Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei, jeg innrømmer at jeg har visst blitt gammel uten at jeg helt har lagt merke til det selv... men jeg trodde ikke jeg var såå gammel som jeg følte meg i går kveld.

Vi var på byen, på fire/fem ulike utesteder og ikkeminst ute i gatene så jeg jenter med merkelige antrekk. Min beste beskivelse er omtrent sånn: pumps, sandaler (!!) eller ankelstøvletter, tynn strømpebukse, svart bestemortruse med høyt liv utapå strømpebuksa og toppen stappa nedi trusa. Tilbehør var gjerne store smykker, tung øyesminke og kakigrønn parkas.

Wtf? Hvorfor ikke et skjørt? Eller shorts? Eller i hvertfall mer enn undertøy? Og når ble parkas noe man tok på til pent?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mote vettu!

Gjest Blondie65
Skrevet

Du er ikke alene om å være gammel. Denne shorts, og nå kort tights ala bestemorstruse moten er bare helt jævlig stygt.

Skrevet

Neeiii, så spent på å lese svar fra undertøykledde tenåringer jeg nå, også var det bare gamlinger som har svart i gamlingtråden min. Sukk!

Skrevet

Jeg synes det er kult ;)

Skrevet

Okei, jeg innrømmer at jeg har visst blitt gammel uten at jeg helt har lagt merke til det selv... men jeg trodde ikke jeg var såå gammel som jeg følte meg i går kveld.

Vi var på byen, på fire/fem ulike utesteder og ikkeminst ute i gatene så jeg jenter med merkelige antrekk. Min beste beskivelse er omtrent sånn: pumps, sandaler (!!) eller ankelstøvletter, tynn strømpebukse, svart bestemortruse med høyt liv utapå strømpebuksa og toppen stappa nedi trusa. Tilbehør var gjerne store smykker, tung øyesminke og kakigrønn parkas.

Wtf? Hvorfor ikke et skjørt? Eller shorts? Eller i hvertfall mer enn undertøy? Og når ble parkas noe man tok på til pent?

Det var ikke en ala sånn da?

http://www.google.no/imgres?imgurl=http://www.elle.com/var/ezflow_site/storage/images/sandbox/fall-trends-lingerie-inspired-fashion/001forever21-bodysuit/3565521-1-eng-US/001Forever21-bodysuit.jpg&imgrefurl=http://www.elle.com/Fashion/Fashion-Spotlight/Fall-Trends-Lingerie-Inspired-Fashion/%28imageIndex%29/19/%28play%29/false&usg=__IfPaScFMkHSMQq8cnNBW8kPeW6U=&h=513&w=410&sz=23&hl=no&start=25&zoom=1&tbnid=JgBHsmeReA9_LM:&tbnh=132&tbnw=101&ei=JAdhTYTJJZDrOfLViNgN&prev=/images%3Fq%3Dbodysuit%26hl%3Dno%26client%3Dfirefox-a%26hs%3DqRo%26rls%3Dorg.mozilla:nb-NO:official%26biw%3D1280%26bih%3D585%26tbs%3Disch:10%2C471&itbs=1&iact=hc&vpx=246&vpy=227&dur=1477&hovh=251&hovw=201&tx=111&ty=217&oei=GQdhTYPdJ9Hxsgb0tJm5CA&page=2&ndsp=24&ved=1t:429,r:17,s:25&biw=1280&bih=585

Her i byen går de med slike for tiden, den yngre garden. Haha. Kaldt og...jah :fnise:

Skrevet

Helt enig, ikke bare stygt men det ser jævlig horete ut!

• Liker 1
Skrevet

Det var ikke bodyer nei, selv om det også er bra sært å gå med hvis man BARE har body. Vi si det var mer en sånntruse de hadde utenpå vanlige tynne strømpebukser.

Skrevet

Kvist, da... Synes ikke du skal klage på parkasen i denne sammenhengen. Klart de må ha parkas for å skjule at de ikke rakk å kle seg ferdig :fnise:

Skrevet

Jeg vil også se bilde av bestemortrusegreia. Jeg forestiller meg noe ala sykkelshorts :fnise:

Jeg blir aldri god på hva folk tar på seg - og jeg er ikke gammel en gang! Kanskje jeg er litt gammel til sinns? :klo: Jeg foretrekker i alle fall å kle meg elegant fremfor horete.

• Liker 2
Skrevet

Det var ikke bodyer nei, selv om det også er bra sært å gå med hvis man BARE har body. Vi si det var mer en sånntruse de hadde utenpå vanlige tynne strømpebukser.

Å nei! Så flaut! :sjokk:

• Liker 1
Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg vil også se bilde av bestemortrusegreia. Jeg forestiller meg noe ala sykkelshorts :fnise:

Jeg blir aldri god på hva folk tar på seg - og jeg er ikke gammel en gang! Kanskje jeg er litt gammel til sinns? :klo: Jeg foretrekker i alle fall å kle meg elegant fremfor horete.

Bla til dere kommer til striper og truser-

Skrevet

Hahaha, særlig hun nummer to fra venstre, i bare trusa og med sånn nettopp-født-bind på utsiden :) Lekkert!

Gjest Blondie65
Skrevet

Hahaha, særlig hun nummer to fra venstre, i bare trusa og med sånn nettopp-født-bind på utsiden :) Lekkert!

Ja!

Noen ganger lurer jeg på om motedesignerne sitter og tenker "hvor absurd tåpelige klær kan vi lage før det viser seg at det ikke blir en hit". Svaret sjokkerer oss alle - det finnes ikke noe som er så absurd at ingen vil gå med det.

Tåpelige moter er en ting, det som er verre er at mennesker i alle fasonger tar på seg klær de overhodet ikke kler. Har du ikke bein til å gå i miniskjørt så har du ikke bein til shorts heller. Har du ikke bein til shorts eller miniskjørt, så blir ingen av delene bedre av at du trer på deg overkneet-støvler (en grusomt stygg mote i seg selv). Og har du ikke kropp til noe av det førnevnte så behold et skjørt utenpå trusen.

Skrevet

Men i helvete! Men jeg kaller ikke dette bestemortruser. Hadde de gått i bestemortruser hadde det vært litt bedre. Sånn som disse.
  • Liker 1
Skrevet

Tror jeg skal ta meg en svingom i byen med mamelukkene mine, siden det er sånn i vinden :ler:

• Liker 1
Skrevet

:skratte:

Skrevet (endret)

:overrasket:

Mulig jeg går på feile steder eller ser ikke nok rundt meg. Men altså.. Jeg trodde slikt var bare sceneantrekk og sånn..

Eller kanskje de bare glemte deler av antrekket? Heftig fors eller noe?

Sukk, starter å bli gammel jeg og.. :sukk:

Endret av Bond

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...