot i det hele tatt.

Det som overrasker meg, er at denne nye "rivaliseringen" gjør meg helt utrolig kåt på denne jenta. Jeg merker at jeg gjør alt for å være "den beste". Hun sier også at sexen med oss begge er fantastisk, og jeg mistenker at hun også blir ekstra gira av å vite at to menn kjemper om hennes gunst på denne måten.

Selv er jeg overrasket over at jeg reagerer sånn på situasjonen, og nå har hun ymtet frempå at hun ønsker trekant med oss. Dette har jeg aldri tent på tidligere, men nå er jeg faktisk fristet til å gå med på dette.

Noen som har noen råd i forbindelse med dette? Burde jeg takke bli med på en slik trekant? Hun sier selv at jeg er litt større enn han andre, og jeg vil ikke gi en sjanse til å gi ham det lille stikket gå fra meg :)

Jeg ville nok ikke anbefalt deg å være med på en slik trekant, selv om du tenner på rivaliseringa nå seksuelt sett, så er det ikke sikkert at den andre fyren vil reagere på en positiv måte seksuelt sett, men heller la rivaliseringen gå over i slosskamp.

Jeg kan vel si det sånn at hadde du vært min rival over ei jente som det hadde vært verdt å kjempe for så hadde jeg sagt ja til trekant, tilsynelatende. Deretter hadde jeg ventet på deg hos henne, og så hadde jeg banket dritten ut av deg. Det kan hende han andre kommer til å gjøre det.

Skrevet (endret)

.

Endret av runekki

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...