Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kanskje man har lagt seg til vanen å bestille det ferdig laget?  ;)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lekker leilighet i Trondheim: 
https://www.finn.no/189331448

Akkuray «my cup of tea», jeg elsker svart! Det kjøkkenet😍

Anonymkode: 50559...d73

Denne var ikke dum. Likte at badet var hvitt i forhold til resten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, loveli skrev:

Et så stort kjøkken helt uten benkeplass??? Skal godt gjøres. Hva er vitsen med så mye oppbevaring på kjøkkenet når man ikke har plass til å lage maten?

Min mor sier alltid at det skal være plass til å bake skillingsboller/kanelsnurrer. Det krever litt plass og på det kjøkkenet var det ikke plass til noe bakst, bare litt middagslaging. (Litt helt til venstre og litt ved siden av komfyren).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, sofie777 skrev:

Min mor sier alltid at det skal være plass til å bake skillingsboller/kanelsnurrer. Det krever litt plass og på det kjøkkenet var det ikke plass til noe bakst, bare litt middagslaging. (Litt helt til venstre og litt ved siden av komfyren).

Mhm, én ting er den gyselige fargen og glansfinishen, men praktisk er det også helt... tullete. Mye oppbevaring men ingen plass å lage mat gjør at jeg lurer på hvem kjøkkenet er laget for? Folk som liker å lage mat, eller ikke? Skikkelig bipolart kjøkken.

Kanelboller 🤤🤤🤤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, loveli skrev:

Mhm, én ting er den gyselige fargen og glansfinishen, men praktisk er det også helt... tullete. Mye oppbevaring men ingen plass å lage mat gjør at jeg lurer på hvem kjøkkenet er laget for? Folk som liker å lage mat, eller ikke? Skikkelig bipolart kjøkken.

Kanelboller 🤤🤤🤤

Enig, jeg likte også all oppbevaringsplassen, men hvor er matlagingsplassen? Det KAN jo hende de har et så stilig triks som jeg så på bilde 21 i denne annonsen Visste ikke at det eksisterte en gang, men passet veldig godt på det relativt lille kjøkkenet (som likevel hadde plass til baking uten den ekstra disken)

Endret av sofie777
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, sofie777 skrev:

Enig, jeg likte også all oppbevaringsplassen, men hvor er matlagingsplassen? Det KAN jo hende de har et så stilig triks som jeg så på bilde 21 i denne annonsen Visste ikke at det eksisterte en gang, men passet veldig godt på det relativt lille kjøkkenet (som likevel hadde plass til baking uten den ekstra disken)

En sånn skuffegreie er gjerne ganske vaklevoren. Men plass til å sette ting enn til å bake på f.eks. 

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=188753000

Dette er vel omtrent drømmehuset mitt :)

Anonymkode: be8ff...478

Det er antagelig det styggeste kjøkkenet jeg har sett, grøss. 

Fin utsikt da, men da kan man få MANGE steder i Molde uten å betale 8 mill for et grellt kjøkken som blir skittent bare man puster på det.

Lekker leilighet i Trondheim: 
https://www.finn.no/189331448

Akkuray «my cup of tea», jeg elsker svart! Det kjøkkenet😍

Anonymkode: 50559...d73

Den var veldig pen! Men jeg lurer på om det blir rart å bo permanent på er hotellrom? Det er liksom det slike leiligheter minner meg om. Ingen kritikk altså, jeg lurer helt seriøst. 

Anonymkode: 3aaec...330

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, sofie777 skrev:

Ja, mulig, men sånne uttrekksgreier tåler veldig lite. Man kan kanskje kappe salat, men noen kanelboller blir det dessverre ikke.

Kanskje de bruker kjøkkenbordet? Men det er jo sinnsykt upraktisk hvis noen gjør lekser der mens man lager maten osv.

Ubrukelig kjøkken for min del. I tillegg til at boligen i seg selv virket ganske kjip til den prisen... Bor i storby selv og er vant til høye boligpriser, men denne var dyr i forhold til at den må pusses opp massivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, loveli said:

Et så stort kjøkken helt uten benkeplass??? Skal godt gjøres. Hva er vitsen med så mye oppbevaring på kjøkkenet når man ikke har plass til å lage maten?

Å forandre på et kjøkken er ikke allverdens vanskelig. Å skaffe kveldssol til det huset, derimot...

Anonymkode: 938f3...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å forandre på et kjøkken er ikke allverdens vanskelig. Å skaffe kveldssol til det huset, derimot...

Nei, det er det ikke, men kostbart når hele kjøkkenet må renoveres. Enten vet megleren at kjøkkenet ikke faller i smak hos hvermannsen og har satt prisen lavt, eller så er megleren optimistisk og tar ekstra betalt fordi at huset er "kult" og da er det kjedelig å ha betalt masse for den ubrukelige mølja der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hadde dette vært en frittliggende enebolig kunne jeg flyttet rett inn.😍 

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=189299443

Anonymkode: dd076...0ed

Svart i innredningen er snart veldig ut. Bare nevner det. Greit nok om det er en vegg som må males (selv om det blir fem strøk), men når det er gjennomgående...?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart i innredningen er snart veldig ut. Bare nevner det. Greit nok om det er en vegg som må males (selv om det blir fem strøk), men når det er gjennomgående...?

Men her skal det vel inn et par av den litt eldre garden som ikke er superoppdatert på det nyeste? 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.9.2020 den 22.42, AnonymBruker skrev:

Bryr meg fint lite om hva som er "inn" eller "ut". Jeg liker den ganske nøytrale basen med en blanding av mørkt og lyst og innslagene av friskere farger som løfter interiøret og gir det mer spennende uttrykk. Kunne levd med lenge med interiøret i den leiligheten.

Anonymkode: dd076...0ed

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...