AnonymBruker Skrevet 27. august #10981 Skrevet 27. august Tittei1 skrev (4 timer siden): Må boligen være publisert på Finn.no for å være her? Flere bekjente av oss har lagt ut husene sine på Hjem.no også, og er superfornøyde! Billigere, og får masse klikk og de kommer mye mer frem på sosiale medier enn finn-annonsene. Skikkelig kult at man kan redesigne rommene, synes det blir mye enklere å se for meg hvordan huset kan bli når man kan se litt forskjellige stiler. En venn har et liggende ute nå. Skikkelig kult hus i utgangspunktet, men gøy å se rommene i annen stil! Link til huset Er samme eiendommen stort sett som ligger på begge sidene. Anonymkode: 45ade...0aa
AnonymBruker Skrevet 27. august #10982 Skrevet 27. august Tittei1 skrev (5 timer siden): Må boligen være publisert på Finn.no for å være her? Flere bekjente av oss har lagt ut husene sine på Hjem.no også, og er superfornøyde! Billigere, og får masse klikk og de kommer mye mer frem på sosiale medier enn finn-annonsene. Skikkelig kult at man kan redesigne rommene, synes det blir mye enklere å se for meg hvordan huset kan bli når man kan se litt forskjellige stiler. En venn har et liggende ute nå. Skikkelig kult hus i utgangspunktet, men gøy å se rommene i annen stil! Link til huset Synes virkelig ikke dette var verdig denne tråden. Et helt plain hus i et helt plain boligfelt (grøss), sånn som det går 13 på dusinet av…. 🥱 Anonymkode: 9ec9c...21a 3
sofie777 Skrevet 27. august #10983 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Synes virkelig ikke dette var verdig denne tråden. Et helt plain hus i et helt plain boligfelt (grøss), sånn som det går 13 på dusinet av…. 🥱 Anonymkode: 9ec9c...21a Tror ikke det var poenget, det var å stille spørsmålet om Heim-boliger også kan inkluderes. Boligen var et eksempel. Derfor svarte jeg som jeg gjorde 3
AnonymBruker Skrevet 28. august #10984 Skrevet 28. august Million skrev (På 21.8.2025 den 9.26): Nok en praktvilla på Nordstrand til salgs, i gammel klassisk stil. Denne ligger på en (etter Oslo målestokk) diger tomt, hele 2,8 mål på Nordstrand! Det er verdt mye penger. Prisen er 72 millioner, og huset ligger i den fasjonable og dyreste veien; Solveien på Nordstrand. Det har flott utsikt, er stort på over 380 kvadrat, og det har svømmebasseng i hagen på den store tomten. Alt i alt summerer dette opp til en klekkelig salgspris. Huset er veldig fint inni, renovert og pusset opp overalt, men kanskje... litt kjedelig? Hvitt, grått, svart. Overalt. Ikke en eneste fargerik vegg eller noe møbel e.l. i farger. Helt dødt. Men litt maling koster jo ikke all verden for nye eiere å få til, for å gi hjemmet mer farger og liv. Huset er bygget i 1912, og har passert 100 år for lenge siden. En prakteiendom, rett og slett. Men man betaler MYE for adressen her. Uff, helt grusomt inni. Hvem er det som vil ha 373 m2 uten en eneste fargeklatt? Ble deppa av å se på bildene.. Kan til dels skjønne dus/ton-i-ton i en liten leilighet, men her har de jo all plass i verden til å bruke all slags farger og mønstre! Og helt sikkert pengene til å få det gjort med stil! (Men det har jo helt sikkert kjøperen også, men hvorfor kaste bort en sånn eiendom på en nyanse beige og grått i utgangspunktet?) Anonymkode: b86cb...f83 2
AnonymBruker Skrevet 30. august #10985 Skrevet 30. august Her er selger veldig glad i persiske tepper... https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=323926152 Anonymkode: 17014...4d0 1
sofie777 Skrevet 30. august #10986 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Her er selger veldig glad i persiske tepper... https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=323926152 Anonymkode: 17014...4d0 Og én sko i en hylle 😄Har man sko til pynt, bør den være litt spesiell eller det bør være to. (Bilde 26) 2
EbbaGrønn Skrevet 30. august #10987 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Her er selger veldig glad i persiske tepper... https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=323926152 Anonymkode: 17014...4d0 På badet, til og med! 😳 1
AnonymBruker Skrevet 30. august #10988 Skrevet 30. august sofie777 skrev (På 27.8.2025 den 18.54): Tror ikke det var poenget, det var å stille spørsmålet om Heim-boliger også kan inkluderes. Boligen var et eksempel. Derfor svarte jeg som jeg gjorde Poenget var vel heller å reklamere for denne andre nettsiden...🙄 Jeg har rapportert til admin. Anonymkode: e2bcb...7eb 5
AnonymBruker Skrevet 30. august #10989 Skrevet 30. august sofie777 skrev (2 timer siden): Og én sko i en hylle 😄Har man sko til pynt, bør den være litt spesiell eller det bør være to. (Bilde 26) Men…hvordan vet du at det ikke er Askepott som bor der? 😁 Anonymkode: 02342...a1c 5
AnonymBruker Skrevet 30. august #10990 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Poenget var vel heller å reklamere for denne andre nettsiden...🙄 Jeg har rapportert til admin. Anonymkode: e2bcb...7eb Spiller det egentlig noen rolle hva slags nettsider man viser annonser fra da? Anonymkode: a16cd...14b 3
sofie777 Skrevet 30. august #10991 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Spiller det egentlig noen rolle hva slags nettsider man viser annonser fra da? Anonymkode: a16cd...14b Enig!! 1
AnonymBruker Skrevet 30. august #10992 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Spiller det egentlig noen rolle hva slags nettsider man viser annonser fra da? Anonymkode: a16cd...14b sofie777 skrev (2 timer siden): Enig!! Ja, det er jo ikke lov med reklamering her på Kvinneguiden. Særlig ikke når det postes linker til totalt uinteressante og kjedelige boliger det ikke er noe spesielt med🤡 Anonymkode: e2bcb...7eb 1 3
sofie777 Skrevet 31. august #10993 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ja, det er jo ikke lov med reklamering her på Kvinneguiden. Særlig ikke når det postes linker til totalt uinteressante og kjedelige boliger det ikke er noe spesielt med🤡 Anonymkode: e2bcb...7eb Da må det jo ikke være lov å vise hus fra Finn heller om denne regelen følges 1
Stjertmeis Skrevet 31. august #10994 Skrevet 31. august (endret) For snaue 10 mill kan du få denne rønna av en tomannsbolig i Bergen. Her må det primært være tomteverdien/beliggenheten man betaler for. https://www.finn.no/421669557 Får en del gufne vibber av det. Det er liksom veldig forlatt. I den ene enhetn står det fortsatt et haugammalt juletre (et under at nålene sitter på). Og på det ene kjøkkene et det fortsatt oppvask på benken, på et soverom henger det ei (gammalmanns)bukse på en knagg. Har noen bodd her nylig, under disse forholdene? Og plutselig ser man et (antageligvis) vel fungerende hjemmekontor? Endret 31. august av Stjertmeis 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #10995 Skrevet 31. august Stjertmeis skrev (6 minutter siden): For snaue 10 mill kan du få denne rønna av en tomannsbolig i Bergen. Her må det primært være tomteverdien/beliggenheten man betaler for. https://www.finn.no/421669557 Får en del gufne vibber av det. Det er liksom veldig forlatt. I den ene enhetn står det fortsatt et haugammalt juletre (et under at nålene sitter på). Og på det ene kjøkkene et det fortsatt oppvask på benken, på et soverom henger det ei (gammalmanns)bukse på en knagg. Har noen bodd her nylig, under disse forholdene? Og plutselig ser man et (antageligvis) vel fungerende hjemmekontor? Rar bolig. Rar, ja. ikke et sted jeg hadde likt å bo. Kjøpt i fjor også. Kanskje en med store planer for oppussing, men så var det mer fristende å game? Anonymkode: 4ff3c...b88 2
AnonymBruker Skrevet 31. august #10996 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (12 timer siden): Særlig ikke når det postes linker til totalt uinteressante og kjedelige boliger det ikke er noe spesielt med🤡 Anonymkode: e2bcb...7eb Men hvem bestemmer om boligen er "for kjedelig"? Jeg syns de utallige sentrumsleilighetene er totalt uinteressante og kjedelige, folk må få lov å dele de boligene de syns er fine uten at noen skal komme å si at boligen ikke er god nok for tråden. Anonymkode: 0ec4c...e65 3
punkyB Skrevet 31. august #10997 Skrevet 31. august Stjertmeis skrev (2 timer siden): For snaue 10 mill kan du få denne rønna av en tomannsbolig i Bergen. Her må det primært være tomteverdien/beliggenheten man betaler for. https://www.finn.no/421669557 Får en del gufne vibber av det. Det er liksom veldig forlatt. I den ene enhetn står det fortsatt et haugammalt juletre (et under at nålene sitter på). Og på det ene kjøkkene et det fortsatt oppvask på benken, på et soverom henger det ei (gammalmanns)bukse på en knagg. Har noen bodd her nylig, under disse forholdene? Og plutselig ser man et (antageligvis) vel fungerende hjemmekontor? er jo flere navn i tlf.katalogen om man søker på adressen - og er jo senger med sengetøy så er jo sanns. at noen har bodd der. Kanskje noen som har hatt det som en pendlerbolig e.l. Merkelig med juletre men det er kanskje gamle bilder - selv om det ser ut som om det er tørket en god stund 😛 Veldig bratt tomt og ser ikke ut som om det er noen vei inn til huset utfra bilder/kart . Litt for bratt område -selv om det sikkert er utsikten/beliggenheten som nevnes her som trekker opp
sofie777 Skrevet 31. august #10998 Skrevet 31. august (endret) punkyB skrev (1 time siden): Veldig bratt tomt og ser ikke ut som om det er noen vei inn til huset utfra bilder/kart . Litt for bratt område -selv om det sikkert er utsikten/beliggenheten som nevnes her som trekker opp Flere av boligene på den siden av byen har trapper opp til huset, altså ikke ideelt for å bo lenge, men kanskje for friske studenter og sånn. Men litt for mye mugg til at jeg ville bodd der oppe. Ser nå at det ikke er veldig direkte tilgang, så sannsynligvis via nabo. Det er kjedelig i seg selv Endret 31. august av sofie777
punkyB Skrevet 31. august #10999 Skrevet 31. august sofie777 skrev (3 timer siden): Flere av boligene på den siden av byen har trapper opp til huset, altså ikke ideelt for å bo lenge, men kanskje for friske studenter og sånn. Men litt for mye mugg til at jeg ville bodd der oppe. Enig med deg - jeg begynner å bli godt voksen og tenker litt for praktisk. Er jo ulempe hvis man skal få gjort noe også når det er så bratt - deilig med fin utsikt men kommer med litt ulemper.
punkyB Skrevet 31. august #11000 Skrevet 31. august sofie777 skrev (3 timer siden): Flere av boligene på den siden av byen har trapper opp til huset, altså ikke ideelt for å bo lenge, men kanskje for friske studenter og sånn. Men litt for mye mugg til at jeg ville bodd der oppe. Enig med deg - jeg begynner å bli godt voksen og tenker litt for praktisk så det er ikke et sted for meg Er jo ulempe hvis man skal få gjort noe også når det er så bratt - deilig med fin utsikt men kommer med litt ulemper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå