Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.6.2025 den 22.24):

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=411358010&srsltid=AfmBOoqwnt5d8ftBvwimdZ1HDTCyjQskTqeAuIk1q2zzAU97g-4c4MYu

74 kvm. I Drøbak til 18 mill? 

Fint med egen strand altså, men dette kan da umulig være verd det…

Anonymkode: ebd02...684

Her et annet sted i Drøbak... uten strandlinje
Sjarmerende byhus midt i Drøbak sentrum | 5 soverom | Urbant og fredelig | Nærhet til sjøen og alt av servicetilbud! | FINN eiendom

Skrevet
sofie777 skrev (6 timer siden):

Vil man bo sånn midt i Oslo, eller kommer dette sjarmerende huset (med sin historie) til å bli snappet opp av bolighaier?

Vanligvis er jeg stor fan av enebolig- og trehus midt i Oslo sentrum, men dette ga meg en skikkelig gusten følelse. Tror jeg hadde følt meg fanget her. Ikke den oasen i byen som mange andre lignende objekter er, men klart at det kan bli det.

• Liker 2
Skrevet
DenEnesteMannenHer skrev (8 minutter siden):

https://www.finn.no/411102438

Har hørt om tomannsbolig, men ikke tomannshytte før 😁 Stusset over den lave prisen og fant raskt svaret.

Festet tomt, bygget i 1930... går festekontrakten ut om fem år da, kanskje, hvis den har de typiske 100 årene i kontrakten?

• Liker 1
Skrevet
DenEnesteMannenHer skrev (25 minutter siden):

https://www.finn.no/411102438

Har hørt om tomannsbolig, men ikke tomannshytte før 😁 Stusset over den lave prisen og fant raskt svaret.

Bare 14 kvadratmeter, og det skal kan dele med en ukjent? Jeg syns det da er priset høyt!

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.4.2025 den 13.17):

Det er fascinerende hvor ufattelig rike noen mennesker er. Døgnet har ikke mer enn 24 timer for noen, og at enkelte faktisk tjener nok til å kunne bo i en slik festning, bare wow. Ingen jobber i verden kan forsvare en lønn på mer enn max 2 mill. Ingen. "Åh jammen jeg soper inn masse penger for en ultra-riking", altså okay, men du jobber definitivt ikke hardere enn f eks en turnuslege, og jobben din er definitivt langt mindre betydnings- og meningsfylt. 

Egentlig glad for at verden har stått stille i det slottet i 40 år. Pusser du opp der blir det Exit-kokain-vibber med en gang. 

Anonymkode: 90f08...a97

Jo noen jobber fortjener mer i lønn, feks grundere som har bygget arbeidsplasser 

Skrevet
Hulderen skrev (7 timer siden):

Bare 14 kvadratmeter, og det skal kan dele med en ukjent? Jeg syns det da er priset høyt!

Er vel 14 kvm per, dvs. 28 kvm totalt?

Skrevet
DenEnesteMannenHer skrev (7 minutter siden):

Hehe, nei, det er faktisk en to-eiers hytte delt i to. Håper naboen er hyggelig. 

Haha…. Ja der kan man se, la ikke merke til at det var halvparten av hytta 🤣🙈

Skrevet

Else Koss Furuseth har malt om hele leiligheten sin. Tydeligvis er det et begrenset marked for knæsje farger. Og såhar hun kjøpt et hus som har vært i denne tråden tidligere. Det var hyggelig.

https://www.nettavisen.no/kjendis/else-kass-furuseth-kapret-drommevillaen-i-sandefjord-flere-millioner-under-prisantydning/s/5-95-2492813?fbclid=IwQ0xDSwLD3yhleHRuA2FlbQIxMQABHsd-EQHP5O5L7Pmssl9mW5XnufnI7LjxPVpTxp6ohnBaEEyn8j9fp4q57igU_aem_AY2X0RW0Mhw4Q1aGRswucw

Anonymkode: 17014...4d0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Else Koss Furuseth har malt om hele leiligheten sin. Tydeligvis er det et begrenset marked for knæsje farger. Og såhar hun kjøpt et hus som har vært i denne tråden tidligere. Det var hyggelig.

https://www.nettavisen.no/kjendis/else-kass-furuseth-kapret-drommevillaen-i-sandefjord-flere-millioner-under-prisantydning/s/5-95-2492813?fbclid=IwQ0xDSwLD3yhleHRuA2FlbQIxMQABHsd-EQHP5O5L7Pmssl9mW5XnufnI7LjxPVpTxp6ohnBaEEyn8j9fp4q57igU_aem_AY2X0RW0Mhw4Q1aGRswucw

Anonymkode: 17014...4d0

Leste artikkelen. Det med at flere meglere synes den burde vært solgt for mye mer (over 2 mill mer) er direkte løgn fra dems side. Hvis de virkelig trodde det, så hadde dem kjøpt huset selv, og solgt med 1-2 mill fortjeneste. For noen nisser.

• Liker 2
Skrevet

Hadde likt å se det nye husets salgsannonse, men nå er vel alt borte. :( 

Annonse
Skrevet
Anonym123123123 skrev (3 timer siden):

Tusen hjertelig takk, for en god sørvis! :blomst:  Et digert hus med mye særpreg. Til og med egen kirke kan det se ut som. 
Hvis det følger med rengjøringspersonell etc, så kunne jeg ha latt meg overtale her altså.

• Liker 2
Skrevet
sofie777 skrev (8 timer siden):

Jeg skjønner hvorfor dette huset tiltrakk seg en så fargerik person som Else.

det var en woke måte å si det på da. du har det for godt 

Anonymkode: c66b8...d88

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

det var en woke måte å si det på da. du har det for godt 

Anonymkode: c66b8...d88

Whaaaaaaaaaaaaaaaaat?????

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...