Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Edie skrev (2 timer siden):

Jammen, er dosetet firkantet også? Er det kantete å sitte på hvis man blir sittende en stund? 😉

Det koster uansett ikke all verden å bytte ut et toalett og få et standard ovalt ett i stedet for det firkantede :D Hvis man gjerne vil ha denne eiendommen, bør ikke en firkantet do få stoppe kjøpet.

Anonymkode: 5eaa6...beb

Skrevet
Edie skrev (8 timer siden):

Jammen, er dosetet firkantet også? Er det kantete å sitte på hvis man blir sittende en stund?

Det er det nok ja. En av dem har antagelig en firkantrumpe og da får man det som man vil ha det, men det finnes mange doer i huset, så normale får også sitt. Firkantdo står ikke på min liste over hva jeg ønker meg mest her i verden.

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det koster uansett ikke all verden å bytte ut et toalett og få et standard ovalt ett i stedet for det firkantede. Hvis man gjerne vil ha denne eiendommen, bør ikke en firkantet do få stoppe kjøpet. Anonymkode: 5eaa6...beb

Helt sant dette. Vi må senke nesene våre og tilpasse etter egen smak. Det er sikkert et løsbart problem. :fnise: 

• Liker 1
Skrevet

Dette huset dukket opp i en annonse på Dagbladet eller VG, syntes egentlig det var ganske sjarmerende :) 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Kattugla skrev (12 minutter siden):

Dette huset dukket opp i en annonse på Dagbladet eller VG, syntes egentlig det var ganske sjarmerende :) 

Jeg kom akkurat inn for å poste det selv. Synes det var veldig fint, spesielt plasseringen i terrenget. Man lager ikke hus som det lenger...

Anonymkode: 17014...4d0

• Liker 1
Skrevet
Kattugla skrev (19 minutter siden):

Kjempefint, og også flott tomt! 🤩

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg kom akkurat inn for å poste det selv. Synes det var veldig fint, spesielt plasseringen i terrenget. Man lager ikke hus som det lenger...

Enig, er veldig glad i hus fra denne tiden.  Hvis jeg var på flyttefot (og skulle bosette meg i Halden) ville jeg definitivt dratt på visning! 

• Liker 1
Skrevet
enkefru skrev (15 timer siden):

Kjempefint, og også flott tomt! 🤩

Veldig sjarmerende, liker uteflisene! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

FINN-kode405881713

Er det skrytebilde for å vise frem den fine bilen sin? 

Anonymkode: 2f8b6...baf

AnonymBruker
Skrevet
Kattugla skrev (På 2.6.2025 den 21.23):

Nydelig hus, men festetomt er et gigantisk rødt flagg for min del.

Anonymkode: 06c20...ad8

Skrevet

Wow! Arnstein Arnebergs eget hjem til salgs... spesielt, og flott! 

Herskapelig eiendom tegnet av Arnstein Arneberg - arkitektens eget hjem. Hovedhus, anneks, uthus, garasje. 3,6 mål tomt | FINN eiendom

Fra Aftenposten: 
Med glimt i øyet sier Johnsen at de ser etter er en kulturinteressert barnefamilie med god råd.
– Her kan du få du den idylliske villafølelsen samtidig som du kan dra til kafeen på hjørnet. Her får du i pose og sekk.
Villaen består av to hus og en eiendom på 3,6 mål. Deler av stuen er dekorert og håndmalt av Arneberg selv.

Hjemmet til en av Norges fremste arkitekter selges

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=408109342&fbclid=IwQ0xDSwKtQO5leHRuA2FlbQIxMQABHgkgCTLN_wEghRUts6O8sjUtBQJmvfCxF3EMoYntvlhPaxj5FsfR89WFO-zt_aem_5TzP7jnw753rI7ZsJTZjiw

Leiligheten til Else Kåss Furuset, ifølge internettet! Må innrømme at jeg skikkelig elsker den. Litt skeptisk til noe av kunsten, og jeg hadde kanskje malt litt noen steder. Men utrolig morsom.

Anonymkode: 18d3b...e81

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Nydelig hus, men festetomt er et gigantisk rødt flagg for min del.

Anonymkode: 06c20...ad8

Mā innrømme at så godt leste jeg ikke annonsen! Er enig med deg!

• 2 uker senere...
Skrevet

Et hus med en sjel og behov for litt (forsiktig) kjærlighet! Og for en utsikt! 

• Liker 1
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Dette huset ble solgt 5 mill over takst. Jeg kan forstå hvorfor, det er griselekker. Personlig synes jeg det er litt mye med tre etasjer, særlig når hver etasje er liten. Og jeg synes det blir for lite med to soverom. Men det er ikke jeg som skal bo i denne perlen...

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=411478552&ci=50

Skikkelig lekkert og unikt. Synes artikkelen heller burde fokusert på at dette var åpenbart lokkepris heller enn at det var fantastisk at det ble solgt så mye over takst. Å prise dette til under 8 mill. er det dummeste jeg har sett.

Anonymkode: 3c893...4d3

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...