AnnaHvorErDu? Skrevet 20. februar 2011 #1 Skrevet 20. februar 2011 Hei!! Er i Tailand naa! Og lurer paa om det er lurt aa skaffe seg extention til haar her nede? Er blond, men maa nok faa dem til aa farge det litt lysere forst da det er utvokst en del. Og haaret mitt gaar til skuldrene. Aldri vaert borti extention men onsker det da frisoren min skamklipte meg sist gang odelegger det mitt ordentlige haar? Enkelt aa faa ut?Hvor lenge sitter det i? Osv osv alt dere kan svare paa om dette.. Tusen ganger takknemlig for alle svar!! :) p.s. har ganske tyn haar fra for
AnnaHvorErDu? Skrevet 20. februar 2011 Forfatter #2 Skrevet 20. februar 2011 Har provd aa lese litt rundt paa gamle forumtraader og finenr ut at det er utrolig mange maater aa faa lengre haar paa men finner ikke ut hva folket mener er best.. Og naar det gjelder aa fjerne dette igjen, koster det mye aa dra til frisoren da? Er utrolig redd for at haaret mitt skal bli slitt og jaevelig etterpa naar haaret skal av ..
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #3 Skrevet 20. februar 2011 Hei! Jeg tenkte også på dette da jeg var i Thailand i 2008! Grunnen til at jeg droppet det var at de brukte hår som samsvarer mer med asiatisk hår (naturlig nok) enn nordisk hår. De sa også til meg at dette ville sitte i håret så lenge jeg ønsket, og ikke at det slet på håret i det hele tatt. Må også nevne at dette var en salong inne på et kjøpesenter i Bangkok (husker ikke navnet, men på det som er det største senteret i landet), så de var seriøse. De hadde bare ikke så store kunnskaper om nordisk hår. Så akkurat dét er det viktig at du spør dem om; hvilket hår bruker dere? Også bør du tenke deg om angående hvilken salong du går til, hvordan du føler at de behandler deg. Eksempel: i Phuket var jeg på to forskjellige salonger. Den ene ga meg den beste hodebunnsmassasjen, og den fineste hårfargen jeg noen gang har hatt, og det var lett å kommunisere med dem. I den andre var det vanskelig å kommunisere, og behanlingen som skulle (ifølge dem) ta to timer, tok nærmere fire (om jeg husker rett). Kos deg i Thailand, heldiggrisen!! *vil tilbake*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå