AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #1 Skrevet 20. februar 2011 Hva synes dere om lårkort shorts med strømpebukse under? Gjerne link til et antrekk dere synes er fint/ikke fint Jeg synes svarte/mørke shortser er fint med svart/litt gjennomsiktig strømpebukse under er kult. Ikke glad i helt lys denim, eller hight-waist! kult
pandabear Skrevet 20. februar 2011 #2 Skrevet 20. februar 2011 Det kan være kult, og det kan være jævlig. Bildet du viser til er et eksempel på noe som funker, syns jeg
Gjesten Skrevet 20. februar 2011 #3 Skrevet 20. februar 2011 Jeg synes stort sett det er kjempestygt, bildet du linker til er et ypperlig eksempel på hva som ikke funker. Jeg har sett noen ha shorts med helt tynn sort strømpebukse under, og det kan fungere. I mine øyne fungerer det bare hvis du har sort eller grå litt pen shorts. Sånn oppklippet fjortisshorts med tykke strømpebukser under ser bare rart ut, synes jeg. Er det for kaldt til å gå med shorts, så ta på deg bukse 5
Vulpes Skrevet 20. februar 2011 #4 Skrevet 20. februar 2011 Jeg liker det Men vet ikke hvor jeg kan lete for å finne eksempelbilder.
Gjesten Skrevet 20. februar 2011 #5 Skrevet 20. februar 2011 Du ville ha bilder: Jeg synes ikke dette var pent. Jeg synes ikke dette var pent. Jeg synes dette var pent, men det kan ha noe å gjøre med at shortsen ser ut som et skjørt. Jeg synes dette fungerer greit.
Gjest Chanè Skrevet 20. februar 2011 #6 Skrevet 20. februar 2011 Jeg syns det er kjempetøft. Men jeg syns ikke det alltid funker, nei, man kan ikke bare ta en hvilken som helst shorts. Det siste bildet til Gjesten funker veldig bra, men halvfillete olashort er tragisk. Dessuten syns jeg ikke bildet som du, TS, la ut via link er så bra, shortsen ser for trang ut.
Realisten Skrevet 20. februar 2011 #7 Skrevet 20. februar 2011 YES! Det er så heit som det kan bli! Det er på høy tid at jentene viser fram vakre bein med stolthet. Kriteriene er at det er denim shorts over mørke strømper, og selvsagt at dama har slanke vakre bein. Haters er jo selvsagt blubbene som aldri hadde sett ut i slike outfit og som derfor hyler ut hvor stygt de synes det er. Drit i dem og vis fram beina. Man er ung bare en gang, vis verden hvor vakker du er 1
Gjest Raindrops Skrevet 20. februar 2011 #8 Skrevet 20. februar 2011 Jeg liker ikke denimshorts med strømpebuske/tights under, av en eller annen grunn synes jeg det fort kan se litt white trash ut. Men andre mørke shortser (med riktig fasong) synes jeg er pent. Helst ikke de som er helt stramme da, men med litt mer luft. Vanskelig å forklare, å vanskelig å finne bilde:p
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #9 Skrevet 20. februar 2011 TS sitt bilde er topp. Men det er nok på grunn av at det ser mer ut som ett skørt.. Noe annet ville funket for 20 år siden. gutt 18
Fluffe Skrevet 20. februar 2011 #10 Skrevet 20. februar 2011 YES! Det er så heit som det kan bli! Det er på høy tid at jentene viser fram vakre bein med stolthet. Kriteriene er at det er denim shorts over mørke strømper, og selvsagt at dama har slanke vakre bein. Haters er jo selvsagt blubbene som aldri hadde sett ut i slike outfit og som derfor hyler ut hvor stygt de synes det er. Drit i dem og vis fram beina. Man er ung bare en gang, vis verden hvor vakker du er Hva skjer med at folk ikke kan mislikke noe uten at man bli beskyld for å være stygg? 7
LeJardinSecret Skrevet 20. februar 2011 #11 Skrevet 20. februar 2011 Jeg synes det kan være stilig, men som alt annet avhenger det av kropp og figur. Har man forholdsvis slanke, lange og velformede ben synes jeg det kan være pent. Det er dog viktig at shortsen ikke er for trang, slik at lårene "buler" ut under kanten (syntes shortsen i TS' link var litt for trang). Det må være en kledelig passform.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2011 #13 Skrevet 21. februar 2011 Syntes ikke det er så fint på bein uten muskler(spiseforstyrrelses bein) og ikke for feite bein.
pantera Skrevet 21. februar 2011 #14 Skrevet 21. februar 2011 Jeg synes det er stilig Og synes ikke det ser "trashy" ut med kort denimshorts og svart strømpebukse heller...
Guriane Skrevet 21. februar 2011 #15 Skrevet 21. februar 2011 Jeg synes det kan funke. Men det kommer jo an på hvor langt man tar det
tdm900 Skrevet 12. mars 2011 #16 Skrevet 12. mars 2011 (endret) Så ei dame i dag, i Oslo som gikk i tynn strømpebukse(20den?) Og en shorts som så ut for å være i skinn, var fint men så kaldt ut siden det ikke var mer enn +2-3 grd Endret 12. mars 2011 av tdm900
Gjest imli Skrevet 12. mars 2011 #17 Skrevet 12. mars 2011 Ikkje så pent. Kvifor ikkje bruke skjørt i stadet? 1
Wonders Skrevet 14. mars 2011 #18 Skrevet 14. mars 2011 det går fint det. Bare husk at lårkort shorts aldri skal sitte trangt rundt låd, -låra ser da ut som pølser!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå