AnonymBruker Skrevet 5. oktober #10321 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (På 2.10.2024 den 12.39): Omtrent det eneste jeg likte her var garasjen, og jeg er ikke bilinteressert 😅 Forskjellige gulv og panel/tapet i alle rom, romerske søyler i inngangspartiet, osv. Kan skjønne fascinasjonen for egen bar, men anlegger man bar i et lukket rom i kjelleren uten vindu så er det dessverre heller dårlig skjult alkoholisme. Anonymkode: 60f08...cd7 Ja, her må man svi av ganske mange millioner for å nærme seg dette årtusenet. Enig i at garasjen nesten var det jeg likte best. Ser også at megler ikke vet hva «representativ» betyr, og uansett var de søylegreiene ved inngangen skikkelig stygge. Jeg er også umiddelbart skeptisk til det påbegynte baderommet, og om fagfolk har vært involvert der eller ei. Det verste var vel kanskje gulvet i kjøkkenet, men en slags stjerne i parketten. Herlighet så stygt. Og barrommet er vel fra ca 1992? Masse murstein også. Anonymkode: 18d3b...e81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #10322 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (På 4.10.2024 den 0.06): https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=372022130&ci=17 Hadde ikke helt følt meg konfortabel med å være på do her. Bilde 17. i trappa Anonymkode: 94749...05e Hahaha! «Var tenkt som en midlertidig løsning, men fungerer slik det står.» Ja, at dassen fungerer (skulle jo bare mangle) er ikke det samme som at dette er en god løsning! Men huset var jo ganske sjarmerende sånn bortsett fra den «midlertidige løsningen». Anonymkode: 18d3b...e81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #10323 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (4 timer siden): Synes de første bildene fra stuen var fine, men så tok det jo helt av. Hadde vært finere hvis de fjernet 2/3 deler av alt listverk. Anonymkode: e204d...298 Leilighet på Byåsen fra 2023! Det verste er jo at de må ha brukt mye penger på dette. Når man har en slik smak og kjøper nybygg, bør man satse på å bo der livet ut i drømmeleiligheten sin, for det er litt langt mellom kjøpere som synes denne stilen er deres drømmeleilighet. Dette kunne fungert i et gammelt bygg, men når det er fake-gammelt fra 2023 får dette et rungende NEI fra meg. Anonymkode: 18d3b...e81 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #10324 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Leilighet på Byåsen fra 2023! Det verste er jo at de må ha brukt mye penger på dette. Når man har en slik smak og kjøper nybygg, bør man satse på å bo der livet ut i drømmeleiligheten sin, for det er litt langt mellom kjøpere som synes denne stilen er deres drømmeleilighet. Dette kunne fungert i et gammelt bygg, men når det er fake-gammelt fra 2023 får dette et rungende NEI fra meg. Anonymkode: 18d3b...e81 Beklager, Breidablikk. Ikke Byåsen. Det blir ikke mye bedre av det. Anonymkode: 18d3b...e81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #10325 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Denne har jeg så lyst til å like, men så får jeg ikke helt til. Jeg vet ikke om det er de skrå veggene (og kjøkkenøy på skjeve) eller om det er altfor maskulint materialvalg, men noe skurrer for meg. Synd, for det er nydelig hage og flott lys i leiligheten. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=373343601 Anonymkode: 17014...4d0 Jeg hadde lett kjøpt den, hvis jeg hadde hatt 25 millioner liggende! Er jo ikke noe problem å male litt. Likte kjøkkenet veldig godt. Det største problemet er den utrolig stygge marmorvasken på det ene badet, og at jeg ser for meg at ungene vil skade seg i den gangen - de ulike høydene der i nesten samme farge (lyse fliser) er å be om at noen tryner. Anonymkode: 18d3b...e81 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #10326 Del Skrevet 6. oktober AnonymBruker skrev (På 4.10.2024 den 0.06): https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=372022130&ci=17 Hadde ikke helt følt meg konfortabel med å være på do her. Bilde 17. i trappa Anonymkode: 94749...05e Toalett rett innenfor inngangsdøra? Så har man sett det også... Anonymkode: 02917...dff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #10327 Del Skrevet 6. oktober kaleidoskop skrev (På 1.10.2024 den 13.44): Jeg liker potensialet her. Vinduene, lyset. Litt usikker på hva jeg ville gjort med alle furuveggene. På en måte funker det i noen hus, men... https://www.finn.no/364420527 Den var nydelig!! 🤩 Elsker alt ved det, utenom beliggenheten. Jeg ville beholdt treverket, og bytta kjøkken til noe som passer huset bedre. Anonymkode: 06c20...ad8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #10328 Del Skrevet 6. oktober Slott med tårn sentralt på Østlandet, i følge selger. Prisen gjenspeiler omtrent hvor sentralt det er, altså mer gokk enn sentrale Østlandet, men utsikten er fin. Dette er et klassisk eksempel på at bruk av megler ikke er så dum bruk av penger. Bildene er grå og nitriste og får meg nærmest til å føle kulden fra betongen krype inn til ryggraden. Nåværende eier er visst interiørdesigner med en drøm om å bli forfatter, for dette er den lengste salgsveksten jeg noen gang har sett på Finn. Det kvalifiserer til en liten novelle... Jeg orket ikke å lese gjennom alt, så jeg er usikker på om forfatteren fikk med seg muligheten for poledansing på soverommet på bilde 20. Sannsynligvis er det nevnt, for her er alle detaljer tatt med i svulstige beskrivelser... https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=366601249 Anonymkode: 17014...4d0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #10329 Del Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (23 timer siden): Toalett rett innenfor inngangsdøra? Så har man sett det også... Anonymkode: 02917...dff Første gang jeg har sett noe sånt Gjestene kan bare gå rett på do, trenger ikke ta av yttertøyet først en gang. Sitte på do mens de tar av skoene. Flott løsning. Anonymkode: 0c518...45d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #10330 Del Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Første gang jeg har sett noe sånt Gjestene kan bare gå rett på do, trenger ikke ta av yttertøyet først en gang. Sitte på do mens de tar av skoene. Flott løsning. Anonymkode: 0c518...45d Kanskje praktisk mens man har små barn🤭 Anonymkode: 9ecb3...077 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #10331 Del Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Kanskje praktisk mens man har små barn🤭 Anonymkode: 9ecb3...077 Jeg har da hatt små barn, og ingen av dem hadde problemer med å gå de få skrittene innover til badet Nå er det vel ikke det at det finnes toalett i gangen der som er rart, men at toalettet ikke har vegger eller dør, men står fritt midt i gangen, foran inngangsdøren... Anonymkode: 0c518...45d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #10332 Del Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (På 5.10.2024 den 18.26): Jeg tenkte at her bor det en godt voksen bemidlet kvinne på 70+, men så kom jeg til barnerommet og ble plutselig usikker. Skal ha kreds for at det er gjennomført ned til minste detalj om ikke annet. Anonymkode: 04017...c7d Sjekket, de som eier denne er 27 og 30 år Anonymkode: c3a83...0fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #10333 Del Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (4 timer siden): Sjekket, de som eier denne er 27 og 30 år Anonymkode: c3a83...0fb Oi, det var ungt til å ha en slik stil 😮 Anonymkode: 9ecb3...077 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #10334 Del Skrevet 7. oktober Brutalt tilbygg på et tradisjonelt hus, har kommet frem til at jeg syns det er tøft https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=374108250 Alltid svak for hus på Singsaker, har gått mye igjennom dette området på vei til jobb, men har ikke vunnet i Lotto enda https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=373931832 Da skulle jeg ha hatt det som sommerhus. Syns lesekroken på loftet var søt. Anonymkode: 9ecb3...077 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 11. oktober #10335 Del Skrevet 11. oktober Trodde jeg hadde postet annonsen for idylliske Villa Mailand før, men finner den ikke igjen, ikke ved å søke på navnet på huset heller. Så poster den her nå (beklager om den har vært postet før). De har senket prisen litt, mener jeg å huske, men det er fremdeles fryktelig mye penger for et så gammelt hus; 16,9 millioner. Bare noen trær sperret utsikten rett bort til industrien på Sjursøya, for huset ligger på Nedre Bekkelaget (tilhører Nordstrand, Oslo). Energimerking G oransje (G er dårligste merking, dvs huset er veldig kaldt og koster mye å varme opp) Originalt fra år 1780. Veldig koselig og greier, men for mye penger for et gammelt, gammelt hus der man ikke vet hva som dukker opp av feil og kostnader, tenker jeg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 11. oktober #10336 Del Skrevet 11. oktober Million skrev (7 timer siden): Trodde jeg hadde postet annonsen for idylliske Villa Mailand før, men finner den ikke igjen, ikke ved å søke på navnet på huset heller. Så poster den her nå (beklager om den har vært postet før). De har senket prisen litt, mener jeg å huske, men det er fremdeles fryktelig mye penger for et så gammelt hus; 16,9 millioner. Bare noen trær sperret utsikten rett bort til industrien på Sjursøya, for huset ligger på Nedre Bekkelaget (tilhører Nordstrand, Oslo). Energimerking G oransje (G er dårligste merking, dvs huset er veldig kaldt og koster mye å varme opp) Originalt fra år 1780. Veldig koselig og greier, men for mye penger for et gammelt, gammelt hus der man ikke vet hva som dukker opp av feil og kostnader, tenker jeg. Husker denne, men om det er herfra? 🙄 flott sted synes jeg 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 11. oktober #10337 Del Skrevet 11. oktober 7-roms leilighet ja… ikke så ofte man (jeg) ser https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=364555776 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #10338 Del Skrevet 11. oktober Fjugur skrev (1 time siden): 7-roms leilighet ja… ikke så ofte man (jeg) ser https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=364555776 Lyst og greit, men forferdelig stygt med de downlight-kassene 👎 Anonymkode: 283ac...95e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #10339 Del Skrevet 16. oktober sikkert lagt ut her før, men hva i alle dager er dette for noe? over 10,5 for 61 kvm. og da er du uten stue halve året https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=356763115&ci=2 ganske friskt og kalle det utsiktseiendom når utsikten du har er over toglinja... Anonymkode: 04930...9a5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #10340 Del Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (49 minutter siden): sikkert lagt ut her før, men hva i alle dager er dette for noe? over 10,5 for 61 kvm. og da er du uten stue halve året https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=356763115&ci=2 ganske friskt og kalle det utsiktseiendom når utsikten du har er over toglinja... Anonymkode: 04930...9a5 Enig. Denne her bare funker ikke. Lurer på hva de har tenkt her. Anonymkode: 60f08...cd7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå