Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Da er denne eiendommen langs Mosseveien til salgs igjen. Sist den ble solgt var det en del kontroverser, da det viste seg at tidligere eier hadde oppført veldig mye uten å søke først. Listen om pålegg om riving var lang som et vondt år, og jeg ser den ikke har blitt noe kortere med nåværende eier.

Nåværende eier er forøvrig en kjent interiørblogger, som jeg følger. Jeg likte stilen i det gamle huset hennes veldig godt. Jeg føler ikke at hun har fått til dette i samme grad, men i følge insta-kontoen hennes har hun kanskje hatt andre ting å bekymre seg for etter at hun flyttet inn. Hun beskrev livet sitt som en episode av Exit, etter at mannen forlot henne for en annen kort tid etter at de flyttet inn.

Synd hun ikke kan beholde huset, for jeg tror det ville blitt virkelig flott med hennes stil etterhvert. Influenceryrket er kanskje litt trangt å leve av om dagen...

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=323903215

Anonymkode: 17014...4d0

Hvilken blogger er det? 

Anonymkode: 8651e...955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvilken blogger er det? 

Anonymkode: 8651e...955

villafloris på IG

Anonymkode: 17014...4d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker said:

Da er denne eiendommen langs Mosseveien til salgs igjen. Sist den ble solgt var det en del kontroverser, da det viste seg at tidligere eier hadde oppført veldig mye uten å søke først. Listen om pålegg om riving var lang som et vondt år, og jeg ser den ikke har blitt noe kortere med nåværende eier.

Nåværende eier er forøvrig en kjent interiørblogger, som jeg følger. Jeg likte stilen i det gamle huset hennes veldig godt. Jeg føler ikke at hun har fått til dette i samme grad, men i følge insta-kontoen hennes har hun kanskje hatt andre ting å bekymre seg for etter at hun flyttet inn. Hun beskrev livet sitt som en episode av Exit, etter at mannen forlot henne for en annen kort tid etter at de flyttet inn.

Synd hun ikke kan beholde huset, for jeg tror det ville blitt virkelig flott med hennes stil etterhvert. Influenceryrket er kanskje litt trangt å leve av om dagen...

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=323903215

Anonymkode: 17014...4d0

Ganske heftig prisstigning mellom kjøpesum mars 2022 og prisantydning nå - og det uten at det egentlig er gjort noe av betydning siste 1.5 årene? Leste bare det som stod i finnannonsen om oppussing etc i 2019. 


(PS. Jeg er ikke kjent med/følger ikke denne influenseren).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (42 minutter siden):

Ser ut som sjøboden er revet i hvertfall, her er annonsen fra forige gang

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=221427841

Det gjenstår å rive ganske mye. Lurer på hva som forsvarer prisøkningen. Det er jo ikke helt gratis å rive ting heller....

 

Skjermbilde 2023-10-17 kl. 18.06.33.png

Anonymkode: 17014...4d0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Det gjenstår å rive ganske mye. Lurer på hva som forsvarer prisøkningen. Det er jo ikke helt gratis å rive ting heller....

 

Skjermbilde 2023-10-17 kl. 18.06.33.png

Anonymkode: 17014...4d0

Oi ja.. Ikke er det gratis å rive, og med et vedtak om tvangsmulkt er det vel heller ikke gratis å la være 😕

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

villafloris på IG

Anonymkode: 17014...4d0

Hun hadde et nydelig hjem i Florabakken tidligere, men helt annen stil i det nye som selges, dessverre. Veldig rart at hun endret stil på den måten, men kanskje det var eksmannen som hadde så god smak. Nå er alt beige og med leopardtepper. Hun har riktignok hengt opp noen bilder nå, for å få litt mer farger til salgsannonsen.

 

Anonymkode: e204d...298

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hun hadde et nydelig hjem i Florabakken tidligere, men helt annen stil i det nye som selges, dessverre. Veldig rart at hun endret stil på den måten, men kanskje det var eksmannen som hadde så god smak. Nå er alt beige og med leopardtepper. Hun har riktignok hengt opp noen bilder nå, for å få litt mer farger til salgsannonsen.

 

Anonymkode: e204d...298

Enig i at Florabakken var fantastisk, der var det særpreg og stil. Det nye huset har sett nærmest ubebodd ut til nå, og jeg har lenge ventet på at hun skal inspirere igjen. La også merke til at det plutselig kom litt kunst på veggene nylig. Kanskje mannen tok med seg kunsten da han dro, og nå har de fått låne den for å style til salg? Han eier jo halve huset, så han er sikkert interessert i å få mest mulig.

Jeg syntes egentlig ikke kunsten passer så godt inn i det helbeige interiøret hun har gått for nå. Jeg håper hun finner et nytt drømmehus og tar frem gamle kunster igjen, for på sitt beste er hun virkelig god!

Anonymkode: 17014...4d0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Mperle said:

Ganske heftig prisstigning mellom kjøpesum mars 2022 og prisantydning nå - og det uten at det egentlig er gjort noe av betydning siste 1.5 årene? Leste bare det som stod i finnannonsen om oppussing etc i 2019. 


(PS. Jeg er ikke kjent med/følger ikke denne influenseren).

Hva er prisstigningen?

Anonymkode: a0ffc...683

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva er prisstigningen?

Anonymkode: a0ffc...683

Tinglyst pris 02.03.2022: 22 500 000

Prisantydning nå på 29 000 000 !

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det gjenstår å rive ganske mye. Lurer på hva som forsvarer prisøkningen. Det er jo ikke helt gratis å rive ting heller....

 

Skjermbilde 2023-10-17 kl. 18.06.33.png

Anonymkode: 17014...4d0

Bare tilbakeføring av huset kommer til å koste mange millioner… Regner med det er glassveranda som menes med veranda. Den er jo innlemmet i huset. 

Anonymkode: 283ac...95e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mperle said:

Tinglyst pris 02.03.2022: 22 500 000

Prisantydning nå på 29 000 000 !

Takk! Ja, det var en høy stigning.  For øvrig om selgeren har mye gjeld og flytende rente så kan det jo også blir temmelig dyrt å bruke lang tid på å få solgt. 

Anonymkode: a0ffc...683

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (På 14.10.2023 den 12.01):

 

AnonymBruker skrev (På 15.10.2023 den 11.28):

Den trappa er jeg svak for 😍

Anonymkode: 60f08...cd7

Ja, trappa er flott, nedenfra. 

Men den vil jo ikke gi det inntrykket når man er i huset, med den sofagruppen foran. De må ha tatt bort sofagruppen da de fotograferte.

Normalt, så leder en sånn trapp opp til hoveddelen av huset. Men i andre etasje, der trappen kommer opp, så er det veldig trangt fordi de har plassert skap i gangen. Og det trappen leder opp til er bare en shabby sittegruppe for ungdommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Det gjenstår å rive ganske mye. Lurer på hva som forsvarer prisøkningen. Det er jo ikke helt gratis å rive ting heller....

 

Skjermbilde 2023-10-17 kl. 18.06.33.png

Anonymkode: 17014...4d0

Ser ut som om det meste som måtte rives er borte nå? 

Anonymkode: 90f08...a97

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.10.2023 den 19.21):

Det gjenstår å rive ganske mye. Lurer på hva som forsvarer prisøkningen. Det er jo ikke helt gratis å rive ting heller....

 

Skjermbilde 2023-10-17 kl. 18.06.33.png

Anonymkode: 17014...4d0

Hjelpes meg. Dette er dyrt, masse arbeid, og fjerner mye av bruksverdien. Dette reduserer helt klart verdien med flere millioner i mine øyne. 

Anonymkode: 18d3b...e81

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

sofie777 skrev (8 timer siden):

Apropos å hører bruset fra motorveien nedenfor! 

image.png.9cfc4877dfc184a679b26fd4bba163d7.png

Hadde jeg hatt så mye penger å bruke på bolig, og likt funkisborgstilen, hadde denne beliggenheten uansett vært uaktuell.

Anonymkode: 06c20...ad8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (På 18.10.2023 den 23.33):

Apropos å hører bruset fra motorveien nedenfor! 

image.png.9cfc4877dfc184a679b26fd4bba163d7.png

Og til 20 millioner! 

Anonymkode: 18d3b...e81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...