Gjest Pippi1979 Skrevet 20. februar 2011 #1 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Hei:) Er det noen som har erfaring med barnevogn og plass i en Audi A6 Sedan? Mannen min vil så gjerne ha en Sedan og ikke en stasjonsvogn.... Jeg er usikker på plassen i den... Endret 20. februar 2011 av Pippi1979 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Astrid Skrevet 21. februar 2011 #2 Del Skrevet 21. februar 2011 Hei:) Er det noen som har erfaring med barnevogn og plass i en Audi A6 Sedan? Mannen min vil så gjerne ha en Sedan og ikke en stasjonsvogn.... Jeg er usikker på plassen i den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ellen Skrevet 21. februar 2011 #3 Del Skrevet 21. februar 2011 Anbefaler stasjonsvogn uansett når det gjelder barnevogn. Det er plass til en barnevogn i en A6 sedan, men da blir det ikke mye bagasje ved siden av... Kommer selvfølgelig litt an på hva slags vogn dere har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Astrid Skrevet 21. februar 2011 #4 Del Skrevet 21. februar 2011 Vi har Audi A6 Sedan, og har Simo komi barnevogn. Om jeg hadde fått velge, hadde jeg valgt stasjonsvogn!!! Har alltid synes stasjonsvogner ser helt forferdelig ut, men etter jeg ble mamma har dette helt snudd. Det er ett forferdelig ork å bruke bilen om vognen skal med, selv om bagasjerommet på A6 sedan er stort. Men dette er min erfaring. Håper dere finner ut av hva dere vil. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 21. februar 2011 #5 Del Skrevet 21. februar 2011 Måste ni alltid ha med en stor vagn då? Vi hade en mindre bil när barnen var små, och då hade vi med paraplytrille i bilen i stället för en större vagn. Det beror visserligen en hel del på hur man bor och vart familjen bor. Dessutom tycker jag att tiden de faktiskt behövde ha vagn med har gått över väldigt fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå