Bubblerock Skrevet 20. februar 2011 #1 Skrevet 20. februar 2011 Jeg er på leting etter et korsett som kan hjelpe til å fylle ut kjolen litt, ettersom jeg er veldig smal i overkroppen og ikke har det største brystpartiet Noen tips til bra korsetter noe sted? Gjerne med ganske tykk cup!
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #2 Skrevet 20. februar 2011 Jeg kjøpte brukt kjole... Hun som hadde kjolen før meg var litt mer "velsignet med goder" enn meg... Tips: Små håndklær i BHen går helt fint... :gjeiper:
Gjest Syffe Skrevet 20. februar 2011 #3 Skrevet 20. februar 2011 Jeg er på leting etter et korsett som kan hjelpe til å fylle ut kjolen litt, ettersom jeg er veldig smal i overkroppen og ikke har det største brystpartiet Noen tips til bra korsetter noe sted? Gjerne med ganske tykk cup! Beklager at jeg ikke svarer på det du spør om, men har du ikke heller mulighet for å få den sydd litt inn? Det må jo være mer behagelig enn masse greier under... Men nei, har nok ingen gode forslag desverre. Har du prøvd på Triumph og andre butikker som selger undertøy? Uansett, lykke til
Gjesten Skrevet 20. februar 2011 #4 Skrevet 20. februar 2011 Hva med å legge sånne "kyllingfileter" i bhen?
Bubblerock Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2011 Beklager at jeg ikke svarer på det du spør om, men har du ikke heller mulighet for å få den sydd litt inn? Det må jo være mer behagelig enn masse greier under... Men nei, har nok ingen gode forslag desverre. Har du prøvd på Triumph og andre butikker som selger undertøy? Uansett, lykke til Jeg har allerede fått sydd den inn ganske mye, jeg kunne jo vurdert å gå på en skikkelig fetekur hehe.
Gjest Syffe Skrevet 21. februar 2011 #6 Skrevet 21. februar 2011 Jeg har allerede fått sydd den inn ganske mye, jeg kunne jo vurdert å gå på en skikkelig fetekur hehe. Hehe, det kan jo umulig finnes bedre enn "lovlig" fetekur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå