AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #5201 Del Skrevet 6. april 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Enig! Men hvis man har så mye penger, så er man ikke avhengig av å leie ut, vil jeg tro. Syntes huset og uteområdet var griselekkert (måtte malt, liker ikke grått), men skjønner ikke hvorfor de har så lite og usosialt kjøkken? Kanskje de som bygde det ikke er så glade i å lage mat, eller har så mange gjester på besøk? Anonymkode: 3b767...67e Sant, men mange bruker ikke det til utleie og lar familiemedlemmer bo der isteden. Anonymkode: 6bd36...8ff 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 6. april 2022 #5202 Del Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Enig! Men hvis man har så mye penger, så er man ikke avhengig av å leie ut, vil jeg tro. Syntes huset og uteområdet var griselekkert (måtte malt, liker ikke grått), men skjønner ikke hvorfor de har så lite og usosialt kjøkken? Kanskje de som bygde det ikke er så glade i å lage mat, eller har så mange gjester på besøk? Anonymkode: 3b767...67e Må gjemme bort kokken vettu. 😜 Ja, jeg hadde elsket å bo i dette huset!!! Måtte malt jeg også, det var veldig mørkt og dunkelt. Men ellers var det veldig pent etter min mening. 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffemonsteret Skrevet 6. april 2022 #5203 Del Skrevet 6. april 2022 Altså, for et sted! 😍Og så billig! Ikke peil på lokasjonen da.. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=250952868 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 6. april 2022 #5204 Del Skrevet 6. april 2022 loveli skrev (6 timer siden): https://www.finn.no/250965564 Igjen, hus til mange titalls millioner..... med utleie!? Hadde jeg vært så rik ville jeg bodd heeeeelt alene uten naboer. Jeg får bare tro dere på deres ord når dere sier at huset er griselekkert. Jeg klarer faktisk ikke å se det når alt er så grått og dystert. Det er sikkert fantasien min det er noe galt med. Men når det gråe er så massivt, så klarer jeg ikke å forestille meg det med farger. Men nå er det ikke så farlig for selger, siden jeg uansett ikke har pengene. Men om potensielle kjøpere er som meg, så kan de tape stort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 6. april 2022 #5205 Del Skrevet 6. april 2022 Kaffemonsteret skrev (4 timer siden): Altså, for et sted! 😍Og så billig! Ikke peil på lokasjonen da.. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=250952868 Wow!!!!! Lurer på hva de får i strømregning 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #5206 Del Skrevet 6. april 2022 loveli skrev (7 timer siden): https://www.finn.no/250965564 Igjen, hus til mange titalls millioner..... med utleie!? Hadde jeg vært så rik ville jeg bodd heeeeelt alene uten naboer. Der er man forskjellig, jeg hadde aldri takket nei til "gratis" penger uansett hvor rik jeg var. Å ha utleiedel trenger ikke bety at man bor oppi folk. Anonymkode: 04930...9a5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 6. april 2022 #5207 Del Skrevet 6. april 2022 Hulderen skrev (37 minutter siden): Jeg får bare tro dere på deres ord når dere sier at huset er griselekkert. Jeg klarer faktisk ikke å se det når alt er så grått og dystert. Det er sikkert fantasien min det er noe galt med. Men når det gråe er så massivt, så klarer jeg ikke å forestille meg det med farger. Men nå er det ikke så farlig for selger, siden jeg uansett ikke har pengene. Men om potensielle kjøpere er som meg, så kan de tape stort. Skjønner hva du mener, man ble dyster av bildene. Men jeg synes romfordelingen var god og utsikten fantastisk! Jeg liker nok best gamle velbevarte og ekstremt dyre hus, men høy takhøyde og svære lister, men når det minimale blir gjort slik som i annonsen så synes jeg det er pent. De har heller ikke ødelagt hele huset med spothelvete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #5208 Del Skrevet 6. april 2022 Kaffemonsteret skrev (5 timer siden): Altså, for et sted! 😍Og så billig! Ikke peil på lokasjonen da.. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=250952868 Det er i gokk😅 Kort vei til Sverige da, i nærheten av Ed. Kanskje 20 min til Halden, litt avhengig av hvor på Kornsjø. Hvert fall ikke sentralt🙈 Anonymkode: 94a8a...8a7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinner Skrevet 7. april 2022 #5209 Del Skrevet 7. april 2022 loveli skrev (17 timer siden): https://www.finn.no/250965564 Igjen, hus til mange titalls millioner..... med utleie!? Hadde jeg vært så rik ville jeg bodd heeeeelt alene uten naboer. Bomskudd fra megler. Det heter praktikantdel i dette strøket. (Så får de som er avhengige av å leie ut heller leve med skammen) : ) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #5210 Del Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (På 1.4.2022 den 21.46): Enig i at det er deilig med farger, men skjønner ikke hvorfor utbyggere hugger ned all vegetasjon på slike steder. Det hadde vært så mye penere med en håndfull trær og busker innimellom klossene. Og vegetasjon gir ly og skygge, demper støy, er pent å se på og skaper boglede. Det ser så nakent ut når utbyggerne velger å fjerne all naturlig vegetasjon. Anonymkode: 05a09...b06 Fordi trær nære hus trekker til seg fugler —> fuglelus og parasitter i hus er sykt vanskelig å bli kvitt. Ingen vil ha reir nære hus, tro meg. Infestasjon fra fuglelus er jævlig. Anonymkode: a6ef3...e6b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #5211 Del Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordi trær nære hus trekker til seg fugler —> fuglelus og parasitter i hus er sykt vanskelig å bli kvitt. Ingen vil ha reir nære hus, tro meg. Infestasjon fra fuglelus er jævlig. Anonymkode: a6ef3...e6b Fuglelus? Tenker du på fuglelopper? De dør jo etter kort tid hvis de ikke har en fugl å spise på. Men de er sykt irriterende. Jeg tror heller at folk er redde for at trær skal skygge, at plenen skal få mose osv. Fugleliv er faktisk ganske populært, folk forer jo fugler som aldri før og salget av fuglekasser har skutt i været. Siden jeg har en utdannelse som er relevant, kan jeg avsløre at folk flest trives best når pipa ikke er det høyeste punktet på tomta. Trær gir en trygghet som er nedarvet i oss, men det er ikke så mange oppmerksomme på. Man klarer ikke å sette fingeren på det, og tenker at sol og utsikt gir lykke. For en stund siden så jeg et prosjekt som ble bygget rundt noen fredete eiketrær. Trærne nærmest trærne var de siste som ble solgt... Anonymkode: 3b767...67e 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #5212 Del Skrevet 7. april 2022 5 hours ago, spinner said: Bomskudd fra megler. Det heter praktikantdel i dette strøket. (Så får de som er avhengige av å leie ut heller leve med skammen) : ) Ikke "aupair-palass"? Anonymkode: 74c0e...c05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 7. april 2022 #5213 Del Skrevet 7. april 2022 For en nydelig plass 😍 Idyllisk og særpreget eiendom - 3 soverom - Naust og båtplass ved Ålfjorden - Løe og stabbur. Visning neste helg | FINN.no 4 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #5214 Del Skrevet 7. april 2022 Fjugur skrev (4 minutter siden): For en nydelig plass 😍 Idyllisk og særpreget eiendom - 3 soverom - Naust og båtplass ved Ålfjorden - Løe og stabbur. Visning neste helg | FINN.no Bare synd at det er et så umoderne hus. Anonymkode: a0d97...e9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mirenena Skrevet 7. april 2022 #5215 Del Skrevet 7. april 2022 Peanut skrev (På 27.2.2022 den 14.04): Kjekk prisstigning her da https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=221440689 Tinglyst Boligtype Pris 02.12.2016 Blokkleilighet 28 000 000,− 02.04.2012 Tomannsbolig 15 850 000,− 08.07.2010 Blokkleilighet 18 000 000,− 11.11.2008 Tomannsbolig 10 000 000,− 15.11.1994 Tomannsbolig 2 875 000,− I bilde 64, ser man ett uferdig enebolig, er det ikke den som var litt av årsaken til at en dame ble drept på gata på Frogner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 7. april 2022 #5216 Del Skrevet 7. april 2022 Fjugur skrev (27 minutter siden): For en nydelig plass 😍 Idyllisk og særpreget eiendom - 3 soverom - Naust og båtplass ved Ålfjorden - Løe og stabbur. Visning neste helg | FINN.no Den var kjempefin! Her kunne jeg godt ha bodd. Likte veldig godt de grove tømmerveggene. Ville nok malt noe av det hvite og gjort noen andre endringer, men det er en overkommelig oppgave. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 7. april 2022 #5217 Del Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Fuglelus? Tenker du på fuglelopper? De dør jo etter kort tid hvis de ikke har en fugl å spise på. Men de er sykt irriterende. Jeg tror heller at folk er redde for at trær skal skygge, at plenen skal få mose osv. Fugleliv er faktisk ganske populært, folk forer jo fugler som aldri før og salget av fuglekasser har skutt i været. Siden jeg har en utdannelse som er relevant, kan jeg avsløre at folk flest trives best når pipa ikke er det høyeste punktet på tomta. Trær gir en trygghet som er nedarvet i oss, men det er ikke så mange oppmerksomme på. Man klarer ikke å sette fingeren på det, og tenker at sol og utsikt gir lykke. For en stund siden så jeg et prosjekt som ble bygget rundt noen fredete eiketrær. Trærne nærmest trærne var de siste som ble solgt... Anonymkode: 3b767...67e Tipper det er fordi de har bygget opp et helt boligfelt og det er mye vanskeligere og dermed dyrere for anleggsmaskiner osv å snirkle seg mellom trær og busker enn å ha helt flat mark. Ofte dkal entreprenøren ordne i stand uteområdene når alt er ferdigstilt, men de gjør det på sommeren når tæla er borte og ting gror. bor et sted med mye nybygg og nye felt. Ser alltid skrint ut når de er ferdig men mot midten av juli er det grønt og fint. Da har anleggsgartnerne holdt på i noen uker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 8. april 2022 #5218 Del Skrevet 8. april 2022 20 hours ago, mirenena said: I bilde 64, ser man ett uferdig enebolig, er det ikke den som var litt av årsaken til at en dame ble drept på gata på Frogner? Jo, det er det huset. (Jeg bor et sted i det bildet der). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mirenena Skrevet 8. april 2022 #5219 Del Skrevet 8. april 2022 Peanut skrev (2 timer siden): Jo, det er det huset. (Jeg bor et sted i det bildet der). Vet du hva skjer med "huset" nå? Jobber de fortsatt med det? Eller er den bare forlat sånn? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #5220 Del Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (På 7.4.2022 den 9.54): Fuglelus? Tenker du på fuglelopper? De dør jo etter kort tid hvis de ikke har en fugl å spise på. Men de er sykt irriterende. Jeg tror heller at folk er redde for at trær skal skygge, at plenen skal få mose osv. Fugleliv er faktisk ganske populært, folk forer jo fugler som aldri før og salget av fuglekasser har skutt i været. Siden jeg har en utdannelse som er relevant, kan jeg avsløre at folk flest trives best når pipa ikke er det høyeste punktet på tomta. Trær gir en trygghet som er nedarvet i oss, men det er ikke så mange oppmerksomme på. Man klarer ikke å sette fingeren på det, og tenker at sol og utsikt gir lykke. For en stund siden så jeg et prosjekt som ble bygget rundt noen fredete eiketrær. Trærne nærmest trærne var de siste som ble solgt... Anonymkode: 3b767...67e Kall elendigheten hva du vil, men får du fuglereir i nærheten av boligen må den saneres pga Infestasjon av parasittene. De kan «overvintre» og de kan krype under huden og alt på linje med skabb… De har fire livsfaser og varer myyye lengre enn «noen dager». Og innen den tid har det kommet tusen nye. Rart folk ikke vet eller skjønner det der. Så mye uvitenhet om parasitter her til lands… Anonymkode: a6ef3...e6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå