Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Peanut skrev (4 timer siden):

Her er det et hus jeg så hver bidige gang jeg gikk til Blindern i tidligere år. Syntes det var så fint:

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=423208938

De er i hvert fall veldig glad i den klassiske Porschen sin. De har bilde av den både på trimrommet og soverommet, samt at den er med på nesten alle utendørsbildene.

Anonymkode: 17014...4d0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Peanut skrev (4 timer siden):

Her er det et hus jeg så hver bidige gang jeg gikk til Blindern i tidligere år. Syntes det var så fint:

Jeg liker gamle murhus, de er sjarmerende og fine, og får litt sånn engelsk vibe av de. Liker det :) 

Denne har en oljetank i kjelleren, og jeg kunne ikke se noen egen utgangsdør fra kjelleren på tegningene. Den oljefyren/tanken har nok derfor bare blitt stående, for den er umulig å få ut, uten å dele den opp i små håndterbare, oljete og sølete biter og bære den ut gjennom boligens ytterdør oppe, bit for bit? Det høres dyrt ut, for det er vel spesialavfall.

Det er uansett noe som ikke er lov å bruke lenger, så den står nok bare der og venter på at noen skal bruke pengene på å få den ut, på en eller annen måte.

Det er garantert en ungkar og spellemann som har bodd i dette huset. Svarte skinnstoler i stua, store og stygge høytalere til musikkanlegget.... Alt av inventar er typisk mann, og ikke et eneste feminint innredningstrekk noe sted. Kun herreklær på soverommet også.

Skrevet
enkefru skrev (1 minutt siden):

Nydelig hus og eiendom! 🤩

Enig, skikkelig fint. Huset har kvaliteter som gir en skikkelig ro. (Ville valgt anna møblering, men vil man ikke stort sett alltid det).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Peanut skrev (7 timer siden):

Her må det ha vært noen eldre som har bodd: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=394527185

(totalrenovere hele må man nok regne med. Synes det var litt koselig jeg 278EA0DC-FF7C-442E-BD56-E303C11C2676.gif.cee8c972bf943afafdfac3093a406112.gifDe har nok hatt det fint der)

Veldig feil av megler å kalle det siste atriumshus! Føler mange meglere bare slenger det på enetasjes sekstitallshus nå. Dette huset har ikke et atrium, det har en uteplass under tak. 

Anonymkode: 3aaec...330

• Nyttig 3
Gjest Peanut
Skrevet (endret)
Million skrev (2 timer siden):

Det er garantert en ungkar og spellemann som har bodd i dette huset. Svarte skinnstoler i stua, store og stygge høytalere til musikkanlegget.... Alt av inventar er typisk mann, og ikke et eneste feminint innredningstrekk noe sted. Kun herreklær på soverommet også.

Vel, etter å ha sjekket så var han tydeligvis gift/samboer med ei i 2023. 

Endret av Peanut
Skrevet
Peanut skrev (14 minutter siden):

Vel, etter å ha sjekket så var han tydeligvis gift/samboer med ei i 2023. Han er 68-modell og hun 70-modell. 

Ok, men det så ikke ut som noen dame bodde der nå. Ingen dameklær å se noe sted. Hun har vel flyttet da, og så selger han fordi det ble for dyrt å sitte med alene i lengden? 

Alle mulige årsaker til at folk selger bolig selvsagt, bare morsomt å spekulere litt 😛 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Veldig feil av megler å kalle det siste atriumshus! Føler mange meglere bare slenger det på enetasjes sekstitallshus nå. Dette huset har ikke et atrium, det har en uteplass under tak. 

Enig, lurte på om jeg hadde misforstått begrepet atriumshus!

AnonymBruker
Skrevet
Kattugla skrev (På 1.9.2025 den 9.13):

Jeg må si at jeg synes denne plassen her var veeeldig sjarmerende og har alt jeg kunne ønsket meg, drivhus, strand, plass til keramikkverksted og whatnot - hvis jeg bare hadde hatt noen som kunne ta seg av vedlikehold og sånt! 😍 

Det var det skikkelig koselig! Men med så mange bygg må man enten ha masse penger, eller mye tid og kunnskap selv til å fikse ting… 

Anonymkode: 18d3b...e81

AnonymBruker
Skrevet
Anonym123123123 skrev (5 timer siden):

Nydelig! Men rar planløsning, veldig gammeldags. Jeg ville flyttet kjøkkenet inn på den røde stua, og gjort om kjøkkenet til sov nr 2. Men absolutt prøvd å beholde så mye av uttrykket som mulig! Kanskje endre noe på farger,  men det skulle absolutt vært farger, for det kler slike leiligheter så godt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Et helt fantastisk potensial! Men lurer på hvor mye støy det er, ligger tett på åpningen til Granfosstunellen.

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=423920794

Anonymkode: ef6b8...f09

Tror det er mer støy fra barnehagen ved siden av. Det er 125 meter og to skogholt mellom huset og veien. Sånt hører man fort ikke noe av. Hilsen en som har soverom 50 meter fra en barnehage og liker å sove lenge

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det var det skikkelig koselig! Men med så mange bygg må man enten ha masse penger, eller mye tid og kunnskap selv til å fikse ting… 

Anonymkode: 18d3b...e81

Ja, dessverre! Men hvis jeg hadde a) vært nevenyttig b) hatt masse penger og c) hatt mulighet til hjemmekontor, så hadde dette absolutt vært aktuelt! :D

• Liker 1
Skrevet
enkefru skrev (50 minutter siden):

Hmmm…. Spesielt! Men ikke nok til å være kult synes jeg. Og hva er greia med glassinndelingen i stua? Røykerom? 😅

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=425376893

Tenker det er en lydvegg så de voksne kan bråke i selve stuen og ikke forstyrre barna på soverommet. Eller barna kan se på sitt tv-program mens foreldrene gjør sitt i andre enden av stuen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...