Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Kanskje flyplassen spiller en rolle her.

Anonymkode: 998ed...c9f

Sikkert. Jeg vet ikke hvor bråkete det er der <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (6 timer siden):

For øvrig, dette huset har ligget ute ca 1 år nå: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=288233448

Hva er det som er «galt» med det? O_o 

10,5 for et hus som ligger på flystripa. Ikke rart de ikke får solgt. 

Anonymkode: 60f08...cd7

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.9.2023 den 22.12):

image.thumb.jpeg.5c0f222b598095cf2ca06bcd837fee08.jpeg

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=320229744&ci=18

Gigabolig med seks hybler pluss ekstra leilighet samt egen kennel og svømmebasseng!
Passer for …? De med veldig, veldig mange barn? Kan stue vekk stebarna i hybel-fløyen, og oppbevare svigermor i den ekstra leiligheten?
Jeg klarer ikke helt å se for meg hvem denne boligen kan passe for. Det er vel ingen som orker å ha så mange studenter eller gårdsarbeidere boende så tett oppå seg. Her er i tillegg hovedsoverommet rett over stuen til hybel-fløyen, så du bør ha gode ørepropper for å få sove når leieboerne har fest. 

Anonymkode: 05a09...b06

Passer vel for folk som ønsker å investere/er rentesensitive. Ser ikke ut som de bor så «tett på», og dette er vel neppe et område det det er naturlig at det blir fest hver helg. Små hybler er sjeldent stedet der mange samles for fest. 

Anonymkode: ebd02...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Mulig huset er så spesielt at de ikke gidder å ha fellesvisning, men 19 000 000 kroner er nok ikke helt "up there". Det ligger 330 boliger på Finn.no med pris over 19 MNOK as we speak, så det er ikke akkurat veldig eksklusivt... 

Anonymkode: e2bcb...7eb

19 mill kan være nok til at man får nysgjerrigperer på visning. Folk som er seriøst interessert nikker nok uansett.

Anonymkode: ebd02...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

10,5 for et hus som ligger på flystripa. Ikke rart de ikke får solgt. 

Anonymkode: 60f08...cd7

Nå er det ikke akkurat regelmessige flygninger på denne flyplassen. Det er noen småfly og et flyshow i ny og ne, det er alt. Ekstremt sjelden kommer det større fly for å prøve flyvaskestasjonen de har der, men det blir det som oftest en avissak av, så om man følger litt med, så vet man når det kommer til å bråke der. Det er ikke som under innflygningen til Torp og der selges det også hus

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.9.2023 den 17.46):

Der har tiden stått stille!

Lurer på hvem som har bodd der... Høye gjerder for ekstra sikkerhet og helikopterlandingsplass. I Moss...

Anonymkode: 17014...4d0

Det kan du finne ut ved hjelp av internett. 

Anonymkode: d14a1...3c4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort, nytt og fint hus som ikke var avskrekkende dyrt.

Jeg klarer ikke å se hvor utleiedelen er, og selv om jeg ofte finner skrivefeil og dårlig språk i det jeg har skrevet selv - så umdrer jeg meg på at de klarer å sende inn en annonsetekst med setningen "Boligen har en imponerende herskapelig stil som vil imponere." Det blir helt feil for meg.

Jeg synes også et såpass stort hus "trenger" en større tomt enn 750m2

392_244142463.thumb.jpg.8d80a0d246686c61d50fc3b2aa7c8c9c.jpg

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=310706392

Anonymkode: 09cec...909

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg klarer ikke å se hvor utleiedelen er, og selv om jeg ofte finner skrivefeil og dårlig språk i det jeg har skrevet selv - så umdrer jeg meg på at de klarer å sende inn en annonsetekst med setningen "Boligen har en imponerende herskapelig stil som vil imponere." Det blir helt feil for meg.

Helt enig, et slikt hus trenger stor tomt.. og ikke tegn til noe utleie-enhet som jeg kunne se heller. Dette ble bare … feil! Helt feil og skikkelig jalla 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=320817857

Nok et eksempel på at penger ikke kan kjøpe god smak? Råflott enebolig med hvite marmorfliser på alle gulv i totalt 500 kvadratmeter primærareal, er det virkelig noen som synes dette er lekkert

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nok et eksempel på at penger ikke kan kjøpe god smak? Råflott enebolig med hvite marmorfliser på alle gulv i totalt 500 kvadratmeter primærareal, er det virkelig noen som synes dette er lekkert

Jeg ble litt snøblind bare av å se på bildene, tenk å oppholde seg i det huset på en solskinnsdag.

Og det er sjelden jeg reagerer veldig på sengetepper, men den Bollywood-stilen var fullstendig mismatch!

Anonymkode: 17014...4d0

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Noe sier meg at minst en i det husholdet er asiat.

Anonymkode: 45ade...0aa

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Haha😂 Eller bare litt eldre sunnmøringer?😅

Anonymkode: b59fc...351

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.9.2023 den 9.35):

Måtte inn og Google selgerne. Damen er asiat! 

Anonymkode: c1a55...a92

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 23.9.2023 den 8.00):

Så mye bilder av folk som bader, men bilder inni huset får vi ikke.

Anonymkode: d8521...1a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/22/2023 at 5:33 PM, AnonymBruker said:

Mulig huset er så spesielt at de ikke gidder å ha fellesvisning, men 19 000 000 kroner er nok ikke helt "up there". Det ligger 330 boliger på Finn.no med pris over 19 MNOK as we speak, så det er ikke akkurat veldig eksklusivt... 

Men det handler vel ikke kun om pris, det handler vel også om hvor boligen bor. Er mange flere  boliger til 19 millioner i Oslo og området rett rundt enn andre steder.  Av 400 boliger til over 19 millioner så er ligger 342 i Oslo og Viken. 16 ligger i Rogaland, hvor 12 ligger i Stavanger. 

Det er jo ikke som om folk som kjøper bolig er likegyldig til om de kjøper den i Oslo eller Stavanger.

Anonymkode: a0ffc...683

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Men det handler vel ikke kun om pris, det handler vel også om hvor boligen bor. Er mange flere  boliger til 19 millioner i Oslo og området rett rundt enn andre steder.  Av 400 boliger til over 19 millioner så er ligger 342 i Oslo og Viken. 16 ligger i Rogaland, hvor 12 ligger i Stavanger. 

Det er jo ikke som om folk som kjøper bolig er likegyldig til om de kjøper den i Oslo eller Stavanger.

248 lå i Oslo og 49 lå i Bærum. Av de resterende boligene så ligger også nærmest alle disse nært nok Oslo til at de er i omtrent i samme boligmarked som Oslo. Det er kjøpere som trolig jobber i Oslo og som tidligere har eid bolig i Oslo eller like utenfor Oslo. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.9.2023 den 22.12):

image.thumb.jpeg.5c0f222b598095cf2ca06bcd837fee08.jpeg

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=320229744&ci=18

Gigabolig med seks hybler pluss ekstra leilighet samt egen kennel og svømmebasseng!
Passer for …? De med veldig, veldig mange barn? Kan stue vekk stebarna i hybel-fløyen, og oppbevare svigermor i den ekstra leiligheten?
Jeg klarer ikke helt å se for meg hvem denne boligen kan passe for. Det er vel ingen som orker å ha så mange studenter eller gårdsarbeidere boende så tett oppå seg. Her er i tillegg hovedsoverommet rett over stuen til hybel-fløyen, så du bør ha gode ørepropper for å få sove når leieboerne har fest. 

Anonymkode: 05a09...b06

Jeg kan sove meg gjennom en krig så lyd gjør meg nada + at det går an å lydisolere. Det jeg ikke likte var all oppussingen jeg måtte gjort + at jeg kunne ikke leid ut hyblene lett pga vi hadde trengt de fleste selv for å få nok soverom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...