Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Tittei1 skrev (4 timer siden):

Må boligen være publisert på Finn.no for å være her? Flere bekjente av oss har lagt ut husene sine på Hjem.no også,  og er superfornøyde! Billigere, og får masse klikk og de kommer mye mer frem på sosiale medier enn finn-annonsene. Skikkelig kult at man kan redesigne rommene, synes det blir mye enklere å se for meg hvordan huset kan bli når man kan se litt forskjellige stiler. 

En venn har et liggende ute nå. Skikkelig kult hus i utgangspunktet, men gøy å se rommene i annen stil! 
Link til huset

Er samme eiendommen stort sett som ligger på begge sidene. 

Anonymkode: 45ade...0aa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Tittei1 skrev (5 timer siden):

Må boligen være publisert på Finn.no for å være her? Flere bekjente av oss har lagt ut husene sine på Hjem.no også,  og er superfornøyde! Billigere, og får masse klikk og de kommer mye mer frem på sosiale medier enn finn-annonsene. Skikkelig kult at man kan redesigne rommene, synes det blir mye enklere å se for meg hvordan huset kan bli når man kan se litt forskjellige stiler. 

En venn har et liggende ute nå. Skikkelig kult hus i utgangspunktet, men gøy å se rommene i annen stil! 
Link til huset

Synes virkelig ikke dette var verdig denne tråden. Et helt plain hus i et helt plain boligfelt (grøss), sånn som det går 13 på dusinet av…. 🥱

Anonymkode: 9ec9c...21a

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Synes virkelig ikke dette var verdig denne tråden. Et helt plain hus i et helt plain boligfelt (grøss), sånn som det går 13 på dusinet av…. 🥱

Anonymkode: 9ec9c...21a

Tror ikke det var poenget, det var å stille spørsmålet om Heim-boliger også kan inkluderes. Boligen var et eksempel. Derfor svarte jeg som jeg gjorde

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (På 21.8.2025 den 9.26):

Nok en praktvilla på Nordstrand til salgs, i gammel klassisk stil. Denne ligger på en (etter Oslo målestokk) diger tomt, hele 2,8 mål på Nordstrand! Det er verdt mye penger. Prisen er 72 millioner, og huset ligger i den fasjonable og dyreste veien; Solveien på Nordstrand. Det har flott utsikt, er stort på over 380 kvadrat, og det har svømmebasseng i hagen på den store tomten. Alt i alt summerer dette opp til en klekkelig salgspris.

Huset er veldig fint inni, renovert og pusset opp overalt, men kanskje... litt kjedelig? Hvitt, grått, svart. Overalt. Ikke en eneste fargerik vegg eller noe møbel e.l. i farger. Helt dødt. Men litt maling koster jo ikke all verden for nye eiere å få til, for å gi hjemmet mer farger og liv.

Huset er bygget i 1912, og har passert 100 år for lenge siden. En prakteiendom, rett og slett. Men man betaler MYE for adressen her.

768_debbc6f6-81c9-4a00-bef4-4309e4d6674b

Uff, helt grusomt inni. Hvem er det som vil ha 373 m2 uten en eneste fargeklatt? Ble deppa av å se på bildene.. Kan til dels skjønne dus/ton-i-ton i en liten leilighet, men her har de jo all plass i verden til å bruke all slags farger og mønstre! Og helt sikkert pengene til å få det gjort med stil!  (Men det har jo helt sikkert kjøperen også, men hvorfor kaste bort en sånn eiendom på en nyanse beige og grått i utgangspunktet?)

Anonymkode: b86cb...f83

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
sofie777 skrev (På 27.8.2025 den 18.54):

Tror ikke det var poenget, det var å stille spørsmålet om Heim-boliger også kan inkluderes. Boligen var et eksempel. Derfor svarte jeg som jeg gjorde

Poenget var vel heller å reklamere for denne andre nettsiden...🙄 Jeg har rapportert til admin.

Anonymkode: e2bcb...7eb

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
sofie777 skrev (2 timer siden):

Og én sko i en hylle 😄Har man sko til pynt, bør den være litt spesiell eller det bør være to. (Bilde 26)

image.png.5710edef2853a399715ef2eb602e903e.png

Men…hvordan vet du at det ikke er Askepott som bor der? 😁

Anonymkode: 02342...a1c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Poenget var vel heller å reklamere for denne andre nettsiden...🙄 Jeg har rapportert til admin.

Spiller det egentlig noen rolle hva slags nettsider man viser annonser fra da? 

Anonymkode: a16cd...14b

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Enig!!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

sofie777 skrev (2 timer siden):

Enig!!

Ja, det er jo ikke lov med reklamering her på Kvinneguiden. 

Særlig ikke når det postes linker til totalt uinteressante og kjedelige boliger det ikke er noe spesielt med🤡

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ja, det er jo ikke lov med reklamering her på Kvinneguiden. 

Særlig ikke når det postes linker til totalt uinteressante og kjedelige boliger det ikke er noe spesielt med🤡

Da må det jo ikke være lov å vise hus fra Finn heller om denne regelen følges

• Liker 1
Skrevet (endret)

For snaue 10 mill kan du få denne rønna av en tomannsbolig i Bergen. Her må det primært være tomteverdien/beliggenheten  man betaler for.

https://www.finn.no/421669557

Får en del gufne vibber av det. Det er liksom veldig forlatt. I den ene enhetn står det fortsatt et haugammalt juletre (et under at nålene sitter på). 

Og på det ene kjøkkene et det fortsatt oppvask på benken, på et soverom henger det ei (gammalmanns)bukse på en knagg. 

Har noen bodd her nylig, under disse forholdene? 

Og plutselig ser man et (antageligvis) vel fungerende hjemmekontor?

Endret av Stjertmeis
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Stjertmeis skrev (6 minutter siden):

For snaue 10 mill kan du få denne rønna av en tomannsbolig i Bergen. Her må det primært være tomteverdien/beliggenheten  man betaler for.

Får en del gufne vibber av det. Det er liksom veldig forlatt. I den ene enhetn står det fortsatt et haugammalt juletre (et under at nålene sitter på). 

Og på det ene kjøkkene et det fortsatt oppvask på benken, på et soverom henger det ei (gammalmanns)bukse på en knagg. 

Rar bolig. 

Rar, ja. ikke et sted jeg hadde likt å bo. 
Kjøpt i fjor også. Kanskje en med store planer for oppussing, men så var det mer fristende å game? 

Anonymkode: 4ff3c...b88

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Men hvem bestemmer om boligen er "for kjedelig"? Jeg syns de utallige sentrumsleilighetene er totalt uinteressante og kjedelige, folk må få lov å dele de boligene de syns er fine uten at noen skal komme å si at boligen ikke er god nok for tråden.

Anonymkode: 0ec4c...e65

• Liker 3
Skrevet
Stjertmeis skrev (2 timer siden):

er jo flere navn  i tlf.katalogen om man søker på adressen - og er jo senger med sengetøy så er jo sanns. at noen har bodd der.

Kanskje noen som har hatt det som en pendlerbolig e.l.

Merkelig med juletre men det er kanskje gamle bilder - selv om det ser ut som om det er tørket en god stund 😛 

Veldig bratt tomt og ser ikke ut som om det er noen vei inn til huset utfra bilder/kart . Litt for bratt område -selv om det sikkert er utsikten/beliggenheten som nevnes her som trekker opp 

Skrevet (endret)
punkyB skrev (1 time siden):

Veldig bratt tomt og ser ikke ut som om det er noen vei inn til huset utfra bilder/kart . Litt for bratt område -selv om det sikkert er utsikten/beliggenheten som nevnes her som trekker opp 

Flere av boligene på den siden av byen har trapper opp til huset, altså ikke ideelt for å bo lenge, men kanskje for friske studenter og sånn. Men litt for mye mugg til at jeg ville bodd der oppe.

Ser nå at det ikke er veldig direkte tilgang, så sannsynligvis via nabo. Det er kjedelig i seg selv

Endret av sofie777
Skrevet
sofie777 skrev (3 timer siden):

Flere av boligene på den siden av byen har trapper opp til huset, altså ikke ideelt for å bo lenge, men kanskje for friske studenter og sånn. Men litt for mye mugg til at jeg ville bodd der oppe.

Enig med deg - jeg begynner å bli godt voksen og tenker litt for praktisk.

Er jo ulempe hvis man skal få gjort noe også når det er så bratt - deilig med fin utsikt men kommer med litt ulemper. 

Skrevet
sofie777 skrev (3 timer siden):

Enig med deg - jeg begynner å bli godt voksen og tenker litt for praktisk så det er ikke et sted for meg

Er jo ulempe hvis man skal få gjort noe også når det er så bratt - deilig med fin utsikt men kommer med litt ulemper. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...