majan Skrevet 27. oktober 2003 #1 Del Skrevet 27. oktober 2003 HEI ER DET NOEN SOM KAN FORTELLE MEG HVORDAN DEN BARNESANGEN GÅR? "En flodhest er for diger og en............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 27. oktober 2003 #2 Del Skrevet 27. oktober 2003 http://home.online.no/~erikap/barnesanger/.../sang_tiger.htm Ingen årsak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 27. oktober 2003 #3 Del Skrevet 27. oktober 2003 Slettet da dette strider mot både KG og Kopinors reglement Sorry! ...... men linken finnes i foregående innlegg! Usikker -moderator- Nå kommer det sikkert ti innlegg med andre versjoner, men min er riktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 27. oktober 2003 #4 Del Skrevet 27. oktober 2003 Jeg mistenker at din kommer til å bli slettet grunnet reglene om max to siterte sanglinjer. Helt riktig - strider imot Kopinor's reglement (og KG sitt - men KG har ikke noe valg - og må følge Kopinor sitt reglement - noe som gjelder alle i Norge. Dette står i "åndsverksloven" som er en bit av Norges Lover) Usikker -moderator- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majan Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 27. oktober 2003 TUSEN TUSEN TAKK!! DA SLIPPER JEG OG GÅ OG GRUBLE OVER DETTE NOE MER :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 27. oktober 2003 #6 Del Skrevet 27. oktober 2003 Aaarg! Men teksten i linken er feil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 27. oktober 2003 #7 Del Skrevet 27. oktober 2003 Aaarg! Men teksten i linken er feil! Jammen da får du finne en link med KORREKT tekst da skjønner du ...... Jeg har lært den med den teksten som står i linken da........ bare for å ha sagt det. Og min lille niese på 4 år korrigerer meg hvis jeg bruker andre ord så......... Og HUN har peiling allså..... Er nemlig veldig gløgg og oppvakt hun ser'ru........... nesten, men bare nesten altså - like oppvakt som tanta si.. .... sitter her og rir på kamelen ....... jada, jada, jada...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 27. oktober 2003 #8 Del Skrevet 27. oktober 2003 Aaarg! Men teksten i linken er feil! Jepp! Jeg rakk å se din tekst før den ble sletta, og den er nesten riktig :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 27. oktober 2003 #9 Del Skrevet 27. oktober 2003 Da tror jeg vi kan slå fast at det finnes litt ulike versjoner som sikkert avhenger av hva man er vant til, og da duger alle like godt. Slik er det egentlig med de fleste barnesanger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 27. oktober 2003 #10 Del Skrevet 27. oktober 2003 Kamelen Klara er i hvert fall kjempemorsom! Pleier å slå an hos de fleste - har prøvd den ut i skoleklasser både på småskole, mellomtrinn og ungdomsskole med STORT hell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 27. oktober 2003 #11 Del Skrevet 27. oktober 2003 Du får finne en sang som er over 100 år neste gang, de kan du legge ut så mye du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå