Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):
"Huset har fått det ubeskjedne, men høyst fortjente navnet Chateau Merveilleux"
Huset ligger i Norge … Burde vært mulig for noen med bittelitt fantasi å finne på et navn på norsk. 
Enda et eksempel på at folk med (for) mye penger ikke nødvendigvis eier klasse eller stil.

Anonymkode: 05a09...b06

Flott beliggenhet! Jeg likte formen på huset, men ikke stilen. Er dog forfriskende å se noe annet enn det som er vanlig. Lurer på om boligen var på Herskapelig med Toppen Bech i sin tid. Den ligner i alle fall. 

Anonymkode: a177a...5db

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 11.4.2022 den 12.23):

Å ja takk! https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=251737549

Liker at eierne ikke har vært redd for å bruke farger, og at interiøret ikke er stylet i hjel av et interiørfirma med klippekort på Slettvoll. MEN bilde 28 og utover. Hva gjorde alle disse dyrene galt for å fortjene å få hodet kuttet av? Æsj!

Anonymkode: 3b767...67e

Drepte dyr på veggen er så utrolig harry.

Anonymkode: d8521...1a9

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.4.2022 den 7.29):

Noen har gamle treski på veggen på hytta, andre har… truser??!! 
Hytte for deg som har en forkjærlighet for blått🤪 https://www.finn.no/realestate/leisuresale/ad.html?finnkode=254624460

Anonymkode: d14a1...3c4

DEN nydelige tomta, og så bygde de den firkanta fuglekassehytta med innvendig blåfargeforskrekkelse... Hadde jeg vært rik hadde jeg kjøpt denne bare for tomta sin del, revet "hytta" og bygd ei ny hytte.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 15.4.2022 den 18.01):

Fint gjort, men 2 millioner for å bo i 30kvm på noen andre sin gårdsplass i Ottestad er et ran. Jeg bor i området, og skjønner godt at denne har ligget ute i nærmere et halvt år. Det blir helt tullete. 

Anonymkode: 74c0e...c05

Ikke salgbar med andre ord. Jeg er ikke kjent i området, men sjekket at det var f.eks. mulighet til å kjøpe leiligheter ikke så langt unna. 

Leste litt i prospektet, og det står at det er felles tomt for eierseksjonene så i teorien kan du bruke hele hagen (men det føles ikke naturlig å gjøre det). Trodde kanskje en av garasjeplassene var med, men det er kun uteparkering utenfor boligen. Da er det jo null lagringsplass, det er heller ikke innvendig bod. 

Nysgjerrig på om denne blir solgt i det hele tatt. Hadde kanskje vært bedre å leie ut. 

Anonymkode: 8abf7...3c3

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her har tiden stått stille!

Villaen i Solveien 60 lengter etter noen kreative sjeler med varme hjerter og flittige hender, som ser potensialet og er villig til å gi eiendommen nytt liv. 

Vanligvis synes jeg urørte hus fra 60-tallet er ganske fine, og håper alltid at nye eiere vil ta vare på noe av det gamle. Men dette var bare stygt! Det må ha vært forferdelig glorete til og med for byggeårets standard! Og hva er det de har på gulvene? Malt belegningsstein? Ikke rart de har pepret huset med persiske tepper....

Huset er i så elendig forfatning at det sannsynligvis må rives. Så man betaler 18,5 mill for ei tomt med mye søppel på. Tipper det dukker opp en utbygger som ikke nødvendigvis har et "varmt hjerte"

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=252548880

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Villaen i Solveien 60 lengter etter noen kreative sjeler med varme hjerter og flittige hender, som ser potensialet og er villig til å gi eiendommen nytt liv. 

Vanligvis synes jeg urørte hus fra 60-tallet er ganske fine, og håper alltid at nye eiere vil ta vare på noe av det gamle. Men dette var bare stygt! Det må ha vært forferdelig glorete til og med for byggeårets standard! Og hva er det de har på gulvene? Malt belegningsstein? Ikke rart de har pepret huset med persiske tepper....

Huset er i så elendig forfatning at det sannsynligvis må rives. Så man betaler 18,5 mill for ei tomt med mye søppel på. Tipper det dukker opp en utbygger som ikke nødvendigvis har et "varmt hjerte"

Har de seriøst laget mat på den originale komfyren helt til nå? 😮 virker den enda? Kvalitet i så fall! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Pølsevann skrev (6 minutter siden):

Har de seriøst laget mat på den originale komfyren helt til nå? 😮 virker den enda? Kvalitet i så fall! 

Jeg har en liten ferieleilighet (min første bolig) i byen jeg vokste opp. Jeg flyttet inn der i 1990, og kjøpte da en gammel komfyr fra noen jeg kjente som skule pusse opp kjøkkenet. Den var visstnok fra 1966, og den fungerer like bra i dag. Det eneste er at tallene er litt nedslitte. 

Anonymkode: 09cec...909

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 4/14/2022 den 13.14):

Måtte nok gjort noe med planløsningen, men elsket huset! 60-tallet er tydeligvis mitt tiår...

Enig! Helt mitt tiår også! Drømmen er et 60-tallshus før eller senere.

Anonymkode: 06c20...ad8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg syntes den var kjempefin jeg! Kjøkken og bad MÅ man jo bare gjevne med jorden og starte på nytt, men likte peisene og de lave murhyllene, samt flisene i gangen. Tror absolutt dette kan bli kjempefint! 

Anonymkode: 04930...9a5

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg syntes den var kjempefin jeg! Kjøkken og bad MÅ man jo bare gjevne med jorden og starte på nytt, men likte peisene og de lave murhyllene, samt flisene i gangen. Tror absolutt dette kan bli kjempefint! 

Anonymkode: 04930...9a5

Jeg er sikker på at man kunne fått noe som ikke er dusinvare ut av dette, men det er altfor store skader til at jeg hadde orket. Brudd i vannrør, brudd i etasjeskille og sprekker i grunnmur. Alle vinduene er punktert og huset er generelt svært lite elsket gjennom livet. Dette er litt mer enn å bygge nytt bad og legge gulv. Man må jo bryte opp alt. Da er det faktisk lettere å begynne på nytt. Jeg er ikke helt oppdatert på prisene i Solveien, men tenker dette er dyrt for ei tomt med et hus som må rives.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det er vegg til vegg-teppe som ser ut som stein (ser teppeskjøten på bilde 14)

Anonymkode: 3aaec...330

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette likte jeg, visste ikke man fikk nye rekkehus i Oslo til under 6 mill lenger! Liker at de har satt eget preg i huset innvendig, men hvorfor er ikke ledningene på taklampene festet ? Akkurat det irriterte meg litt, ellers syns jeg det var veldig fint 

https://www.finn.no/254722808

Anonymkode: f9209...845

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Ardwinna skrev (23 timer siden):

DEN nydelige tomta, og så bygde de den firkanta fuglekassehytta med innvendig blåfargeforskrekkelse... Hadde jeg vært rik hadde jeg kjøpt denne bare for tomta sin del, revet "hytta" og bygd ei ny hytte.

Neppe lov så nærme sjøen som den er. Byggeforbud i strandsonen, men lov å pusse opp og gjøre som man vil inni. 

Anonymkode: 714ea...293

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Dette likte jeg, visste ikke man fikk nye rekkehus i Oslo til under 6 mill lenger! Liker at de har satt eget preg i huset innvendig, men hvorfor er ikke ledningene på taklampene festet ? Akkurat det irriterte meg litt, ellers syns jeg det var veldig fint 

Det er vel helt gjengs pris i det området der… ikke alt i Oslo som er dyrt

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Haha, det har vært in en stund. Se på nteriørkontoer på insta, det er mye av det. Jeg tror det skyldes at der ikke er lampepunkter i taket. At ledningene henger og slenger er enklere enn å feste dem, og i kombinasjon med designlampener ser der ut som du ikke bryr deg. Som om du har så mye penger at du couldn’t care less.

Det er praktisk hvis du ommøblerer ofte …

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Haha, det har vært in en stund. Se på nteriørkontoer på insta, det er mye av det. Jeg tror det skyldes at der ikke er lampepunkter i taket. At ledningene henger og slenger er enklere enn å feste dem, og i kombinasjon med designlampener ser der ut som du ikke bryr deg. Som om du har så mye penger at du couldn’t care less.

Det er praktisk hvis du ommøblerer ofte …

Haha det er tydeligvis jeg som henger etter i interiør trendene ..! Men det gir absolutt mening det du sier, både at det er «in» og praktisk. 
Nå som jeg «vet» at det skal være sånn skal jeg prøve å se på annonsen igjen og se om det blir mer «riktig» med ledningene da 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 16.4.2022 den 23.22):

Drepte dyr på veggen er så utrolig harry.

Anonymkode: d8521...1a9

Foretrekker det fremfor å spikre levende dyr fast i veggen🤪

Anonymkode: d14a1...3c4

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...