Gå til innhold

Trenger å fylle ut kjolen litt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på leting etter et korsett som kan hjelpe til å fylle ut kjolen litt, ettersom jeg er veldig smal i overkroppen og ikke har det største brystpartiet ;) Noen tips til bra korsetter noe sted? Gjerne med ganske tykk cup!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte brukt kjole...

Hun som hadde kjolen før meg var litt mer "velsignet med goder" enn meg...

Tips: Små håndklær i BHen går helt fint... :gjeiper:

Skrevet

Jeg er på leting etter et korsett som kan hjelpe til å fylle ut kjolen litt, ettersom jeg er veldig smal i overkroppen og ikke har det største brystpartiet ;) Noen tips til bra korsetter noe sted? Gjerne med ganske tykk cup!

Beklager at jeg ikke svarer på det du spør om, men har du ikke heller mulighet for å få den sydd litt inn? Det må jo være mer behagelig enn masse greier under... Men nei, har nok ingen gode forslag desverre. Har du prøvd på Triumph og andre butikker som selger undertøy?

Uansett, lykke til :)

Skrevet

Hva med å legge sånne "kyllingfileter" i bhen?

Skrevet

Beklager at jeg ikke svarer på det du spør om, men har du ikke heller mulighet for å få den sydd litt inn? Det må jo være mer behagelig enn masse greier under... Men nei, har nok ingen gode forslag desverre. Har du prøvd på Triumph og andre butikker som selger undertøy?

Uansett, lykke til :)

Jeg har allerede fått sydd den inn ganske mye, jeg kunne jo vurdert å gå på en skikkelig fetekur hehe. ;)

Skrevet

Jeg har allerede fått sydd den inn ganske mye, jeg kunne jo vurdert å gå på en skikkelig fetekur hehe. ;)

Hehe, det kan jo umulig finnes bedre enn "lovlig" fetekur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...